Waar moet Melt dan heen?quote:Op donderdag 2 juni 2016 19:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, ik heb liever dat Melt gaat.
Kan wel, maar doe ik nu nog nietquote:Op donderdag 2 juni 2016 19:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kan je niet weer even gaan liggen?
quote:Op donderdag 2 juni 2016 19:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Had ik vandaag al gezegd, on nee, wacht.
Maar het zijn er nog niet genoeg om deze maand weer een show te doenquote:
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 2 juni 2016 19:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar het zijn er nog niet genoeg om deze maand weer een show te doen
De maand is nog jong, blijf moed houden.quote:Op donderdag 2 juni 2016 19:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar het zijn er nog niet genoeg om deze maand weer een show te doen
Preciesquote:
Dan nog wordt het toch pas volgende maand dat ik een show ga doenquote:Op donderdag 2 juni 2016 19:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De maand is nog jong, blijf moed houden.
Ach, hoe minder hoe exclusiever de show.quote:Op donderdag 2 juni 2016 19:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan nog wordt het toch pas volgende maand dat ik een show ga doen
Corry is pas de eerste in juni en in mei waren het er zeven.
Gewoon weer terug naar een enkele show van 2 uur aan het einde van het jaarquote:Op donderdag 2 juni 2016 19:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ach, hoe minder hoe exclusiever de show.
Goed plan, beter zelfs.quote:Op donderdag 2 juni 2016 19:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gewoon weer terug naar een enkele show van 2 uur aan het einde van het jaar
quote:Op donderdag 2 juni 2016 19:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, ik heb 'm mooi op mute gezet.
quote:Op donderdag 2 juni 2016 19:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, ik heb 'm mooi op mute gezet.
Je hebt het adres toch gehad, tail?quote:Op donderdag 2 juni 2016 19:49 schreef tailfox het volgende:
luky ik heb je mic binnen. waar kan ik mijne hjeen sturen
owjaquote:Op donderdag 2 juni 2016 19:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je hebt het adres toch gehad, tail?
Mixxx stuurt tags mee, schijnt VDJ ook niet te doen.quote:Op donderdag 2 juni 2016 19:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik ga trouwens geen playlist gebruiken en geen VDJ maar Mixxx.
Playlists komen wel zdra ik doorheb hoe cues etc werken.
Prima tochquote:Op donderdag 2 juni 2016 19:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik ga trouwens geen playlist gebruiken en geen VDJ maar Mixxx.
Playlists komen wel zdra ik doorheb hoe cues etc werken.
VDJ 7 kan geen tags meesturen. VDJ 8 welquote:Op donderdag 2 juni 2016 19:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mixxx stuurt tags mee, schijnt VDJ ook niet te doen.
Toch eens naar kijken ook.quote:Op donderdag 2 juni 2016 19:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
VDJ 7 kan geen tags meesturen. VDJ 8 wel
Alles wat ik rip tag ik manueel, maar ik heb nog te weinig geripped staan om daarmee een degelijke playlist in elkaar te zetten, dus kwaliteitsdrops kunnen voorkomen vw gedownload materiaal.quote:Op donderdag 2 juni 2016 19:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mixxx stuurt tags mee, schijnt VDJ ook niet te doen.
Poeh, dat is best een berg werk. Of je moet het direct na het rippen doen, dan merk je het niet zo.quote:Op donderdag 2 juni 2016 19:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Alles wat ik rip tag ik manueel, maar ik heb nog te weinig geripped staan om daarmee een degelijke playlist in elkaar te zetten, dus kwaliteitsdrops kunnen voorkomen vw gedownload materiaal.
quote:Op donderdag 2 juni 2016 19:54 schreef Melting het volgende:
Krijg net een telefoontje. Pa van een maat van me heeft maagkanker. Is niets meer aan te doen.
Die man is 3 weken geleden nog gezellig mee naar de rondleiding van Schrobbelèr geweest.
Dat is wel even schrikken.
Alles wat ik rip haal ik door MusicBrainzPicard heenquote:Op donderdag 2 juni 2016 19:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Alles wat ik rip tag ik manueel, maar ik heb nog te weinig geripped staan om daarmee een degelijke playlist in elkaar te zetten, dus kwaliteitsdrops kunnen voorkomen vw gedownload materiaal.
Ach gatver, dat zijn de vervelende berichtenquote:Op donderdag 2 juni 2016 19:54 schreef Melting het volgende:
Krijg net een telefoontje. Pa van een maat van me heeft maagkanker. Is niets meer aan te doen.
Die man is 3 weken geleden nog gezellig mee naar de rondleiding van Schrobbelèr geweest.
Dat is wel even schrikken.
Dat viel me ook al op, maar bij VDJ8 moet je wel erg veel dingen customizen om 'gewoon' te kunnen mixen.quote:Op donderdag 2 juni 2016 19:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
VDJ 7 kan geen tags meesturen. VDJ 8 wel
Zo zo, voor Linux ook.quote:Op donderdag 2 juni 2016 19:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Alles wat ik rip haal ik door MusicBrainzPicard heen
quote:Op donderdag 2 juni 2016 19:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Fijn weer, Melt, pffff. Kloten ziekte.
Ja...... dit grijpt me onverwacht toch wel flink aan.quote:Op donderdag 2 juni 2016 19:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach gatver, dat zijn de vervelende berichten
opmn vorige PC had ik dat ook gedaan, jammer dat de hd niet te recoveren vielquote:Op donderdag 2 juni 2016 19:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Poeh, dat is best een berg werk. Of je moet het direct na het rippen doen, dan merk je het niet zo.
Ach, kwaliteit maakt even niets uit.
Logisch, je verwacht het niet en het is een maat van je pa. Kalm aan hoor.quote:Op donderdag 2 juni 2016 19:56 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Ja...... dit grijpt me onverwacht toch wel flink aan.
Geen backup, weg werk.quote:Op donderdag 2 juni 2016 19:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
opmn vorige PC had ik dat ook gedaan, jammer dat de hd niet te recoveren viel
Ik geloof dat je niet de enige dj bent die (een deel van) een digitale collectie is kwijt geraaktquote:Op donderdag 2 juni 2016 19:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
opmn vorige PC had ik dat ook gedaan, jammer dat de hd niet te recoveren viel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |