Computer was ook weg, kwamen vlammetjes uitquote:
ik had 90% nog digitaal op CD.quote:Op donderdag 2 juni 2016 19:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik geloof dat je niet de enige dj bent die (een deel van) een digitale collectie is kwijt geraakt
quote:Op donderdag 2 juni 2016 19:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Computer was ook weg, kwamen vlammetjes uit
Ja, is een fraaie track.quote:Op donderdag 2 juni 2016 20:05 schreef MaryMouse het volgende:
Mooi
Even aandachtig luisteren hoor
Soundtrack van Amelie vind ik wel mooie muziek
Doe maar waar je zin in hebt hoor.quote:Op donderdag 2 juni 2016 20:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik kan beginnen met Voute hiphop, maar ik vind het leuker om er hier en daar een nummertje in te gooien.
Doen wat je zelf wiltquote:Op donderdag 2 juni 2016 20:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik kan beginnen met Voute hiphop, maar ik vind het leuker om er hier en daar een nummertje in te gooien.
Pas op het moment dat alles blijkt te werken en het eerste nummer geluisterd word.quote:Op donderdag 2 juni 2016 20:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Doen wat je zelf wilt
Begin je een beetje zenuwachtig te worden?
quote:Op donderdag 2 juni 2016 20:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Pas op het moment dat alles blijkt te werken en het eerste nummer geluisterd word.
ik zal je niet vervloekenquote:Op donderdag 2 juni 2016 20:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Pas op het moment dat alles blijkt te werken en het eerste nummer geluisterd word.
quote:Op donderdag 2 juni 2016 20:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Doen wat je zelf wilt
Begin je een beetje zenuwachtig te worden?
quote:Op donderdag 2 juni 2016 20:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Prachtig gedaan Lucky!quote:Op donderdag 2 juni 2016 20:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
BPM gelijk, die gaat live in the mix straks.
Uhùh, mijn schuld. Dat komt omdat ik niet iedere track helemaal afluister. Je hoort de 1e tonen en meestal komt de rest van het nummer dan ook wel in orde. Enne, soms ook niet.quote:
Viel toch wel mee, heb je mij nog nooit gehoord blijkbaarquote:
quote:Op donderdag 2 juni 2016 20:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Viel toch wel mee, heb je mij nog nooit gehoord blijkbaar
De smart of de ufo?quote:Op donderdag 2 juni 2016 20:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Morgen weet ik een ruimte met fantastische akoestiek. Komt goed.
quote:Op donderdag 2 juni 2016 20:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Viel toch wel mee, heb je mij nog nooit gehoord blijkbaar
Ik ken mezelf beter dan dat jij dat zou kunnen, 100 gedachten in mn hoofd 90 zijn nix, 10zijn perfect.quote:Op donderdag 2 juni 2016 20:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]en dan hoef je je juist nergens meer zorgen om te maken
Als je show dan daar een afspiegeling van wordt kan ik je nu al zeggen dat het puik gaat wordenquote:Op donderdag 2 juni 2016 20:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ken mezelf beter dan dat jij dat zou kunnen, 100 gedachten in mn hoofd 90 zijn nix, 10zijn perfect.
Dit was er overduidelijk eentje die in de 90 grens viel.quote:Op donderdag 2 juni 2016 20:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
met pannen,potten en een aanracht kun je al veel bereiken in de housemuziek.
Dan nog word er om gelachen.quote:Op donderdag 2 juni 2016 20:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dit was er overduidelijk eentje die in de 90 grens viel.
leeftijd, (borst)omvangquote:Op donderdag 2 juni 2016 20:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dit was er overduidelijk eentje die in de 90 grens viel.
Is ie wel klaar dan?quote:Op donderdag 2 juni 2016 20:47 schreef Doedezemaar het volgende:
De stucadoor van de aannemer is een prutser, er is geen enkele overgang van plafond naar muur en kozijn netjes, op sommige punten kijk je zo het plafond in
quote:Op donderdag 2 juni 2016 20:47 schreef Doedezemaar het volgende:
De stucadoor van de aannemer is een prutser, er is geen enkele overgang van plafond naar muur en kozijn netjes, op sommige punten kijk je zo het plafond in
quote:Op donderdag 2 juni 2016 20:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik ken mezelf beter dan dat jij dat zou kunnen, 100 gedachten in mn hoofd 90 zijn nix, 10zijn perfect.
quote:
Doe een gok.quote:Op donderdag 2 juni 2016 20:49 schreef Melting het volgende:
Wat voor muziek ga je draaien, Parodiuzz?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |