Ah wat een schattig schildpadje en co!quote:Op woensdag 20 juli 2016 20:34 schreef NijntjesUk het volgende:
HarrrrieH, dat dekentje is echt schitterend!
Mijn schildpad is af!
[ afbeelding ]
Ben nu met de knijpkat van DenDennis bezig en op verzoek ook n paar pannenkoekjes voor in het keukentje van de dochter van mn vriendin.
Lief hoor zoisdat!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 09:07 schreef Zo-is-dat het volgende:
[ afbeelding ]
Had ik deze hier al eens laten zien? Maand geleden gemaakt voor op (ook zelf gemaakte) bruidstaart van m'n nichtje
Het hartje hing op de taart met een visdraadje tussen de bekjes van de vogeltjes
Hartelijk welkom! Wat ben je nu aan het maken?quote:Op maandag 25 juli 2016 14:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Na een tijdje niet kunnen haken, ben ik er weer mee begonnenHet maakt me zo blij! Als het mag post ik hier graag mee
Op dit moment een olifantquote:Op maandag 25 juli 2016 16:38 schreef HarrrrieH het volgende:
[..]
Hartelijk welkom! Wat ben je nu aan het maken?
Leuk! Waar loop je dan mee vast. Misschien kunnen we hier helpen. Ik ben zelf nog niet superhandig, maar er zitten hier wel een aantal zeer ervaren haaksters.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Op dit moment een olifanten een uiltje van de Xenos, alleen ik zit daarmee te worstelen met het patroon
Zal ik eens wat bekennen. Heb er nog nooit gekeken. Hoe werkt dat?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:18 schreef DonnaRush het volgende:
Ik heb een Insta aangemaakt voor m`n haakwerk, wie weet komen er wat opdrachtjes uit voort.
Ja hoe moet ik dit uitleggen haha, het is een profielensite met voornamelijk foto's en soms wat korte tekst. Je kan je foto's plaatsen met hashtags zodat anderen die op die hashtags zoeken je foto zien. Je moet het eens proberen, dan merk je vanzelf of je het wat vindt.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:22 schreef HarrrrieH het volgende:
[..]
Zal ik eens wat bekennen. Heb er nog nooit gekeken. Hoe werkt dat?
Dank je wel. Het volgende staat er in het patroon, nadat je afgehecht hebt:quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:21 schreef HarrrrieH het volgende:
[..]
Leuk! Waar loop je dan mee vast. Misschien kunnen we hier helpen. Ik ben zelf nog niet superhandig, maar er zitten hier wel een aantal zeer ervaren haaksters.
Moet elke toer dan vast aan het eerder gehaakte spul, of wordt het een loshangend iets?quote:Maak de draad weer vast op toer 30, sla hiervoor 1v naast de reeds gehaakte kant over en herhaal toer 31 t/m 40
Dus ik neem aan dat de ruches alleen aan de voorkant zijn? En ik snap tour 2 niet zo goed, maar dat wordt gewoon letterlijk doen, gok ik. Alleen ik vraag me af of die twee overslaan er wel mooi uit gaan zien...quote:De ruches worden op het lijf gehaakt. Houdt het lijf met de opening naar je toe vast, ga met de haaknaald heen en weer tussen de steken in en om de v heen en haal de draad weer op.
T 1: 2l, 1 hstr om alle v tussen tour 14 en 15 heen (=60 hfst) dit snap ik
T 2: *sla twee hfst over, 7 st in de volgende v, sla 2 hst over, 1hv, herhaal vanaf *
Heb je toevallig iets van een foto van wat het moet worden. Een beetje voor het idee?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel. Het volgende staat er in het patroon, nadat je afgehecht hebt:
[..]
Moet elke toer dan vast aan het eerder gehaakte spul, of wordt het een loshangend iets?
Daarna komen de ruches:
[..]
Dus ik neem aan dat de ruches alleen aan de voorkant zijn? En ik snap tour 2 niet zo goed, maar dat wordt gewoon letterlijk doen, gok ik. Alleen ik vraag me af of die twee overslaan er wel mooi uit gaan zien...
En moet dit over het stuk van de vorige quote of niet?
T
quote:Op woensdag 27 juli 2016 10:05 schreef HarrrrieH het volgende:
[..]
Heb je toevallig iets van een foto van wat het moet worden. Een beetje voor het idee?
Hmm hopelijk kunnen anderen hier ook eens naar kijken. ( is nu wel een beetje rustig vanwege vakantie denk ik).quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel. Het volgende staat er in het patroon, nadat je afgehecht hebt:
[..]
Moet elke toer dan vast aan het eerder gehaakte spul, of wordt het een loshangend iets?
Daarna komen de ruches:
[..]
Dus ik neem aan dat de ruches alleen aan de voorkant zijn? En ik snap tour 2 niet zo goed, maar dat wordt gewoon letterlijk doen, gok ik. Alleen ik vraag me af of die twee overslaan er wel mooi uit gaan zien...
En moet dit over het stuk van de vorige quote of niet?
T
Het is de Lossen en Vasten CAL 2016: http://lossenenvasten.nl/cal/, maar in eigen kleuren, die passen bij onze inrichting.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:04 schreef Grace_Marks het volgende:
[..]
Super mooi!
Wat voor patronen heb je allemaal gebruikt!?
En pannenkoek met aardbeien is een erg goede combinatie. Lekker!quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 07:29 schreef NijntjesUk het volgende:
Ik ben zelf van de amigurumi projecten (oftewel, gebruik zelden n hele bol van iets).
Ik heb voor het dochtertje van mn vriendin (op verzoek van die vriendin) een paar pannenkoekjes gehaakt. Meisje (2,5j) heeft een Ikea keuken en doet niks anders dan onzichtbare pannenkoeken bakken.![]()
Alleen pannenkoeken vond ik wat karig, dus heb er wat fruit bij gemaakt.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |