Schlagersquote:Op donderdag 2 juni 2016 20:49 schreef Melting het volgende:
Wat voor muziek ga je draaien, Parodiuzz?
quote:
Iets met hippe hop erin?quote:Op donderdag 2 juni 2016 20:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nu nog een nummer om naar PaRoDinges toe te werken. Ehm... denk
er bestaat wel zeikerige hiphop,maar ik probeer vanavond een combinatie te vinden van goede beats met vermakelijke teksten, met zo nu en dan iets raars tussen door.quote:
als het nummer kut is heb ik ook iets om vanaf te werken, genoeg nummers die ik kan laten starten mety wat gelul oid..quote:Op donderdag 2 juni 2016 20:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nu nog een nummer om naar PaRoDinges toe te werken. Ehm... denk
Iets met hop kon ik wel pakken ja. *plop*quote:
Komt in orde.quote:Op donderdag 2 juni 2016 20:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
als het nummer kut is heb ik ook iets om vanaf te werken.
Mili Vanilliquote:Op donderdag 2 juni 2016 20:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Iets met hop kon ik wel pakken ja. *plop*Nee, een ander nummer, van een omstreden bandje. We hebben er pas nog een track van kunnen horen bij Radio 49.
quote:Op donderdag 2 juni 2016 20:58 schreef Melting het volgende:
Ondanks alle herrie, toch bedankt voor de uurtjes muziek, Lucky.![]()
Ja, daarom, bedankt, was prima wakker worden zoquote:
Kei goeie wekkert.quote:Op donderdag 2 juni 2016 20:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, daarom, bedankt, was prima wakker worden zo
Geen melding te zien?quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
nee ik krijg hem ongeacht jullie hulp niet opgestart
Krijg je een foutmelding?quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
nee ik krijg hem ongeacht jullie hulp niet opgestart
Ik gok het, aangezien ik alles zo heb ingesteld als mogelijk, kan kijken of het met vdj welwerktquote:
quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik gok het, aangezien ik alles zo heb ingesteld als mogelijk, kan kijken of het met vdj welwerkt
De oplossing van ToT was toch de lame.dll in de windows directory, Mixxx directory én in de system32 directory te gooien?quote:
Kan ook zijn dat je mixxx of de computer moet herstarten voordat het werkt.quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik gok het, aangezien ik alles zo heb ingesteld als mogelijk, kan kijken of het met vdj welwerkt
Weet niet, heb ik niet meegekregen.quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
De oplossing van ToT was toch de lame.dll in de windows directory, Mixxx directory én in de system32 directory te gooien?
Ruim een uur thuis, rotzooi uitpakken en koelkast vullen...quote:Op donderdag 2 juni 2016 20:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ah, weer thuis en meteen aan de bak.
quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:16 schreef Melting het volgende:
Sorry, Parodiuzz. Ik moet afhaken.Bedankt voor de muziekjes, tot nu toe, ook al zijn het er maar weinig.
Ik ga mijn bed opzoeken.
Fijne avond nog allemaal.
Dank je, Melt en trusten.quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:16 schreef Melting het volgende:
Sorry, Parodiuzz. Ik moet afhaken.Bedankt voor de muziekjes, tot nu toe, ook al zijn het er maar weinig.
Ik ga mijn bed opzoeken.
Eerst koelkast vullen en dán zooi uitpakken.quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ruim een uur thuis, rotzooi uitpakken en koelkast vullen...
no prob, ik ben toch aan het proberen, als het aanslaat zul je moeten luisteren, pitze.quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:16 schreef Melting het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken.
Oh, dat overkomt verder hier geen enkele andere DJ hoorquote:
Nog nooit gehad.quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, dat overkomt verder hier geen enkele andere DJ hoor![]()
ill mind 4 en 6 oid vond ik ok, voor de rest volg ik hem niet echtquote:Op donderdag 2 juni 2016 21:24 schreef MaryMouse het volgende:
PaRo? Wat vind jij eigenlijk van Hopsin?
OKquote:Op donderdag 2 juni 2016 21:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ill mind 4 en 6 oid vond ik ok, voor de rest volg ik hem niet echt
Ik heb weinig tijd gehad om mn verzameling vanaf 2010 up to date te houden, dus er zal vast pel wat nieuwere hiphop te horen vallen, maar dat zullen er niet veel zijn.quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OK
Ik luister aandachtig hoor, even kijken of ik er leuke nieuwe(re) hip hop bands uit kan pikken
koffieautomaatquote:Op donderdag 2 juni 2016 21:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Waar hangt die nu weer uit dan?
Vage kennis van Harrie van just me...quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Goede timing van onze handige Harrie die komt verven en behangen, hij gaat zaterdag 2 weken op vakantie en in die tijd moet er dus wel behangen zijn, verven hebben we gelukkig nog een paar dagen voor, maar ook dat wordt krap
Ik luister even mee, eens kijken of dit iets voor mij is...quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
Eindelijk een echte hip hop DJ bij radio49
Dat is al een goed teken...quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb weinig tijd gehad om mn verzameling vanaf 2010 up to date te houden, dus er zal vast pel wat nieuwere hiphop te horen vallen, maar dat zullen er niet veel zijn.
Geen ideequote:Op donderdag 2 juni 2016 21:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Waar hangt die nu weer uit dan?
Neger wat?quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kent mijn mening, ouwe troep is prima.
Dat hedendaagse geblaat verteer ik minder goed...
Er bestaat ook goed hedendaags geblaat maar dat valt vanaf 2005 per jaar op 10 vingers te tellen.quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie ook dat ik dit jaar pas 5 singles heb gekochtquote:Op donderdag 2 juni 2016 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel 10 goede songs/uitvoerenden in ruim 10 jaar.quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Er bestaat ook goed hedendaags geblaat maar dat valt vanaf 2005 per jaar op 10 vingers te tellen.
Ik al 10 jaar niks meer...quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zie ook dat ik dit jaar pas 5 singles heb gekocht
Dat roepen ze steeds in die songs.quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ongetwijfeld...
Wat ik nu hoor, vind ik minder...
Die teksten hoor ik niet eens...quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat roepen ze steeds in die songs.Ik vind het behoorlijk aangenaam klinken tot nog toe.
Richting knokkels heb ik al rooksignalen gestuurd, maar ik denk dat het in Den Helder te hard regent om signalen terug te sturenquote:Op donderdag 2 juni 2016 21:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik draai en tot en knokkels zijn stiekem niet aan het luisteren.
Dint nummer of dat nummer?quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
Dit nummer is zeker niet een van de 10%
de vorigequote:
verder gelukkig heel betrouwbaar en goedkoop, maar jammer dat hij precies dan op vakantie gaat ( dat was eerst nog onzeker ivm ziekte van zijn vrouw)quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vage kennis van Harrie van just me...
Ze kwamen even wat laat binnenquote:Op donderdag 2 juni 2016 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Richting knokkels heb ik al rooksignalen gestuurd, maar ik denk dat het in Den Helder te hard regent om signalen terug te sturen
quote:
Deze is tofquote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Paro in da hip hop housecrib, knok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |