Check!quote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook niet over teken...
Ik gooi je er zo wel op...quote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:35 schreef Karzai het volgende:
ik wil hierna wel even wat draaien is er een roosteraar?
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
hij is toch niet naar de filipijnen gegaan he?
ik neem mijn take als GodMother wel serieus hèquote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken z'n reisschema niet, weet alleen dat hij gisteren vertrokken is...
Daar gaan we dan maar vanuitquote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
naja hij moet het zelf weten waarschijnlijk echte liefde
Ik dacht dat het niet openbaar was, dus ik zeg niks...quote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:41 schreef just me het volgende:
ik neem mijn take als GodMother wel serieus hè![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dacht dat het niet openbaar was, dus ik zeg niks...
spannend hè om het zo te volgen! Is het niet een vreemd speelmoment, vrijdag in de middag ?quote:
Het is het Europees kampioenschap in Rimini, Italië.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:48 schreef just me het volgende:
[..]
spannend hè om het zo te volgen! Is het niet een vreemd speelmoment, vrijdag in de middag ?
Zal je net zien dat ik dan 's ochtends draai.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 18:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja ik ben er vaak sávonds niet ik zal er volgende keer er proberen bij te zijn
Volgensmij hebben er gisteravond ook minder dan tien man geluisterd, maar dan nog.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 18:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
dan draaien dus maar er luisteren altijd weinig mensen boven de tien is een uitzondering
was toch leuk om te draaienquote:Op vrijdag 3 juni 2016 18:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Volgensmij hebben er gisteravond ook minder dan tien man geluisterd, maar dan nog.
doe ik ook wel maar heb ook muziek die ik zelf niet geluisterd hebquote:Op vrijdag 3 juni 2016 18:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Draai wat je leuk lijkt, niet wat anderen zouden draaien
heb je nog wat over voor de volgende keerquote:Op vrijdag 3 juni 2016 18:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Kool Kieth helemaal vergeten te draaien gisteren.
Ik hou altijd over, was alleen verbaasd dat ik geen ultramag,KK,octagon of een van zn 27 andere alter-egos gedaaid heb.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 18:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
heb je nog wat over voor de volgende keer
http://www.nu.nl/muziek/4(...)nog-nieuw-album.htmlquote:'David Bowie maakte voor zijn dood nog een nieuw album'
De overleden muzikant David Bowie heeft voor zijn dood nog een album geproduceerd.
Dat beweert zijn vaste producent en goede vriend Tony Visconti vrijdag in Evening Standard.
De producent werkte met Bowie aan zijn laatste album, Blackstar. De plaat verscheen twee dagen voor zijn dood in januari. De zanger vertelde kort voor zijn dood aan Visconti dat hij nog vijf andere nummers had opgenomen voor een nieuw album. "Ik heb die liedjes nog niet gehoord."
"Maar we gaan de nummers opzoeken. Ik heb wel een idee waar hij de liedjes heeft opgenomen. Maar goed, er is ook genoeg ander onuitgebracht materiaal van zijn hand."
Visconti weet haast zeker dat zijn label en management de komende jaren nog niet eerder gehoorde nummers van Bowie gaan uitbrengen. "En ik kan je verzekeren dat het heel goed gaat zijn."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |