SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Patronen:
ravelry
Bloemen haken
veel leuke patronen op Lucy's 'Attic24' weblog
Garnstudio Nederlandse patronen
Webshops
Hobbydoos.nl
hobbygigant
wolhalla
wolmarkt.nl
Zpagetti
't trendje
het wolhuis
woolly
juf steek
creamijn
echtstudio
dehaakster
Breiwebshop.nl
Communities:
Ravelry, een grote Engelstalige handwerkcommunity. Er is zelfs een FOK!groep!
Een paar leuke projecten uit het vorige topic:
Marjo's knip:
Donna's oto's!
Harrie's poppenhuis accessoires
Nijntje's zelf ontworpen onderzeeër:
amnistia's gothic lolita met voodoo pop
[ Bericht 2% gewijzigd door Samzz op 13-08-2016 16:20:34 ]in de haak.
Ik haak nooit kleding, maar het is een lekker warme deken. Het ligt er natuurlijk ook aan of het een patroon met open of juist met een dichte structuur is.quote:Op woensdag 1 juni 2016 16:47 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Fijn om te horen! Ik had er niet bij stilgestaan dat het 100% wol isIs het erg warm om te dragen?
Oh jaaa 😄 dat is ook zo!quote:Op donderdag 2 juni 2016 15:46 schreef trui het volgende:
Spuuglokje, shawls vind ik toch ook wel een beetje onder kleding vallen hoor.
Ze ziet er zeker uit als een echt Elsa!quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:44 schreef watmoetikkiezen het volgende:
Boekje cijfers van Krukkert toch maar gekocht. een van de prinsesjes zo gemaakt dat het een Elsa is geworden. Voort de 4e verjaardag van een vriendinnetje van mijn dochter. Ze was er heel blij mee.. (Was even bang dat ze m niet zou herkennen, maar ze riep gelukkig meteen "Oh, Elsa!")
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
armpje in de haast niet heel netjes aangezet
Dochterlief mocht ook iets kiezen uit het boekje en dat zou ik dan maken.. Het wordt een gele taxi, maar daar ben ik nog mee bezig..
Ooo die is tof. Ik ben zelf bezig met een kodama, het wil alleen nog niet geheel lukken.quote:
Dat zijn mooie patronen! Ik heb ze even aan mijn favorieten toegevoegd.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:07 schreef trui het volgende:
klinkt als een fijn project voor op vakantie, Sarabi, succes met kiezen! Ik heb ook nog een paar omslagdoeken / shawls op m'n wensenlijstje staan. Patronen heb ik al, nu nog tijd vinden om ze te maken. Zou ook wel eens de vakantie kunnen worden. deze bijvoorbeeld. En iets minder ingewikkeld: deze.
Ik zag dat het met haaknaald 4 of 5 gehaakt moet worden. Ik bedacht mij dat het dan een redelijk los dekentje zou worden. Verkeerd gedacht?quote:Op donderdag 9 juni 2016 08:38 schreef trui het volgende:
Geweldig geworden, Nijntje!
Susie, Aran is wel een wat dikkere kwaliteit geloof ik, dus bekijk even of je het dan niet te zwaar vindt worden (bovendien heb je dan misschien meer bollen nodig).
Dat klopt wel, denk ik. Misschien eerst even een proeflapje haken? En Nijntje, wat ontzettend leuk, je duikboot. Ga je het patroon ook verkopen?quote:Op donderdag 9 juni 2016 08:43 schreef Susie het volgende:
[..]
Ik zag dat het met haaknaald 4 of 5 gehaakt moet worden. Ik bedacht mij dat het dan een redelijk los dekentje zou worden. Verkeerd gedacht?
de aanbevolen naalddikte zegt in eerste instantie iets over de dikte van 't garen. Je kunt dat ook zien aan de looplengte die op 1 bolletje garen zit van 50gram. Als je er een los gehaakt dekentje van wil maken, kun je beter een naaldmaat groter nemen dan aanbevolen. (afhankelijk van of je strak of los haakt natuurlijk).quote:Op donderdag 9 juni 2016 08:43 schreef Susie het volgende:
[..]
Ik zag dat het met haaknaald 4 of 5 gehaakt moet worden. Ik bedacht mij dat het dan een redelijk los dekentje zou worden. Verkeerd gedacht?
Klopt helemaal, ik dacht dat die naalddikte aanbevolen was in het patroon en ik dacht dat het katoen wat dunner was, voor naald 3. Ben nog niet helemaal wakker😴 Ik vind het zowieso wel mooi voor een deken of sjaal om een grotere maat te nemen, dan wordt je werk wat soepeler.quote:Op donderdag 9 juni 2016 09:26 schreef trui het volgende:
[..]
de aanbevolen naalddikte zegt in eerste instantie iets over de dikte van 't garen. Je kunt dat ook zien aan de looplengte die op 1 bolletje garen zit van 50gram. Als je er een los gehaakt dekentje van wil maken, kun je beter een naaldmaat groter nemen dan aanbevolen. (afhankelijk van of je strak of los haakt natuurlijk).
Proeflapje wordt lastig, want koop gelijk 10 bollenquote:Op donderdag 9 juni 2016 09:00 schreef MarSuSt het volgende:
[..]
Dat klopt wel, denk ik. Misschien eerst even een proeflapje haken? En Nijntje, wat ontzettend leuk, je duikboot. Ga je het patroon ook verkopen?
Mooie deken. Ik bedoelde een proeflapje met de maat haaknaald. Ik zou zeggen, haak er een met maat 4 en een met 5 en kijk dan welk lapje je het mooist vind.quote:Op donderdag 9 juni 2016 18:15 schreef Susie het volgende:
[..]
Proeflapje wordt lastig, want koop gelijk 10 bollenAls het dan toch niks is, dan heb ik nog veel bollen over.
Maar anyway; voor de garen wordt haaknaald 4 of 5 aangeraden. Ik heb een leuk patroon gevonden op Pinterest ( http://solgrim.blogspot.nl/2015/02/harlequin-blanket.html?m=1 ), ik denk dat dat wel moet kunnen met deze garen? Lastig vind ik dit wel.
Thanks. Ik ga morgen eens mooie kleurtjes uitzoeken.quote:Op donderdag 9 juni 2016 19:11 schreef MarSuSt het volgende:
[..]
Mooie deken. Ik bedoelde een proeflapje met de maat haaknaald. Ik zou zeggen, haak er een met maat 4 en een met 5 en kijk dan welk lapje je het mooist vind.
Maar dan wel in het geel😄quote:Op donderdag 9 juni 2016 21:31 schreef NijntjesUk het volgende:
Bedankt iedereen.![]()
@MarSust, dat weet ik nog niet eigenlijk. Kzal m dan sowieso nog n keertje moeten maken om te kijken of het helemaal klopt.
Leuk patroon☺quote:Op donderdag 9 juni 2016 18:15 schreef Susie het volgende:
[..]
Proeflapje wordt lastig, want koop gelijk 10 bollenAls het dan toch niks is, dan heb ik nog veel bollen over.
Maar anyway; voor de garen wordt haaknaald 4 of 5 aangeraden. Ik heb een leuk patroon gevonden op Pinterest ( http://solgrim.blogspot.nl/2015/02/harlequin-blanket.html?m=1 ), ik denk dat dat wel moet kunnen met deze garen? Lastig vind ik dit wel.
Ja. Alleen ik loop te klooien met het minderen op de een of andere manierquote:
Hier op het forum snappen we je wel, maar ik zou het niet hardop zeggen😂quote:Op maandag 20 juni 2016 08:35 schreef dedodo het volgende:
Als het goed is maak ik nu mijn eerste halve stokjes.
Ik heb soms wel wel moeite om het juiste gaatje te vinden (klinkt vast verkeerd als man, zeker met in de achtergrond Nick Cave met
Come on, admit it, babe
It's a wonderful life
If you can find it
If you can find it
If you can find it
It's a wonderful life that you bring
Ooh it's a wonderful thing)
Hoeveel het er zijn bedoel je? 5 zo te zien. Ik heb een tijdje terug een muts gemaakt van halve stokjes, het lijkt dan net of het in boordsteek gebreid is.quote:Het raadsel: benoem de toeren.
quote:Op een ketting van lossen of op een steek van de vorige toer, maakt u een omslag (???) en steekt de naald in de steek. Dan maakt u weer een omslag, haalt deze als een lus door de steek, maakt nog een omslag en trekt deze door de drie lussen die op de naald staan.
Ja preciesquote:En Liesanne, is dat niet de steek waarbij je steeds in 't achterste (extra) lusje van het halve stokje uit de vorige rij moet haken? Dat geeft zo'n mooi ribbelpatroon toch?
Haal je je haaknaald wel door beide lusjes? Op youtube staan veel duidelijke filmpjes, heb ik zelf vaak meer aan dan alleen geschreven uitleg.quote:Op maandag 20 juni 2016 12:42 schreef dedodo het volgende:
![]()
Mijn moeder herkent niet wat ik gedaan heb: [ afbeelding ]
Jullie dus vast ook niet en ik zal wel iets fout doen
Het raadsel: benoem de toeren.
Als ik dat lees, dan haak je een stokje, geen half stokje.quote:Op maandag 20 juni 2016 14:24 schreef dedodo het volgende:
Dat bedoel ik ja. Ik vind het kansloos als het toch niet te zien is, maar moet volgens de beschrijving (van een minipopje notabene).
Ik had hem niet moeten afknippen, nu weer zo'n gedoe om weer een nieuw lapje te maken om weer te proberen
Ik heb het volgens het libelle 250 haakstekenboek gedaan:
[..]
Je bedoelt voor en achteren?quote:Op maandag 20 juni 2016 19:55 schreef Bleie het volgende:
[..]
Haal je je haaknaald wel door beide lusjes? Op youtube staan veel duidelijke filmpjes, heb ik zelf vaak meer aan dan alleen geschreven uitleg.
En dat op zo'n klein ding :/quote:Op maandag 20 juni 2016 21:24 schreef trui het volgende:
Dedodo, het verschil in steken is bij popjes vaak om de vorm te beïnvloeden. Doordat ze verschillend van hoogte zijn kun je daarmee (en met meerderen en minderen) de te maken vorm manipuleren. Dus of de steek zelf nog herkenbaar is, is helemaal niet vam belang.
Maar weet je zeker dat het om hele rijen gaat, en niet om enkele steken in dezelfde rij?
Ik begreep dat de hele rij hetzelfde gedaan is, maar stond dat ook zo in het patroon?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 09:58 schreef dedodo het volgende:
[..]
En dat op zo'n klein ding :/
De hele rijen zijn hetzelfde gedaan.
Misschien ligt het aan het deel bij de vraagtekens, hoe moet ik een slag maken voordat ik hem in het gat steek? Als ik hem er extra omheen wikkel dan krijg ik vier lussen op m'n naald in plaats van 3.
Van die video's word ik nooit wat wijs, zeggen ze a en b en doen het zogenaamd voor, maar probeer je het zelf dan is het ineens heel anders.
Ik ben nu voor m'n moeder zo'n spanbord aan het makenquote:Op maandag 27 juni 2016 15:53 schreef HarrrrieH het volgende:
De laatste weken af en toe wat granny's gehaakt voor hartendekens. Maar nu weer even wat andere projecten. Die moeten komende weekend af zijn. Ik hoofdact het gaat lukken.
De granny's:
[ afbeelding ]
Wat schattig!quote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:14 schreef DonnaRush het volgende:
Gisteren het spekkoek petit fourtje afgemaakt
[ afbeelding ]
en toegevoegd aan de etagère
[ afbeelding ]
Dankje! Zijn gewoon 8 schijfjes op elkaar geplakt met textiellijm hoor haha, niks bijzonders. Ze zijn wel heel leuk om te doen, lekker snel klaar.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:16 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Wat schattig!En ik vind het heel mooi dat je alleen maar het randje van de steek ziet steeds, die lusjes.
ziet er netjes uit
Dat dacht ik inderdaad al toen ik wat beter keek. Net een echte spekkoek dus!quote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:18 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Dankje! Zijn gewoon 8 schijfjes op elkaar geplakt met textiellijm hoor haha, niks bijzonders. Ze zijn wel heel leuk om te doen, lekker snel klaar.
Nope. Ik vind de clover sof touch ook fijner dan amour, dus ga ze ook niet proberen haha.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:31 schreef MarSuSt het volgende:
Leuk, Donna! Heeft er iemand al gehaakt met die (dure) tulip haaknaalden? Ik lees dat sommigen ze beter vinden dan de amour en sommigen vinden het geen verschil maken.
Mooi! Mooie combinatie van kleuren en steken.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:03 schreef Bleie het volgende:
Geen geweldige foto's, vrees ik (is nog best lastig, zo'n hele deken op een foto krijgen), maar dit is hem.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bedankt!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:40 schreef PluisigNijntje het volgende:
Wat een mooie zachte kleurtjes in dat dekentje!
Niet echt lately.quote:Op woensdag 13 juli 2016 13:17 schreef HarrrrieH het volgende:
En iemand nog iets aan het haken? Het is er wel weer voor. Hier althans. Zou bijna de verwarming weer aanzetten....
http://solgrim.blogspot.nl/2015/02/harlequin-blanket.html?m=1quote:Op zondag 17 juli 2016 19:33 schreef HarrrrieH het volgende:
Wat is een harlequin dekentje? Dat heb ik dan denk ik even gemist.
Wat een vrolijk dekentje! Mag bij mij op de ideeënstapelquote:Op woensdag 20 juli 2016 08:42 schreef Susie het volgende:
[..]
http://solgrim.blogspot.nl/2015/02/harlequin-blanket.html?m=1
Deze dus
Super mooi!quote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:03 schreef Bleie het volgende:
Geen geweldige foto's, vrees ik (is nog best lastig, zo'n hele deken op een foto krijgen), maar dit is hem.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op woensdag 20 juli 2016 16:30 schreef Zo-is-dat het volgende:
Mijn vierkantjes van de cal2016 zitten allemaal aan elkaar!gister precies op tijd klaar voor de rand, vandaag het patroon daarvoor gekregen
Ah wat een schattig schildpadje en co!quote:Op woensdag 20 juli 2016 20:34 schreef NijntjesUk het volgende:
HarrrrieH, dat dekentje is echt schitterend!
Mijn schildpad is af!
[ afbeelding ]
Ben nu met de knijpkat van DenDennis bezig en op verzoek ook n paar pannenkoekjes voor in het keukentje van de dochter van mn vriendin.
Lief hoor zoisdat!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 09:07 schreef Zo-is-dat het volgende:
[ afbeelding ]
Had ik deze hier al eens laten zien? Maand geleden gemaakt voor op (ook zelf gemaakte) bruidstaart van m'n nichtje
Het hartje hing op de taart met een visdraadje tussen de bekjes van de vogeltjes
Hartelijk welkom! Wat ben je nu aan het maken?quote:Op maandag 25 juli 2016 14:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Na een tijdje niet kunnen haken, ben ik er weer mee begonnenHet maakt me zo blij! Als het mag post ik hier graag mee
Op dit moment een olifantquote:Op maandag 25 juli 2016 16:38 schreef HarrrrieH het volgende:
[..]
Hartelijk welkom! Wat ben je nu aan het maken?
Leuk! Waar loop je dan mee vast. Misschien kunnen we hier helpen. Ik ben zelf nog niet superhandig, maar er zitten hier wel een aantal zeer ervaren haaksters.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Op dit moment een olifanten een uiltje van de Xenos, alleen ik zit daarmee te worstelen met het patroon
Zal ik eens wat bekennen. Heb er nog nooit gekeken. Hoe werkt dat?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:18 schreef DonnaRush het volgende:
Ik heb een Insta aangemaakt voor m`n haakwerk, wie weet komen er wat opdrachtjes uit voort.
Ja hoe moet ik dit uitleggen haha, het is een profielensite met voornamelijk foto's en soms wat korte tekst. Je kan je foto's plaatsen met hashtags zodat anderen die op die hashtags zoeken je foto zien. Je moet het eens proberen, dan merk je vanzelf of je het wat vindt.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:22 schreef HarrrrieH het volgende:
[..]
Zal ik eens wat bekennen. Heb er nog nooit gekeken. Hoe werkt dat?
Dank je wel. Het volgende staat er in het patroon, nadat je afgehecht hebt:quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:21 schreef HarrrrieH het volgende:
[..]
Leuk! Waar loop je dan mee vast. Misschien kunnen we hier helpen. Ik ben zelf nog niet superhandig, maar er zitten hier wel een aantal zeer ervaren haaksters.
Moet elke toer dan vast aan het eerder gehaakte spul, of wordt het een loshangend iets?quote:Maak de draad weer vast op toer 30, sla hiervoor 1v naast de reeds gehaakte kant over en herhaal toer 31 t/m 40
Dus ik neem aan dat de ruches alleen aan de voorkant zijn? En ik snap tour 2 niet zo goed, maar dat wordt gewoon letterlijk doen, gok ik. Alleen ik vraag me af of die twee overslaan er wel mooi uit gaan zien...quote:De ruches worden op het lijf gehaakt. Houdt het lijf met de opening naar je toe vast, ga met de haaknaald heen en weer tussen de steken in en om de v heen en haal de draad weer op.
T 1: 2l, 1 hstr om alle v tussen tour 14 en 15 heen (=60 hfst) dit snap ik
T 2: *sla twee hfst over, 7 st in de volgende v, sla 2 hst over, 1hv, herhaal vanaf *
Heb je toevallig iets van een foto van wat het moet worden. Een beetje voor het idee?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel. Het volgende staat er in het patroon, nadat je afgehecht hebt:
[..]
Moet elke toer dan vast aan het eerder gehaakte spul, of wordt het een loshangend iets?
Daarna komen de ruches:
[..]
Dus ik neem aan dat de ruches alleen aan de voorkant zijn? En ik snap tour 2 niet zo goed, maar dat wordt gewoon letterlijk doen, gok ik. Alleen ik vraag me af of die twee overslaan er wel mooi uit gaan zien...
En moet dit over het stuk van de vorige quote of niet?
T
quote:Op woensdag 27 juli 2016 10:05 schreef HarrrrieH het volgende:
[..]
Heb je toevallig iets van een foto van wat het moet worden. Een beetje voor het idee?
Hmm hopelijk kunnen anderen hier ook eens naar kijken. ( is nu wel een beetje rustig vanwege vakantie denk ik).quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel. Het volgende staat er in het patroon, nadat je afgehecht hebt:
[..]
Moet elke toer dan vast aan het eerder gehaakte spul, of wordt het een loshangend iets?
Daarna komen de ruches:
[..]
Dus ik neem aan dat de ruches alleen aan de voorkant zijn? En ik snap tour 2 niet zo goed, maar dat wordt gewoon letterlijk doen, gok ik. Alleen ik vraag me af of die twee overslaan er wel mooi uit gaan zien...
En moet dit over het stuk van de vorige quote of niet?
T
Het is de Lossen en Vasten CAL 2016: http://lossenenvasten.nl/cal/, maar in eigen kleuren, die passen bij onze inrichting.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:04 schreef Grace_Marks het volgende:
[..]
Super mooi!
Wat voor patronen heb je allemaal gebruikt!?
En pannenkoek met aardbeien is een erg goede combinatie. Lekker!quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 07:29 schreef NijntjesUk het volgende:
Ik ben zelf van de amigurumi projecten (oftewel, gebruik zelden n hele bol van iets).
Ik heb voor het dochtertje van mn vriendin (op verzoek van die vriendin) een paar pannenkoekjes gehaakt. Meisje (2,5j) heeft een Ikea keuken en doet niks anders dan onzichtbare pannenkoeken bakken.![]()
Alleen pannenkoeken vond ik wat karig, dus heb er wat fruit bij gemaakt.
[ afbeelding ]
Haha, ik kwam hier om de opmerking te plaatsen dat haken een stuk lastiger is sinds we een kitten in huis hebben. Alleen is t bij ons geen oppaskitten, maar eentje die blijft, dus ze moet afleren om met mijn garen te spelen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 17:53 schreef HarrrrieH het volgende:
We hebben een oppaskitten die dol! Is op draadjes en bolletjes wol. Komt nu even helemaal niets van haken terecht. Toch een keer geprobeerd en toen heeft hij de draad doorgebeten....
ik kan niet meer editen, misschien iets voor de volgende topic-opener.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:08 schreef Lisa890 het volgende:
[..]
Ojee... ik mis mijn favo webshop in dit lijstje! -> Breiwebshop.nl
Lastig haken, maar wel heel lief! Die van ons is er nog een paar daagjes, dan mag ik weer los;) veel plezier (en een beste succes) met die van jou.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:29 schreef Bleie het volgende:
[..]
Haha, ik kwam hier om de opmerking te plaatsen dat haken een stuk lastiger is sinds we een kitten in huis hebben. Alleen is t bij ons geen oppaskitten, maar eentje die blijft, dus ze moet afleren om met mijn garen te spelen.
dank je! hij is ook nog eens superzacht, voelt echt heerlijk. Dit garen is echt wel een van mijn lievelings hoor.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:24 schreef HarrrrieH het volgende:
[..]
Mooie luchtige sjaal. We gek dat hij op de eerste foto zo'n andere kleur heeft. Ander licht?
Dank je wel. Ik denk dat ik voor de eerste link ga, want ik heb nog nul komma nul ervaring met hakenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:46 schreef trui het volgende:
F1 gamer, ik zou niet al te dik katoen nemen, voor naald 3 of 4. Bijvoorbeeld catania, of iets vergelijkbaars. Softfun van Scheepjes is ook prettig om mee te werken, dat is van 40% acryl en 60% katoen.
Ik weet natuurlijk niet wat voor vierkantjes je precies in gedachten hebt, maar je zou bijvoorbeeld eenvoudige dichte grannysquares kunnen maken.
of deze vierkantjes, met een rondje erin. (heb ik ook een keer gebruikt voor een tas, zie hier).
kijk anders eens op pinterest, daar vind je veel voorbeelden en linkjes naar patronen van diverse soorten vierkantjes (vaak granny squares genoemd).
Het is Lisa's enige post, dus ik ruik spamquote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:36 schreef trui het volgende:
[..]
ik kan niet meer editen, misschien iets voor de volgende topic-opener.
Dan is de hele OP spam, want die staat vol met hobbywebsites.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 08:32 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Het is Lisa's enige post, dus ik ruik spam
Ok, ik ging er vanuit dat iets spam is als een commerciele partij een nepaccount aanmaakt puur om een site te linken, dat is elders op t forum ook zo.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan is de hele OP spam, want die staat vol met hobbywebsites.
Zal de genoemde website in de OP toevoegen.
lol watquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan is de hele OP spam, want die staat vol met hobbywebsites.
Zal de genoemde website in de OP toevoegen.
Nou bedankt voor het snelle oordelen... ik zou willen dat ik zelf een eigen wolwinkel had!quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:48 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ok, ik ging er vanuit dat iets spam is als een commerciele partij een nepaccount aanmaakt puur om een site te linken, dat is elders op t forum ook zo.
Dat is toch iets anders dan een lijst met hobbysites die door reeksposters zelf verzameld is?
Anyway, ik vind die link best, mar ik vind je reactie raar.
Mooi! Leuke kleurencombinatiequote:Op maandag 15 augustus 2016 13:20 schreef Bleie het volgende:
Ik heb nog een kussenhoes gehaakt die past bij mijn deken van laatst.
[ afbeelding ]
er staan er natuurlijk een heleboel niet op. Er zijn er zoooveel. Maar ik begrijp wel dat iemand het wat verdacht vindt dat je speciaal hiervoor een apart account lijkt te hebben aangemaakt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:25 schreef Lisa890 het volgende:
[..]
Nou bedankt voor het snelle oordelen... ik zou willen dat ik zelf een eigen wolwinkel had!![]()
Het verbaasde mij juist dat de site er nog helemaal niet tussen stond en dit dus misschien een goede aanvulling kan zijn voor andere crea-bea's.
* EINDE OFFTOPIC *
Super bedankt voor het delen! Ik voel weer een nieuwe missie aankomenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 08:14 schreef Bleie het volgende:
[..]
Het is de Lossen en Vasten CAL 2016: http://lossenenvasten.nl/cal/, maar in eigen kleuren, die passen bij onze inrichting.
Ik vond hem erg leuk om te haken, al heb ik er een paar maanden langer over gedaan (ik haak niet zo snel).quote:Op woensdag 17 augustus 2016 10:07 schreef Grace_Marks het volgende:
[..]
Super bedankt voor het delen! Ik voel weer een nieuwe missie aankomen
Mooi! Baby alpaca silk zie ik, blijft dat een beetje mooi bij veel dragen? (Ik heb hier twee bollen liggen die wachten op een project)quote:
Leuk!quote:Op donderdag 18 augustus 2016 09:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Van mij lieve vriendje heb ik een Hema-haakpakket gekregen met een aapje. Zo cute
Dat is heel erg herkenbaar... ik heb ook nog een omslagdoek liggen...quote:Op donderdag 18 augustus 2016 09:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Leuk!
Ik ben nu steeds met mijn omslagdoek bezig, maar begint een beetje saai te worden. Denk dat ik het ga afwisselen met mijn deken.
Hoe komen ze uit op twaalf steken, terwijl je enkel maar dubbelen doet? De tweede tour snap ik nietquote:Into a double adjustable ring crochet:
Rnd 1: 6 single crochet stitches.
Rnd 2: *2 single crochet in each stitch*, repeat from *to* twice, *2 half double crochet in each
stitch*, repeat from *to* twice, *2 single crochet in each stitch*, repeat from *to* twice (12
stitches).
Make a knot and cut the yarn with scissors.
Ik vind knuffels eigenlijk te moeilijkquote:Op donderdag 18 augustus 2016 09:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is heel erg herkenbaar... ik heb ook nog een omslagdoek liggen...
Afwisseling is altijd goed
(al blijf ik knuffels het leukst vinden)
Ooooh! Je bent mijn held van de dagquote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:00 schreef NijntjesUk het volgende:
2 vasten in de eerste steek (van ronde 1 dus)
2 vasten in de tweede steek
2 halve stokjes in de derde steek
2 halve stokjes in de vierde steek
2 vasten in de vijfde steek
2 vasten in de zesde steek
Dat is m volgens mij.
Als twee slimme hakers het zeggen, moet het wel kloppenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:12 schreef trui het volgende:
ja, dat. en dan nogal omslachtig opgeschreven.
Die van Christel Kukens (of hoe je het ook schrijft)? Die is heel leukquote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik vind knuffels eigenlijk te moeilijk![]()
Wil wel dit jaar proberen een kerststal te haken (moet ik dan wel bijna al aan beginnen)
Bedankt hequote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:12 schreef trui het volgende:
ja, dat. en dan nogal omslachtig opgeschreven.
haha je begrijpt hopelijk wel dat ik jouw tekst juist duidelijk vind he.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 12:01 schreef NijntjesUk het volgende:
[..]
Bedankt he
Graag gedaan, Child.![]()
Daarom dacht ik ook dat ik telkens rond moest geen. Dus twee rondes met vasten etc.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:21 schreef trui het volgende:
[..]
haha je begrijpt hopelijk wel dat ik jouw tekst juist duidelijk vind he.Ik vind dat soort herhalingsstukjes in een patroon soms heel handig, maar denk dat men hier is doorgeschoten met het van-sterretje-tot-sterretje gedoe. Kost meer woorden dan 't gewoon nog een keer noemen.
Tuurlijk, maar ik plaag graag.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:21 schreef trui het volgende:
[..]
haha je begrijpt hopelijk wel dat ik jouw tekst juist duidelijk vind he.Ik vind dat soort herhalingsstukjes in een patroon soms heel handig, maar denk dat men hier is doorgeschoten met het van-sterretje-tot-sterretje gedoe. Kost meer woorden dan 't gewoon nog een keer noemen.
aww wat een schatjequote:Op vrijdag 2 september 2016 13:04 schreef Nina_Hobbysite het volgende:
Even showen, hier is een klein beetje ordinaire kip.
Erg leuk om te maken. Ze heet Betty van Christel Krukkert. Er zaten helaas wat foutjes in het boekje (aantal steken klopten niet met meerdere).
[ afbeelding ]
Oh, dat boekje heb ik ook en nu ineens duizend motivatie om ermee bezig te gaan. Wat is zij ontzettend schattig en lief geworden. Echt knap werk!quote:Op vrijdag 2 september 2016 13:04 schreef Nina_Hobbysite het volgende:
Even showen, hier is een klein beetje ordinaire kip.
Erg leuk om te maken. Ze heet Betty van Christel Krukkert. Er zaten helaas wat foutjes in het boekje (aantal steken klopten niet met meerdere).
[ afbeelding ]
leuk!quote:Op vrijdag 2 september 2016 16:45 schreef Nina_Hobbysite het volgende:
Dank jullie wel.
@childofthestars gewoon beginnen. Ze zijn zo leuk. Ik zou trouwens niet wachten met in elkaar zetten. Maar telkens bij iets af het meteen aan vast maken. Want alles op het laatst in elkaar zetten vindt ik niet zo leuk. En je ziet met telkens onderdeeltje vast maken ook hoe het gaat worden.
Ik heb al best wat diertjes uit het boek gehaakt.
[ afbeelding ]
Oooh, wat schattig allemaalquote:Op vrijdag 2 september 2016 16:45 schreef Nina_Hobbysite het volgende:
Dank jullie wel.
@childofthestars gewoon beginnen. Ze zijn zo leuk. Ik zou trouwens niet wachten met in elkaar zetten. Maar telkens bij iets af het meteen aan vast maken. Want alles op het laatst in elkaar zetten vindt ik niet zo leuk. En je ziet met telkens onderdeeltje vast maken ook hoe het gaat worden.
Ik heb al best wat diertjes uit het boek gehaakt.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:11 schreef Susie het volgende:
Baby dekentje ook af en ruim op tijd![]()
[ link | afbeelding ]
Het in elkaar zetten vergde wel wat tijd en als het dan ook nog eens 30ngraden is, dan haakt dat niet handig![]()
Ik ben er in ieder geval trots op en "baal" ervan dat ik niet al haakte voor de geboorte van mijn dochter
quote:Op zondag 4 september 2016 15:07 schreef trui het volgende:
Ik heb m'n call-the-midwife-diamond dekentje eindelijk cadeau gedaan vandaag. Die lag al eeuwen klaar voor dit baby'tje.![]()
[ afbeelding ]
Ook heb ik er gisteren nog snel een flamingo-rammelaar bij gemaakt als extra cadeautje.
[ afbeelding ]
Heel mooi! Heb je zelf de kleuren en het schema bepaald of is het een patroon.quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:11 schreef Susie het volgende:
Baby dekentje ook af en ruim op tijd![]()
[ link | afbeelding ]
Het in elkaar zetten vergde wel wat tijd en als het dan ook nog eens 30ngraden is, dan haakt dat niet handig![]()
Ik ben er in ieder geval trots op en "baal" ervan dat ik niet al haakte voor de geboorte van mijn dochter
En deze is ook prachtig! Ik houd van babydekentjes ❤quote:Op zondag 4 september 2016 15:07 schreef trui het volgende:
Ik heb m'n call-the-midwife-diamond dekentje eindelijk cadeau gedaan vandaag. Die lag al eeuwen klaar voor dit baby'tje.![]()
[ afbeelding ]
Ook heb ik er gisteren nog snel een flamingo-rammelaar bij gemaakt als extra cadeautje.
[ afbeelding ]
Zelf kleuren en schema bepaald. Kleuren een beetje afgekeken natuurlijkquote:Op zondag 4 september 2016 17:20 schreef HarrrrieH het volgende:
[..]
Heel mooi! Heb je zelf de kleuren en het schema bepaald of is het een patroon.
Ben reuze benieuwd naar jouw wiebertjes deken!quote:Op zondag 4 september 2016 15:30 schreef kwakz0r het volgende:
Mooi Trui!
Ik ben naast mijn CAL die nog niet af is en een solstrikke wiebertjesdekentje ook met een dekentje bezig met tunische haaknaald. De full stitch, met naald 9 met een kabel, met byclaire nummer 2. Ik haak m heel los en wordt echt een heerlijk knuffelbaar dekentje voor op t bedje van mijn zoontje deze herfst denk ik.
Gaaf vooral de flamingo rammelaar.quote:Op zondag 4 september 2016 15:07 schreef trui het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die is super lief geworden!quote:Op dinsdag 6 september 2016 19:35 schreef NijntjesUk het volgende:
Zo ben ik ook idd.![]()
De knijpkat van DenDennis is af. Maar dan nogal blauw.![]()
[ afbeelding ]
Misschien, maar had geen zin meer om die uit te halenquote:Op woensdag 7 september 2016 13:16 schreef trui het volgende:
Misschien zitten die ook wat hoog, dan? Nou ja, maakt ook niet uit, het is een leukerd geworden hoor.
Wat lief! Erg leuk.quote:Op maandag 12 september 2016 17:26 schreef NijntjesUk het volgende:
Ik ben mn eerste rammelaar aan het maken, geïnspireerd door Trui.
[ afbeelding ]
Cutequote:Op maandag 12 september 2016 17:26 schreef NijntjesUk het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ongelooflijk schattig!quote:Op maandag 12 september 2016 17:26 schreef NijntjesUk het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja hoor! Boekje gekregen van m'n verjaardag: kattenknutsels van Femke Vindevogel
Wat een toffe vos!quote:Op maandag 19 september 2016 15:56 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik haak normaal gesproken nooit diertjes/poppetjes, maar ik vond deze vos zo leuk dat ik hem toch gehaakt heb.
[ link | afbeelding ]
hij is echt geweldig. <3quote:Op maandag 19 september 2016 15:56 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik haak normaal gesproken nooit diertjes/poppetjes, maar ik vond deze vos zo leuk dat ik hem toch gehaakt heb.
[ link | afbeelding ]
Hij is van La maison Victor: https://www.lamaisonvictor.com/gunther-de-knuffelvriendquote:Op maandag 19 september 2016 16:21 schreef SnoepTomaatje het volgende:
[..]
Wat een toffe vos!
Is die niet van Ponneke Blom?
Ik ga hem ook maken! Spuug, hij is nog mooier dan het origineel. Hoe kom jij zo nauwkeurig? Ik ben zelf al akelig perfectionistisch, maar dit slaat alles!quote:Op maandag 19 september 2016 19:33 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Hij is van La maison Victor: https://www.lamaisonvictor.com/gunther-de-knuffelvriend
Dank je!quote:Op maandag 19 september 2016 20:01 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik ga hem ook maken! Spuug, hij is nog mooier dan het origineel. Hoe kom jij zo nauwkeurig? Ik ben zelf al akelig perfectionistisch, maar dit slaat alles!
Die is leuk! Waar heb je het patroon vandaan?quote:Op maandag 19 september 2016 15:56 schreef Spuuglokje het volgende:
[ link | afbeelding ]
Leukquote:Op maandag 19 september 2016 15:56 schreef Spuuglokje het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik begon in ieder geval steeds met een magic ring in plaats van een opzetlus en dan 3 lossen etc. Verder maakte ik eerst alle onderdelen, maakte daarna de oogjes op de kop (in zwart ipv wit), maakte daarna de staart vast, telde precies na hoeveel steken bovenop overbleven zodat ik wist waar het buitenste oortje moest komen. Daarna de boel opvullen. Het tweede oortje vastmaken (eerst goed natellen dat er evenveel lossen aan de voorkant als aan de achterkant zitten). Dan het gedeelte tussen de twee oren dichtmaken, de rest op- of bijvullen en dan de rug dichtmaken.quote:Op maandag 19 september 2016 22:14 schreef HarrrrieH het volgende:
Laat maar. Moest even stukje verder lezen. Erg leuk!
Ps wat heb je anders gedaan dan het patroon?
Waar ben je nu dan mee bezig? Ik ken het wel hoor. Moet nu van mezelf eerst de liggende dingen afmaken voor ik iets nieuws start.quote:Op woensdag 21 september 2016 08:00 schreef MarSuSt het volgende:
Die kat met die deken, geweldig! Zeer herkenbaar. Leuke rammelaars (of bijtringen) en dat vosje is heel lief. Leuke dingen allemaal. Ik ben weer eens met vijf dingen tegelijk bezig en ik krijg niets af.
Met een ripple deken (nu te warm op schoot), de scheepjes cal deken (ik ben bij week 7), de beer met tuinbroek van Christel Krukkert, een poncho maar die heb ik uitgehaald omdat die te stug werd en ik heb nog een sjaal liggen. Ik moet echt leren prioriteiten stellen, want nu kijk ik naar al die projecten en ga dan een boek lezen.quote:Op donderdag 22 september 2016 15:13 schreef HarrrrieH het volgende:
[..]
Waar ben je nu dan mee bezig? Ik ken het wel hoor. Moet nu van mezelf eerst de liggende dingen afmaken voor ik iets nieuws start.
Heb je ze te hard aan het werk gezet;)quote:Op vrijdag 23 september 2016 15:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn nieuwste ontdekking: haaknaalden kunnen breken o.O
Bij mij helpt het om de onaffe dingen in de kast/ uit zicht te leggen. En me te richten op een ding. En even geen nieuwe garen ed kopenquote:Op vrijdag 23 september 2016 14:08 schreef MarSuSt het volgende:
[..]
Met een ripple deken (nu te warm op schoot), de scheepjes cal deken (ik ben bij week 7), de beer met tuinbroek van Christel Krukkert, een poncho maar die heb ik uitgehaald omdat die te stug werd en ik heb nog een sjaal liggen. Ik moet echt leren prioriteiten stellen, want nu kijk ik naar al die projecten en ga dan een boek lezen.
Nee, dat was een naald die ik van de oma van een ex heb overgenomen, dus ik heb gewoon een nieuwe gehaald. Het was vooral vervelend dat ik de stad ervoor in moest en niet verder kon werkenquote:Op vrijdag 23 september 2016 16:35 schreef HarrrrieH het volgende:
[..]
Heb je ze te hard aan het werk gezet;)
Wel balen. Waren het dure? Misschien zit er garantie op?
Dat is wel een goede. Ik begin denk ik met de beer... of de cal deken... ok, ik kan gewoon niet kiezen.quote:Op vrijdag 23 september 2016 17:26 schreef HarrrrieH het volgende:
[..]
Bij mij helpt het om de onaffe dingen in de kast/ uit zicht te leggen. En me te richten op een ding. En even geen nieuwe garen ed kopen
Wat zou je als eerste willen doen?
Ik wil wel helpen kiezen hoorquote:Op vrijdag 23 september 2016 18:44 schreef MarSuSt het volgende:
[..]
Dat is wel een goede. Ik begin denk ik met de beer... of de cal deken... ok, ik kan gewoon niet kiezen.
Ok! Nog even geduld tot hij af is, ik heb alleen zijn hoofd nog maar.quote:Op zaterdag 24 september 2016 10:56 schreef HarrrrieH het volgende:
Ik zou gaan voor iets wat het minste werk is om af te krijgen. Om een beetje in de flow te komen.
Ik zeg de beer! 🐻
😀 Gewoon beginnen. Geen haast toch? Ben benieuwd naar hoe hij eruit ziet als hij klaar is!quote:Op zaterdag 24 september 2016 13:56 schreef MarSuSt het volgende:
[..]
Ok! Nog even geduld tot hij af is, ik heb alleen zijn hoofd nog maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen nog een mooie foto van de katjes mobiel maken want die is ook af![]()
Nu nog het volgende project kiezen, misschien nog een mutsje en vestje haken alleen heb voor deze baby al zoveel kado'snog even broeden op andere opties
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dankjulliewel! Vond de kleuren ook wel tof, stoer zoals past bij de ouders, niet te zoet![]()
quote:Op zondag 25 september 2016 13:00 schreef Spuuglokje het volgende:
Welk garen heb je voor dat dekentje gebruikt? Verloopt dat vanzelf van kleur?
Mooi patroon!quote:Op zondag 25 september 2016 16:02 schreef Zeester het volgende:
Ik wil een dekentje gaan haken voor de baby van een vriendin. De vriendin is allergisch voor wol en acryl, dus ik was van plan om 100% katoen te gaan gebruiken, maar ik heb me nog nooit echt verdiept in katoen kopen dus ik zie door de bomen het bos niet.
Ik had deze uitgezocht om te maken.
http://persialou.com/2015(...)crochet-pattern.html
Maar ik heb dus echt geen flauw idee wat ik moet kopen en hoeveel. Normaal graai ik gewoon in mijn grote bak vol Wibra acryl en maak een proeflapje, maar dat gaat nu dus niet. En omdat katoen een stuk duurder is wil ik ook niet veel te veel kopen, of veel te weinig en dat de kleur dan uitverkocht is als ik bij wil kopen. Help?!
Meeste katoen is voor dikte drie, maar als je t lop 3,5 haakt blijft t lekker luchtig. Ik haak deze altijd op 3,5 want hou niet van zo strak. Anderen zweren bij naald 2.5...quote:Op zondag 25 september 2016 16:22 schreef Zeester het volgende:
Maar door googlen kwam ik een beetje uit dat ik voor het patroon draad met draaddikte 4 moest hebben. Dan vind ik bijvoorbeeld dit http://www.echtstudio.nl/(...)tton-8-651-lila.html (dank voor de website kwaz0r), maar dat is 3, als ik het goed begrijp. Kan dat dan ook? En moet ik dan aan 10/20 of 30 bollen denken, ik heb geen idee /n00b.
Normaal koop ik gewoon wol, haak tot het op is en dan is het dekentje ook af
Mijn favoriete haaknaald is 3,5 dus dat komt helemaal goed. Ik ga dan denk ik even een mooie kleurencombi uitzoeken. Thnx voor het advies!quote:Op zondag 25 september 2016 16:34 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Meeste katoen is voor dikte drie, maar als je t lop 3,5 haakt blijft t lekker luchtig. Ik haak deze altijd op 3,5 want hou niet van zo strak. Anderen zweren bij naald 2.5...
Jup! Ik heb zelfs een extra reserve 2.5 erbij gehaald, mocht er weer een brekenquote:Op zondag 25 september 2016 16:34 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Meeste katoen is voor dikte drie, maar als je t lop 3,5 haakt blijft t lekker luchtig. Ik haak deze altijd op 3,5 want hou niet van zo strak. Anderen zweren bij naald 2.5...
Dank je! Ik vind dat streperige juist zo leuk.quote:Op zondag 25 september 2016 15:49 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze heb ik gebruikt, verloopt vanzelf, daardoor werd het in z'n geheel wel wat streperig, omdat je met de ster steek natuurlijk heen en terug gaat voor 1 ster.
Leuk!quote:Op dinsdag 27 september 2016 15:44 schreef Zo-is-dat het volgende:
[ afbeelding ]
Visje voor de katten van een vriendinnetje gehaakt, kadootje voor de katten ontbrak nog
Uhm.... volgens mij ben ik dan ook hard aan weekend toe...quote:Op donderdag 29 september 2016 20:21 schreef _Arual_ het volgende:
Misschien ben ik aan weekend toe, maar dit kan toch niet kloppen?
• Toer 2: haak 14 vasten.
• Toer 3: haak 5x *2 vasten in een steek, 2x een vaste*.
• Toer 4: haak 17 vasten.
Is het een patroon dat continu doorgehaakt wordt? Doet me denken aan dat Gunther de vos-patroon, dat was ook zo onmogelijk te volgen maar leek uiteindelijk wel zo'n beetje te "kloppen".quote:Op donderdag 29 september 2016 20:21 schreef _Arual_ het volgende:
Misschien ben ik aan weekend toe, maar dit kan toch niet kloppen?
• Toer 2: haak 14 vasten.
• Toer 3: haak 5x *2 vasten in een steek, 2x een vaste*.
• Toer 4: haak 17 vasten.
Dat is het. Maar als ik doorhaak, klopt het ook niet ...quote:Op donderdag 29 september 2016 21:00 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Is het een patroon dat continu doorgehaakt wordt? Doet me denken aan dat Gunther de vos-patroon, dat was ook zo onmogelijk te volgen maar leek uiteindelijk wel zo'n beetje te "kloppen".
Wtf. De toeren niet helemaal vol? Sla je dan steken over of zo?quote:Op donderdag 29 september 2016 21:08 schreef _Ophelia_ het volgende:
Bij mij kwam het uiteindelijk wel uit met doen wat er staat, de toeren zijn geen volle ronden. Ik vond het echt een verschrikkelijk patroon, maar leuk resultaat.
Niets overslaan, letterlijk doen wat er staat en het idee van toeren loslaten. Zie het als een soort doorgaande spiraal die je in stappen haakt.quote:Op donderdag 29 september 2016 21:14 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Wtf. De toeren niet helemaal vol? Sla je dan steken over of zo?
Ik wil mijn 6-12-18-24 rijtje terug.
Ik denk dat ik je begrijp.quote:Op donderdag 29 september 2016 21:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Niets overslaan, letterlijk doen wat er staat en het idee van toeren loslaten. Zie het als een soort doorgaande spiraal die je in stappen haakt.
Deze zijn echt heel schattig!quote:Op vrijdag 30 september 2016 14:51 schreef Burdie het volgende:
Tot voorkort heb ik nooit (succesvol) gehaakt. Ik had het bijna opgegeven, maar ben er met mijn eigenwijze hoofd toch eens goed voor gaan zitten. Toen ik ontdekte wat het grote verschil is met breien, ging het wel.
Anderhalve week verder heb ik bijna een vloerkleed af voor op de babykamer (ik plaats een foto als die af is) en ter afwisseling wilde ik slofjes gaan maken. Erg leerzaam! Poging 1 (boven) was niks, poging 2 (midden) wat beter en poging 3 (onder) begint al ergens op te lijken. Ik vind alleen het model niet zo leuk, dus houd me aanbevolen voor andere patronen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |