SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sAin't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
dan wens ik jou een goeie reis en geniet ervanquote:Op vrijdag 3 juni 2016 07:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
ik begin de dag met een ritje naar A'dam.
dank je wel Mo, jij ook goedemorgenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 07:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik begin eerst gewoon eens met iedereen een goedemorgen te wensen.....
Dank je, just me. Genieten gaat absoluut lukken.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 07:48 schreef just me het volgende:
[..]
dan wens ik jou een goeie reis en geniet ervan
Nou, vooruit dan maar.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 07:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 07:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
ik begin de dag met een ritje naar A'dam.
Mo, wat doe je?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 07:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
Niet te hard rijden.quote:
Hier nietquote:Op vrijdag 3 juni 2016 08:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niet te hard rijden.
Het is hier overigens hartstikke mistig.
Gaaf?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 08:11 schreef just me het volgende:
[..]
Hier niet
ik vind mist gaaf als je geen auto hoeft te rijden
witte wieven door het bosquote:Op vrijdag 3 juni 2016 08:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gaaf?
Grapjas, je ziet toch geen reet als het mistig is.
Ik zag eergisteren een reportage over Delft (Buitenhof).quote:
dat is waar mijn school vlakbij staat.... ben vergeten te kijken, zouden best ex-leerlingen tussen kunnen zitten...quote:Op vrijdag 3 juni 2016 08:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zag eergisteren een reportage over Delft (Buitenhof).
Een prachtwijk dus, met veel kansen.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 08:19 schreef just me het volgende:
[..]
dat is waar mijn school vlakbij staat.... ben vergeten te kijken, zouden best ex-leerlingen tussen kunnen zitten...
quote:
dat dus.... het is een troosteloze buurt geworden met veel kansarme kindjes..quote:Op vrijdag 3 juni 2016 08:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een prachtwijk dus, met veel kansen.
Ik liet het vannacht aan de baardaap zien, die zei alleen maar, jeumig....![]()
dag mag je nog 'n keer draaienquote:
Laaghangende bewolking is ook leuk.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 08:11 schreef just me het volgende:
[..]
Hier niet
ik vind mist gaaf als je geen auto hoeft te rijden
Hup DDM!quote:Op vrijdag 3 juni 2016 08:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]![]()
Ik vertrek richting mijn nieuwe huis en meld me vandaag tussen het klussen door wel, vandaag beetje kalm tempo, zaterdag en zondag weer samen er vol tegenaan.
Als ik al mag draaien,mag hij het zeker.quote:
Zijn die geschikt voor biervervoer per vliegtuig?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 09:33 schreef MadMaster het volgende:
Kan ik iemand hier nog verblijden met 2 grote kunststof koffers?
Zo ja, gratis af te halen...
Waarom zou daar aan getwijfeld worden.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 09:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zijn die geschikt voor biervervoer per vliegtuig?
En ja, da's een serieuze vraag.
Ik heb er ladingen whisky mee vervoerd.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 09:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zijn die geschikt voor biervervoer per vliegtuig?
En ja, da's een serieuze vraag.
Ik kom om in de koffers en reistassen, dus er mogen er 2 weg.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 10:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
tenzij ze zijn ingezongen door een duitser.
Ja, heb er nu 2 mensen blij mee gemaakt.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 10:44 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Een goede bestemming is beter dan weggooien.
Het siert je.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 10:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, heb er nu 2 mensen blij mee gemaakt.
Nieuw zijn die dingen nog best prijzig...
Onlangs zelf hetzelfde model weggedaan...quote:Op vrijdag 3 juni 2016 10:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb er ladingen whisky mee vervoerd.
Modelletje à la deze:
[ afbeelding ]
Wel eerst de whisky eruit halenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:09 schreef MadMaster het volgende:
Anders had ik ze zondag bij het grofvuil gezet. beetje opruimen...
Dat vermoeden had ik al, maar je weet nooit of je per ongeluk nog wat over het hoofd hebt gezienquote:
Ik whisky over het hoofd zien...quote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al, maar je weet nooit of je per ongeluk nog wat over het hoofd hebt gezien
Uhmmm.. ja dat was best dom van me.quote:
Daarom, je neemt nog de moeite om iemand te vragen en die dingen krijgen een '2e leven', misschien wel nog wilder dan dat van jou.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Anders had ik ze zondag bij het grofvuil gezet. beetje opruimen...
Er gaat er eentje in ieder geval verder op pad dan ik ooit geweest ben...quote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daarom, je neemt nog de moeite om iemand te vragen en die dingen krijgen een '2e leven', misschien wel nog wilder dan dat van jou.
Ik zal Sylvana even om wat verzoekjes vragen, als ik jou was...quote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Obama: juni is Afro-Amerikaanse muziekmaand
hele maand negers draaien dus.
ik ga even zwarte pieten.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal Sylvana even om wat verzoekjes vragen, als ik jou was...
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb de recensies nog niet gelezen.
quote:Raving Reviews voor de eerste PaRoDiuzZ-show
quote:Hiphop zoals hiphop bedoeld is
quote:10/10 zou nog een keer luisteren
quote:Zijn mic heeft geen énkele keer opengestaan. Deed ie netjes. Unlike some other DJ's
Knokkeelssss heb jij je soms mic open danquote:
Da's een open deur.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:36 schreef tailfox het volgende:
[..]
Knokkeelssss heb jij je soms mic open dan
Nooitquote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:36 schreef tailfox het volgende:
[..]
Knokkeelssss heb jij je soms mic open dan
Je bestelling is er. Ik heb je een bericht gestuurdquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan starten we zo de Vrijmibo maar op de radio...
Leef je uit, vrijheid blijheid...quote:Op vrijdag 3 juni 2016 16:00 schreef Karzai het volgende:
[..]moet wel even de deur uit om boodschappen te doen
doennemequote:Op vrijdag 3 juni 2016 16:28 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Zelf even een plakje afsnijden alstublieft...
Zo mager is ze toch niet?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 16:32 schreef just me het volgende:
Dan vraagt die slager of het ietsjes meer mag zijn
quote:
dikke 6 wekenquote:
Ik wacht wel tot half juli om zenuwachtig te wordenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 16:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is dus telefoon bij de hand houden zo langzamerhand...
Kabouter II laat zich vanzelf wel horen...quote:Op vrijdag 3 juni 2016 16:37 schreef just me het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot half juli om zenuwachtig te worden
En ik denk dat ze dan pas iets laat horen als baby-boy geboren is !
Die komt gewoon als het zijn tijd isquote:Op vrijdag 3 juni 2016 16:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kabouter II laat zich vanzelf wel horen...
we zitten al aan de leverworstquote:
het zijn kippenpootjes, mini pizza'tjes, zak dorito's en dip saus en stokbrood boursin geworden lekker gezond daggiequote:Op vrijdag 3 juni 2016 16:39 schreef MadMaster het volgende:
Waar blijft Karzai met z'n voer?
Heb wel trek...
Ik pas niet meer elke week op hoor, ik ga wel regelmatig naar ze toe en dan geniet ikquote:
ik zit nog aan de koffie en uit te dampen van het werkenquote:
Lekker!quote:Op vrijdag 3 juni 2016 16:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
het zijn kippenpootjes, mini pizza'tjes, zak dorito's en dip saus en stokbrood boursin geworden lekker gezond daggie
Vrijdag zit je niet op school toch?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 16:42 schreef just me het volgende:
[..]
ik zit nog aan de koffie en uit te dampen van het werken
vrijdag is mijn sop bij andere mensen dagquote:
Ik zoek nog iemand...quote:Op vrijdag 3 juni 2016 16:45 schreef just me het volgende:
[..]
vrijdag is mijn sop bij andere mensen dag
ik ben al tevreden als er goeie koffie isquote:
Voor 5 bakken koffie per dagdeel, huur ik je in...quote:Op vrijdag 3 juni 2016 16:46 schreef just me het volgende:
[..]
ik ben al tevreden als er goeie koffie is
ik ga er tijdens het douchen over nadenkenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 16:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor 5 bakken koffie per dagdeel, huur ik je in...
Badder Hari ze!quote:Op vrijdag 3 juni 2016 16:49 schreef just me het volgende:
[..]
ik ga er tijdens het douchen over nadenken
[ afbeelding ]
nee die je daarvoor draaide, ja dit is wel duidelijkquote:Op vrijdag 3 juni 2016 16:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Miami Vice...
Zit toevallig in een map met TV Tunes te grutten.
Ja, die was van Hawaii 5-0.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 16:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee die je daarvoor draaide, ja dit is wel duidelijk
Ja, dat gaat goed, ik hou ondertussen de prestaties bij van de laptop.quote:
Het was om moedeloos van te worden, moet er nog wel steeds aan wennen...quote:Op vrijdag 3 juni 2016 16:59 schreef Karzai het volgende:
ik weet nog dat je hem bijna in de kliko wou gooien na die tests
`quote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:02 schreef Karzai het volgende:
je hebt lekker lopen swingen in de discotheek
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:05 schreef just me het volgende:
kom ik me daar een teek op mijn buik tegen
![]()
ik heb wel in het bos gelopen maar niet zonder kleren !
Aw...quote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:05 schreef just me het volgende:
kom ik me daar een teek op mijn buik tegen
![]()
ik heb wel in het bos gelopen maar niet zonder kleren !
Als je 'm verdooft, dan blijven de pootjes vaak achter bij verwijderen en dan krijg je een ontsteking...quote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:10 schreef just me het volgende:
![]()
![]()
ik ga straks wel in de stad een tekenpen kopen, altijd handig
Hij is al verwijderd?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:14 schreef just me het volgende:
Ik heb hem/haar keurig via de regels verwijderd! 2e keer in mijn bosrijke leven dat ik een teek heb, menig teek op voetbalkamp verwijderd bij de kinderen, op de meest rare plekjes
Altijd handig om te hebben toch ? Ik moet ook nog iets tegen de muggen kopen die hebben me ook goed te pakken gehadquote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij is al verwijderd?
Dan heb je toch geen tekenpen meer nodig...?
Beter mee verlegen dan door verlegen...quote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:15 schreef just me het volgende:
[..]
Altijd handig om te hebben toch ? Ik moet ook nog iets tegen de muggen kopen die hebben me ook goed te pakken gehad
had ik gelezenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wordt nu afgespeeld : The Prodigy - Teek Me To The Hospital
Ik kan ook multitaskenquote:
Tandpasta op de beet doen. Binnen een minuut voel je er niks meer van.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:15 schreef just me het volgende:
Altijd handig om te hebben toch ? Ik moet ook nog iets tegen de muggen kopen die hebben me ook goed te pakken gehad
Gewoon niet doen, ideaal voor een ontsteking...quote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Tandpasta op de beet doen. Binnen een minuut voel je er niks meer van.
Nog nooit een ontsteking gehad door tandpasta op een muggenbeet te doen.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon niet doen, ideaal voor een ontsteking...
Gewoon een beetje jodium of betadine is prima, tandpasta bevat ook andere stoffen dan ontsmettende...quote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nog nooit een ontsteking gehad door tandpasta op een muggenbeet te doen.
Openkrabben is nog veel beter voor een ontsteking.
Ik heb het dan ook niet over teken...quote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon een beetje jodium of betadine is prima, tandpasta bevat ook andere stoffen dan ontsmettende...
Ik heb in mijn leven een stuk of 200 teken verwijderd, zonder tandpasta.
Check!quote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook niet over teken...
Ik gooi je er zo wel op...quote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:35 schreef Karzai het volgende:
ik wil hierna wel even wat draaien is er een roosteraar?
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
hij is toch niet naar de filipijnen gegaan he?
ik neem mijn take als GodMother wel serieus hèquote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken z'n reisschema niet, weet alleen dat hij gisteren vertrokken is...
Daar gaan we dan maar vanuitquote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
naja hij moet het zelf weten waarschijnlijk echte liefde
Ik dacht dat het niet openbaar was, dus ik zeg niks...quote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:41 schreef just me het volgende:
ik neem mijn take als GodMother wel serieus hè![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dacht dat het niet openbaar was, dus ik zeg niks...
spannend hè om het zo te volgen! Is het niet een vreemd speelmoment, vrijdag in de middag ?quote:
Het is het Europees kampioenschap in Rimini, Italië.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:48 schreef just me het volgende:
[..]
spannend hè om het zo te volgen! Is het niet een vreemd speelmoment, vrijdag in de middag ?
Zal je net zien dat ik dan 's ochtends draai.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 18:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja ik ben er vaak sávonds niet ik zal er volgende keer er proberen bij te zijn
Volgensmij hebben er gisteravond ook minder dan tien man geluisterd, maar dan nog.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 18:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
dan draaien dus maar er luisteren altijd weinig mensen boven de tien is een uitzondering
was toch leuk om te draaienquote:Op vrijdag 3 juni 2016 18:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Volgensmij hebben er gisteravond ook minder dan tien man geluisterd, maar dan nog.
doe ik ook wel maar heb ook muziek die ik zelf niet geluisterd hebquote:Op vrijdag 3 juni 2016 18:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Draai wat je leuk lijkt, niet wat anderen zouden draaien
heb je nog wat over voor de volgende keerquote:Op vrijdag 3 juni 2016 18:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Kool Kieth helemaal vergeten te draaien gisteren.
Ik hou altijd over, was alleen verbaasd dat ik geen ultramag,KK,octagon of een van zn 27 andere alter-egos gedaaid heb.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 18:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
heb je nog wat over voor de volgende keer
http://www.nu.nl/muziek/4(...)nog-nieuw-album.htmlquote:'David Bowie maakte voor zijn dood nog een nieuw album'
De overleden muzikant David Bowie heeft voor zijn dood nog een album geproduceerd.
Dat beweert zijn vaste producent en goede vriend Tony Visconti vrijdag in Evening Standard.
De producent werkte met Bowie aan zijn laatste album, Blackstar. De plaat verscheen twee dagen voor zijn dood in januari. De zanger vertelde kort voor zijn dood aan Visconti dat hij nog vijf andere nummers had opgenomen voor een nieuw album. "Ik heb die liedjes nog niet gehoord."
"Maar we gaan de nummers opzoeken. Ik heb wel een idee waar hij de liedjes heeft opgenomen. Maar goed, er is ook genoeg ander onuitgebracht materiaal van zijn hand."
Visconti weet haast zeker dat zijn label en management de komende jaren nog niet eerder gehoorde nummers van Bowie gaan uitbrengen. "En ik kan je verzekeren dat het heel goed gaat zijn."
wat had je gerookt?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 19:09 schreef knokkels het volgende:
Gisteren: [ afbeelding ]
Vandaag: [ afbeelding ]
Tafel staat even model voor DJ tafel, komt op die plek, aan de muur vast met wat extra poten
Je bent de plinten vergeten.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 19:09 schreef knokkels het volgende:
Tafel staat even model voor DJ tafel, komt op die plek, aan de muur vast met wat extra poten
White Widow. Hotboxen jongûhquote:
Die komen nog aan de beurt, moet daar nog verf voor halen.quote:
nu nog eierdozen aan de muur plakken dan heb je een echte studioquote:Op vrijdag 3 juni 2016 19:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die komen nog aan de beurt, moet daar nog verf voor halen.
Ik heb nog audioschuim liggenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 19:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
nu nog eierdozen aan de muur plakken dan heb je een echte studio
Dat werkt echt goed als geluidsisolatie,quote:Op vrijdag 3 juni 2016 19:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
nu nog eierdozen aan de muur plakken dan heb je een echte studio
Geen buren hebben, werkt ook goedquote:Op vrijdag 3 juni 2016 19:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat werkt echt goed als geluidsisolatie,
Dat heb ik Duitsland.quote:
Daar kan je een aardig festival plannenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 19:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat heb ik Duitsland.
Ligt 80 Hectare weiland omheen en nog wat bossen.
20 hectare is van mij nog, het is wel een eindje rijden.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 19:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
Daar kan je een aardig festival plannen
quote:
Ellowquote:
Graag Piet.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 19:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zal ik zo wat vrijdagavond tunes de stream opgooien?
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 19:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
zouden ze flink gestampt hebben?quote:
Goed plan welquote:Op vrijdag 3 juni 2016 19:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
Volgende keer ben ik er ook weer bijquote:
Oi PaRoquote:
Ik heb maar 30% van je show gemist gisterenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 19:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
je hebt niks gemist hoor, niks wat ik eerder van plan was though.
Goed bezig Knokquote:Op vrijdag 3 juni 2016 19:09 schreef knokkels het volgende:
Muziek terwijl je werkt.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 19:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb maar 30% van je show gemist gisteren
Streamhoer
ik heb volgensmij maar 4 nummers gedraaid uit de playlist die ik in gedachten had, en die playlist was ongeveer net zo lang.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 19:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb maar 30% van je show gemist gisteren
Streamhoer
Knok's DJ Paleisje.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 19:09 schreef knokkels het volgende:
En jij doet dat?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 19:52 schreef BastardMouse het volgende:
Denk je te kunnen FOK!ken, zet ze je aan de afwas.
Avond Karzai, we luisteren hoorquote:
Ben ook erg tevredenquote:
Kan wel nee zeggen, maar dan zet ze me weer op straat.quote:
quote:
Dank voor de deuntjes Karzaiquote:Op vrijdag 3 juni 2016 20:00 schreef Karzai het volgende:
op de helft van het nummer kapt ie moeilijk te timen
Kookwekker.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 20:00 schreef Karzai het volgende:
beste is om je laatste nummer gewoon onder de 2:30 te houden.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 20:00 schreef Karzai het volgende:
ik had deze keer geen playlist gemaaktquote:Op vrijdag 3 juni 2016 20:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
beste is om je laatste nummer gewoon onder de 2:30 te houden.
rekenen, zo'n 10 minuten voor het einde en het waren weer toffe tunesquote:Op vrijdag 3 juni 2016 20:00 schreef Karzai het volgende:
nee,maar je weet wel hoe lang het nummer is dat je draait en dat je er op een geplanned moment vanaf geflikkerd word.quote:
Standaard eindtune(s)quote:Op vrijdag 3 juni 2016 20:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
beste is om je laatste nummer gewoon onder de 2:30 te houden.
neuh niks standaard, gewoon een kort nummer om het uur te eindigen, danwel de tijd vol te maken.quote:
Voor jou speciale eindtunes danquote:Op vrijdag 3 juni 2016 20:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
neuh niks standaard, gewoon een kort nummer om het uur te eindigen, danwel de tijd vol te maken.
ik kan niet elke show beeindigen met rap is not pop van apathy, wat trouwens niet eens het laatste nummer was dat ik wilde draaien.quote:
Wel leuk nummer overigensquote:Op vrijdag 3 juni 2016 20:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik kan niet elke show beeindigen met rap is not pop van apathy, wat trouwens niet eens het laatste nummer was dat ik wilde draaien.
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 20:33 schreef Karzai het volgende:
kippepootjes zijn goed gelukt eerst even aangebraden in de pan toen twee uur in de oven vlees valt er vanaf
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 20:33 schreef Karzai het volgende:
kippepootjes zijn goed gelukt eerst even aangebraden in de pan toen twee uur in de oven vlees valt er vanaf
Pietquote:Op vrijdag 3 juni 2016 20:51 schreef BastardMouse het volgende:
Dit is de 1e keer dat ik Piet zo hoor draaien. Niets mis mee.
Zou wat zijn als er worst uit de speakers kwam.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:08 schreef MaryMouse het volgende:
Bier, kaas, worst en Piet uit de speakers. Het weekend is nu echt begonnen
Dat zou hier nog zomaar kunnen ookquote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zou wat zijn als er worst uit de speakers kwam.
Dat Lucky zijn worst maar ergens anders laatquote:
Er komt wel regelmatig bier uit Piet.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zou wat zijn als er worst uit de speakers kwam.
Die heeft zijn plekje inmiddels weer gevonden.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat Lucky zijn worst maar ergens anders laat
Jopen gerstenbier hieroquote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:12 schreef Fogel het volgende:
Ik ben gin-tonic aan het drinken. Vond ik wel toepasselijk bij deze muziek.
Colaquote:
Klinkt niet verkeerd!quote:
* knokkels stuurt wat zandzakken naar Noorwegenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Klinkt niet verkeerd!
Ik heb een fles Jopen Librijebier koud staan. Maar da's een 0,75cl fles dus ik wacht op versterking.
2 nog maar tot nu.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:10 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Er komt wel regelmatig bier uit Piet.
Lekker dik, mooi bittertje en gelukkig niet te zoet. Erg lekker bier.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Klinkt niet verkeerd!
Ik heb een fles Jopen Librijebier koud staan. Maar da's een 0,75cl fles dus ik wacht op versterking.
Da's toch in een avondje op?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Klinkt niet verkeerd!
Gewoon keel openzetten toch?quote:
Zeker, maar ik heb maar 3 flessen. Ik geniet liever van bier dan dat ik grote hoeveelheden drink.quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gewoon keel openzetten toch?![]()
En dan je smaakpapillen hard laten werken
Mjah, ik geef je gelijk.. Speciaalbiertjesquote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zeker, maar ik heb maar 3 flessen. Ik geniet liever van bier dan dat ik grote hoeveelheden drink.
Niet dat zo'n fles een grote hoeveelheid is, maar er zit als ik het goed onthouden heb rond de 10% alcohol in.
Ow, dat veranderd de zaak wel. Zou ik ook niet in een keer alleen drinkenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zeker, maar ik heb maar 3 flessen. Ik geniet liever van bier dan dat ik grote hoeveelheden drink.
Niet dat zo'n fles een grote hoeveelheid is, maar er zit als ik het goed onthouden heb rond de 10% alcohol in.
Zonde om zo weg te kleppen ja.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mjah, ik geef je gelijk.. Speciaalbiertjes![]()
Moet je van genieten
En dat voor opa van bijna 57.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:22 schreef BastardMouse het volgende:
Piet, wist je al dat je lekker aan het draaien bent?
quote:
Zo is het maar net. Op je 54e uitsluitend house draaien is ook ietwat apart.quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:29 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik kan zo'n lul zijn soms.
Vriendin op FB: "I would have never expected that we would have the cinema all to ourselves!"
spijkerbroek: "Have you considered deodorant?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |