Wauw! Een hele tijd terug heb ik hier gevraagd om het patroon, maar niemand had het. Zelfs de originele ontwerpster had hem niet voor me. Jij wel?quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:28 schreef Amnistia het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn gothic lolita met voodoo doll is af!
Edit: krijg de foto's niet recht![]()
Ja gewoon haakkatoen, catania of soort gelijkenquote:Op maandag 23 mei 2016 10:16 schreef Bleie het volgende:
Heb even zitten googelen, leuk die letters en cijfers! Misschien toch maar eens proberen als ik klaar ben met mijn deken. Maakt je die van katoen?
Ja, dat is tof! Dan wordt het echt gewaardeerd.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:42 schreef HarrrrieH het volgende:
Ik ben helemaal blij. Ik zag gisteren weer dat een van mijn haaksels twee jaar na het geven nog steeds goed gebruikt wordt. Toch leuk om te zien😊
Leuk!quote:Op maandag 23 mei 2016 19:45 schreef NijntjesUk het volgende:
Tussentijdse update.![]()
[ afbeelding ]
@HarrrieH, dat is idd echt leuk om te zien!![]()
Hij is echt leuk geworden! Wat wil je er nog aan doen? Aangezien je schrijft dat het een tussentijdse update is...quote:Op maandag 23 mei 2016 19:45 schreef NijntjesUk het volgende:
Tussentijdse update.![]()
[ afbeelding ]
@HarrrieH, dat is idd echt leuk om te zien!![]()
grappig, hier precies zo. een deken nog wel, en hij zag er nog heel goed uit. fijn is dat he!quote:Op maandag 23 mei 2016 12:42 schreef HarrrrieH het volgende:
Ik ben helemaal blij. Ik zag gisteren weer dat een van mijn haaksels twee jaar na het geven nog steeds goed gebruikt wordt. Toch leuk om te zien😊
neequote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:13 schreef trui het volgende:
inderdaad, mooie deken, Sarabi!
en NijntjesUK, hij is geweldig gelukt!
lig je nog op schema met 't vestje, kwakz0r?
Wat leuk dat het een kleine versie van hun eigen huis is! Wat leuk zo, schattig zo klein.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 16:27 schreef HarrrrieH het volgende:
Hij heeft hun huis in grote lijnen nagebouwd. Dit is voor op haar slaapkamertje.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:54 schreef DonnaRush het volgende:
Ik ben bezig met de autootjes voor m`n neefje.
2 klaar, sowieso nog een klein VW busje en een autootje met caravan haken.
[ afbeelding ]
Ik zou inderdaad katoen zeggen. Zeker de gemerceriseerde zoals catania. Maar dikker katoen kan wel wat zwaar worden voor een vest. Misschien softfun van Scheepjes? Ik heb daar ooit een deken van gehaakt en die blijft mooi.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:33 schreef Ceviche het volgende:
Even een vraag tussendoor: welk soort garen blijft het langst mooi voor een kledingstuk? Ik neem aan katoen, maar zijn er ook acrylgaren die lang mooi blijven, niet erg pluizen enzo?
Ik wil een vest maken, maar ik ben bang dat het met het 'verkeerde' garen de moeite niet is
Cotton merino van drops ben ik dol op!quote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:33 schreef Ceviche het volgende:
Even een vraag tussendoor: welk soort garen blijft het langst mooi voor een kledingstuk? Ik neem aan katoen, maar zijn er ook acrylgaren die lang mooi blijven, niet erg pluizen enzo?
Ik wil een vest maken, maar ik ben bang dat het met het 'verkeerde' garen de moeite niet is
Leuk! Is toch prima in verhouding.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:57 schreef -Marjo- het volgende:
[ afbeelding ]
Probeerseltje maar is wat klein uitgevallen...
dat is ook een groter favoriet van mij! half katoen, half merino wol. heerlijk zacht en minder zwaar dan puur katoen.quote:
Mooi! Ik zag gelijk dat het een panda was, dus dat zit wel goed denk ikquote:Op maandag 30 mei 2016 12:10 schreef trui het volgende:
Leuk Marjo!
Ik heb weer een rammelaartje gemaakt. Ik weet niet of ik het hoofd wel voldoende panda-achtig gelukt vind maar allez.
[ afbeelding ]
Ik ga er nog even een nachtje over slapen, het is wel echt heel mooi garenquote:Op maandag 30 mei 2016 12:10 schreef trui het volgende:
[..]
dat is ook een groter favoriet van mij! half katoen, half merino wol. heerlijk zacht en minder zwaar dan puur katoen.
Maar Drops Baby Alpaca Silk is ook heel fijn en nog lichter.
en vandaag en morgen allebei nog in de aanbieding! zie bijv.
http://www.wolplein.nl/drops-cotton-merino-uni-colour
http://www.wolplein.nl/drops-babyalpaca-silk-uni-colour
Fijn om te horen! Ik had er niet bij stilgestaan dat het 100% wol isquote:Op woensdag 1 juni 2016 15:36 schreef Spuuglokje het volgende:
Karisma blijft heel mooi! En het haakt ook lekker.Ik ben er inderdaad weer een deken mee aan het haken (Karisma plus nog een paar bollen Lima, dat kan prima gecombineerd worden namelijk!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |