het zijn kippenpootjes, mini pizza'tjes, zak dorito's en dip saus en stokbrood boursin geworden lekker gezond daggiequote:Op vrijdag 3 juni 2016 16:39 schreef MadMaster het volgende:
Waar blijft Karzai met z'n voer?
Heb wel trek...
Ik pas niet meer elke week op hoor, ik ga wel regelmatig naar ze toe en dan geniet ikquote:
ik zit nog aan de koffie en uit te dampen van het werkenquote:
Lekker!quote:Op vrijdag 3 juni 2016 16:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
het zijn kippenpootjes, mini pizza'tjes, zak dorito's en dip saus en stokbrood boursin geworden lekker gezond daggie
Vrijdag zit je niet op school toch?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 16:42 schreef just me het volgende:
[..]
ik zit nog aan de koffie en uit te dampen van het werken
vrijdag is mijn sop bij andere mensen dagquote:
Ik zoek nog iemand...quote:Op vrijdag 3 juni 2016 16:45 schreef just me het volgende:
[..]
vrijdag is mijn sop bij andere mensen dag
ik ben al tevreden als er goeie koffie isquote:
Voor 5 bakken koffie per dagdeel, huur ik je in...quote:Op vrijdag 3 juni 2016 16:46 schreef just me het volgende:
[..]
ik ben al tevreden als er goeie koffie is
ik ga er tijdens het douchen over nadenkenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 16:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor 5 bakken koffie per dagdeel, huur ik je in...
Badder Hari ze!quote:Op vrijdag 3 juni 2016 16:49 schreef just me het volgende:
[..]
ik ga er tijdens het douchen over nadenken
[ afbeelding ]
nee die je daarvoor draaide, ja dit is wel duidelijkquote:Op vrijdag 3 juni 2016 16:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Miami Vice...
Zit toevallig in een map met TV Tunes te grutten.
Ja, die was van Hawaii 5-0.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 16:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee die je daarvoor draaide, ja dit is wel duidelijk
Ja, dat gaat goed, ik hou ondertussen de prestaties bij van de laptop.quote:
Het was om moedeloos van te worden, moet er nog wel steeds aan wennen...quote:Op vrijdag 3 juni 2016 16:59 schreef Karzai het volgende:
ik weet nog dat je hem bijna in de kliko wou gooien na die tests
`quote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:02 schreef Karzai het volgende:
je hebt lekker lopen swingen in de discotheek
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:05 schreef just me het volgende:
kom ik me daar een teek op mijn buik tegen
![]()
ik heb wel in het bos gelopen maar niet zonder kleren !
Aw...quote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:05 schreef just me het volgende:
kom ik me daar een teek op mijn buik tegen
![]()
ik heb wel in het bos gelopen maar niet zonder kleren !
Als je 'm verdooft, dan blijven de pootjes vaak achter bij verwijderen en dan krijg je een ontsteking...quote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:10 schreef just me het volgende:
![]()
![]()
ik ga straks wel in de stad een tekenpen kopen, altijd handig
Hij is al verwijderd?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:14 schreef just me het volgende:
Ik heb hem/haar keurig via de regels verwijderd! 2e keer in mijn bosrijke leven dat ik een teek heb, menig teek op voetbalkamp verwijderd bij de kinderen, op de meest rare plekjes
Altijd handig om te hebben toch ? Ik moet ook nog iets tegen de muggen kopen die hebben me ook goed te pakken gehadquote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij is al verwijderd?
Dan heb je toch geen tekenpen meer nodig...?
Beter mee verlegen dan door verlegen...quote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:15 schreef just me het volgende:
[..]
Altijd handig om te hebben toch ? Ik moet ook nog iets tegen de muggen kopen die hebben me ook goed te pakken gehad
had ik gelezenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wordt nu afgespeeld : The Prodigy - Teek Me To The Hospital
Ik kan ook multitaskenquote:
Tandpasta op de beet doen. Binnen een minuut voel je er niks meer van.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:15 schreef just me het volgende:
Altijd handig om te hebben toch ? Ik moet ook nog iets tegen de muggen kopen die hebben me ook goed te pakken gehad
Gewoon niet doen, ideaal voor een ontsteking...quote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Tandpasta op de beet doen. Binnen een minuut voel je er niks meer van.
Nog nooit een ontsteking gehad door tandpasta op een muggenbeet te doen.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon niet doen, ideaal voor een ontsteking...
Gewoon een beetje jodium of betadine is prima, tandpasta bevat ook andere stoffen dan ontsmettende...quote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nog nooit een ontsteking gehad door tandpasta op een muggenbeet te doen.
Openkrabben is nog veel beter voor een ontsteking.
Ik heb het dan ook niet over teken...quote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon een beetje jodium of betadine is prima, tandpasta bevat ook andere stoffen dan ontsmettende...
Ik heb in mijn leven een stuk of 200 teken verwijderd, zonder tandpasta.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |