wat had je gerookt?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 19:09 schreef knokkels het volgende:
Gisteren: [ afbeelding ]
Vandaag: [ afbeelding ]
Tafel staat even model voor DJ tafel, komt op die plek, aan de muur vast met wat extra poten
Je bent de plinten vergeten.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 19:09 schreef knokkels het volgende:
Tafel staat even model voor DJ tafel, komt op die plek, aan de muur vast met wat extra poten
White Widow. Hotboxen jongûhquote:
Die komen nog aan de beurt, moet daar nog verf voor halen.quote:
nu nog eierdozen aan de muur plakken dan heb je een echte studioquote:Op vrijdag 3 juni 2016 19:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die komen nog aan de beurt, moet daar nog verf voor halen.
Ik heb nog audioschuim liggenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 19:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
nu nog eierdozen aan de muur plakken dan heb je een echte studio
Dat werkt echt goed als geluidsisolatie,quote:Op vrijdag 3 juni 2016 19:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
nu nog eierdozen aan de muur plakken dan heb je een echte studio
Geen buren hebben, werkt ook goedquote:Op vrijdag 3 juni 2016 19:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat werkt echt goed als geluidsisolatie,
Dat heb ik Duitsland.quote:
Daar kan je een aardig festival plannenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 19:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat heb ik Duitsland.
Ligt 80 Hectare weiland omheen en nog wat bossen.
20 hectare is van mij nog, het is wel een eindje rijden.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 19:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
Daar kan je een aardig festival plannen
quote:
Ellowquote:
Graag Piet.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 19:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zal ik zo wat vrijdagavond tunes de stream opgooien?
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 19:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
zouden ze flink gestampt hebben?quote:
Goed plan welquote:Op vrijdag 3 juni 2016 19:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
Volgende keer ben ik er ook weer bijquote:
Oi PaRoquote:
Ik heb maar 30% van je show gemist gisterenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 19:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
je hebt niks gemist hoor, niks wat ik eerder van plan was though.
Goed bezig Knokquote:Op vrijdag 3 juni 2016 19:09 schreef knokkels het volgende:
Muziek terwijl je werkt.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 19:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb maar 30% van je show gemist gisteren
Streamhoer
ik heb volgensmij maar 4 nummers gedraaid uit de playlist die ik in gedachten had, en die playlist was ongeveer net zo lang.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 19:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb maar 30% van je show gemist gisteren
Streamhoer
Knok's DJ Paleisje.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 19:09 schreef knokkels het volgende:
En jij doet dat?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 19:52 schreef BastardMouse het volgende:
Denk je te kunnen FOK!ken, zet ze je aan de afwas.
Avond Karzai, we luisteren hoorquote:
Ben ook erg tevredenquote:
Kan wel nee zeggen, maar dan zet ze me weer op straat.quote:
quote:
Dank voor de deuntjes Karzaiquote:Op vrijdag 3 juni 2016 20:00 schreef Karzai het volgende:
op de helft van het nummer kapt ie moeilijk te timen
Kookwekker.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 20:00 schreef Karzai het volgende:
beste is om je laatste nummer gewoon onder de 2:30 te houden.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 20:00 schreef Karzai het volgende:
ik had deze keer geen playlist gemaaktquote:Op vrijdag 3 juni 2016 20:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
beste is om je laatste nummer gewoon onder de 2:30 te houden.
rekenen, zo'n 10 minuten voor het einde en het waren weer toffe tunesquote:Op vrijdag 3 juni 2016 20:00 schreef Karzai het volgende:
nee,maar je weet wel hoe lang het nummer is dat je draait en dat je er op een geplanned moment vanaf geflikkerd word.quote:
Standaard eindtune(s)quote:Op vrijdag 3 juni 2016 20:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
beste is om je laatste nummer gewoon onder de 2:30 te houden.
neuh niks standaard, gewoon een kort nummer om het uur te eindigen, danwel de tijd vol te maken.quote:
Voor jou speciale eindtunes danquote:Op vrijdag 3 juni 2016 20:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
neuh niks standaard, gewoon een kort nummer om het uur te eindigen, danwel de tijd vol te maken.
ik kan niet elke show beeindigen met rap is not pop van apathy, wat trouwens niet eens het laatste nummer was dat ik wilde draaien.quote:
Wel leuk nummer overigensquote:Op vrijdag 3 juni 2016 20:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik kan niet elke show beeindigen met rap is not pop van apathy, wat trouwens niet eens het laatste nummer was dat ik wilde draaien.
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 20:33 schreef Karzai het volgende:
kippepootjes zijn goed gelukt eerst even aangebraden in de pan toen twee uur in de oven vlees valt er vanaf
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 20:33 schreef Karzai het volgende:
kippepootjes zijn goed gelukt eerst even aangebraden in de pan toen twee uur in de oven vlees valt er vanaf
Pietquote:Op vrijdag 3 juni 2016 20:51 schreef BastardMouse het volgende:
Dit is de 1e keer dat ik Piet zo hoor draaien. Niets mis mee.
Zou wat zijn als er worst uit de speakers kwam.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:08 schreef MaryMouse het volgende:
Bier, kaas, worst en Piet uit de speakers. Het weekend is nu echt begonnen
Dat zou hier nog zomaar kunnen ookquote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zou wat zijn als er worst uit de speakers kwam.
Dat Lucky zijn worst maar ergens anders laatquote:
Er komt wel regelmatig bier uit Piet.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zou wat zijn als er worst uit de speakers kwam.
Die heeft zijn plekje inmiddels weer gevonden.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat Lucky zijn worst maar ergens anders laat
Jopen gerstenbier hieroquote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:12 schreef Fogel het volgende:
Ik ben gin-tonic aan het drinken. Vond ik wel toepasselijk bij deze muziek.
Colaquote:
Klinkt niet verkeerd!quote:
* knokkels stuurt wat zandzakken naar Noorwegenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Klinkt niet verkeerd!
Ik heb een fles Jopen Librijebier koud staan. Maar da's een 0,75cl fles dus ik wacht op versterking.
2 nog maar tot nu.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:10 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Er komt wel regelmatig bier uit Piet.
Lekker dik, mooi bittertje en gelukkig niet te zoet. Erg lekker bier.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Klinkt niet verkeerd!
Ik heb een fles Jopen Librijebier koud staan. Maar da's een 0,75cl fles dus ik wacht op versterking.
Da's toch in een avondje op?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Klinkt niet verkeerd!
Gewoon keel openzetten toch?quote:
Zeker, maar ik heb maar 3 flessen. Ik geniet liever van bier dan dat ik grote hoeveelheden drink.quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gewoon keel openzetten toch?![]()
En dan je smaakpapillen hard laten werken
Mjah, ik geef je gelijk.. Speciaalbiertjesquote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zeker, maar ik heb maar 3 flessen. Ik geniet liever van bier dan dat ik grote hoeveelheden drink.
Niet dat zo'n fles een grote hoeveelheid is, maar er zit als ik het goed onthouden heb rond de 10% alcohol in.
Ow, dat veranderd de zaak wel. Zou ik ook niet in een keer alleen drinkenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zeker, maar ik heb maar 3 flessen. Ik geniet liever van bier dan dat ik grote hoeveelheden drink.
Niet dat zo'n fles een grote hoeveelheid is, maar er zit als ik het goed onthouden heb rond de 10% alcohol in.
Zonde om zo weg te kleppen ja.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mjah, ik geef je gelijk.. Speciaalbiertjes![]()
Moet je van genieten
En dat voor opa van bijna 57.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:22 schreef BastardMouse het volgende:
Piet, wist je al dat je lekker aan het draaien bent?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |