Kei goeie wekkert.quote:Op donderdag 2 juni 2016 20:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, daarom, bedankt, was prima wakker worden zo
Geen melding te zien?quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
nee ik krijg hem ongeacht jullie hulp niet opgestart
Krijg je een foutmelding?quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
nee ik krijg hem ongeacht jullie hulp niet opgestart
Ik gok het, aangezien ik alles zo heb ingesteld als mogelijk, kan kijken of het met vdj welwerktquote:
quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik gok het, aangezien ik alles zo heb ingesteld als mogelijk, kan kijken of het met vdj welwerkt
De oplossing van ToT was toch de lame.dll in de windows directory, Mixxx directory én in de system32 directory te gooien?quote:
Kan ook zijn dat je mixxx of de computer moet herstarten voordat het werkt.quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik gok het, aangezien ik alles zo heb ingesteld als mogelijk, kan kijken of het met vdj welwerkt
Weet niet, heb ik niet meegekregen.quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
De oplossing van ToT was toch de lame.dll in de windows directory, Mixxx directory én in de system32 directory te gooien?
Ruim een uur thuis, rotzooi uitpakken en koelkast vullen...quote:Op donderdag 2 juni 2016 20:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ah, weer thuis en meteen aan de bak.
quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:16 schreef Melting het volgende:
Sorry, Parodiuzz. Ik moet afhaken.Bedankt voor de muziekjes, tot nu toe, ook al zijn het er maar weinig.
Ik ga mijn bed opzoeken.
Fijne avond nog allemaal.
Dank je, Melt en trusten.quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:16 schreef Melting het volgende:
Sorry, Parodiuzz. Ik moet afhaken.Bedankt voor de muziekjes, tot nu toe, ook al zijn het er maar weinig.
Ik ga mijn bed opzoeken.
Eerst koelkast vullen en dán zooi uitpakken.quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ruim een uur thuis, rotzooi uitpakken en koelkast vullen...
no prob, ik ben toch aan het proberen, als het aanslaat zul je moeten luisteren, pitze.quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:16 schreef Melting het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |