Ik denk dat ze een stukje van zijn bovenbeen naar zijn penis hebben verplaatst. Voor die mannen is het ook nooit groot genoeg.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 18:43 schreef Chai het volgende:
[..]
'Knie' die manlet laat gewoon zijn benen even een paar cm verlengen.
neuh maar game heet gewoon zoquote:Op dinsdag 31 mei 2016 18:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Spaart het je zoveel tijd om een 'k' neer te zetten ipv een '0' ?
exactquote:Op dinsdag 31 mei 2016 18:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, z'n gangetje toch. Hard voor weinig nooit chagrijnig
geen lyme?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 18:49 schreef Chai het volgende:
Op de plek waar ik een tekenbeet had is nu een rode vlek ontstaan. Denk eigenlijk zelf vooral irritatie door kleding of zo, maar moet denk ik toch maar langs de dokter.
Dan is het logisch.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 18:49 schreef Drug het volgende:
[..]
denk omdat de ontwikkelaar en/of uitgever 2k heet
Ieuw.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 18:49 schreef Chai het volgende:
Op de plek waar ik een tekenbeet had is nu een rode vlek ontstaan. Denk eigenlijk zelf vooral irritatie door kleding of zo, maar moet denk ik toch maar langs de dokter.
Jakkes.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 18:49 schreef Chai het volgende:
K = kilo = 1000, 2k16 is 2016.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 18:49 schreef Drug het volgende:
[..]
denk omdat de ontwikkelaar en/of uitgever 2k heet
Misschien een ontsteking? Zou goed schoonhouden en anders voor de zekerheid maar ff langs.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 18:49 schreef Chai het volgende:
oei succes manquote:Op dinsdag 31 mei 2016 18:49 schreef Chai het volgende:
Kijk maar uit voor ziekte van Lyme.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 18:49 schreef Chai het volgende:
Hahaha, als die ouders dit zien hequote:Op dinsdag 31 mei 2016 18:52 schreef Fylax het volgende:
eyy psst wil je wiet bij me kopen xx fylax?
http://www.dumpert.nl/med(...)st._wiet_kopen_.html
Wat sneu. Mag hopen dat hij onder invloed is. Of toch eigenlijk niet. Die krijgt nog wel op zijn lazer van zijn oudersquote:Op dinsdag 31 mei 2016 18:52 schreef Fylax het volgende:
Hoop voor hem dat die broccoli nog niet over datum is.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 18:52 schreef Fylax het volgende:
App ff fotoquote:Op dinsdag 31 mei 2016 18:49 schreef Chai het volgende:
Komt hard hoor.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 18:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik luister deze poekoe met je mee G
Moest hardop lachen om broccoli hahahahaquote:Op dinsdag 31 mei 2016 18:55 schreef Germano het volgende:
[..]
Hoop voor hem dat die broccoli nog niet over datum is.
Denk morgenochtend maar even, anders wordt het alweer na het weekend.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 18:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Misschien een ontsteking? Zou goed schoonhouden en anders voor de zekerheid maar ff langs.
Slim. Beter nare situaties voor zijn.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 18:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk morgenochtend maar even, anders wordt het alweer na het weekend.
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 18:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Moest hardop lachen om broccoli hahahaha
hoop dat het niets ernstigs is chai!quote:Op dinsdag 31 mei 2016 18:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk morgenochtend maar even, anders wordt het alweer na het weekend.
watjee alsof ober bang is voor wat haartjesquote:Op dinsdag 31 mei 2016 18:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Zit bij mijn bikinilijn en heb sinds dat ding er zat niet geschoren, dus nee.
Dus je bent ook nog wit?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 18:56 schreef Chai het volgende:
[..]
arme mozyquote:Op dinsdag 31 mei 2016 18:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Oke nou veel succes morgen op het spreekuur van de knappe coassistentquote:Op dinsdag 31 mei 2016 18:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij kan toch zo'n instructeur om hulp vragen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 18:59 schreef Toto69 het volgende:
Ga zo een collega meenemen naar de gym en hij sport nooit, dis gun b good
Omdat ik sinds zaterdag niet geschoren heb?quote:
Haartjes zou al beter staan dan stoppels naast een soort wondachtige vlek.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 18:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
watjee alsof ober bang is voor wat haartjes
Nou ja, ik bedoel meer dat ie morgen verrekt van de spierpijnquote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:00 schreef Germano het volgende:
[..]
Hij kan toch zo'n instructeur om hulp vragen.
gwn watje dusquote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat ik sinds zaterdag niet geschoren heb?
[..]
Haartjes zou al beter staan dan stoppels naast een soort wondachtige vlek.
Hangt er vanaf. Als het zaterdag nog geschoren was, dan heb je geluk gehad.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat ik sinds zaterdag niet geschoren heb?
Doe dan voornamelijk beenoefeningen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou ja, ik bedoel meer dat ie morgen verrekt van de spierpijn
Ik heb ook nog geen spierpijn gehad.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
je kunt ook wel intensief sporten zonder gelijk spierpijn te krijgen
Krijg van borst trainen eigenlijk altijd wel flinke spierpijn, rest is meer wisselend.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
je kunt ook wel intensief sporten zonder gelijk spierpijn te krijgen
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
moet je eens met braddie neuken
Je hebt nog niet gesport?quote:
wrm train je borst?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Krijg van borst trainen eigenlijk altijd wel flinke spierpijn, rest is meer wisselend.
lolquote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
moet je eens met braddie neuken
ik ben beetje ziekig, zorg voor me plsquote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:05 schreef Chloroform het volgende:
Vanavond weer leuk internetpesters kijken
Ahw, poepie toch. Zou soep brengen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben beetje ziekig, zorg voor me pls
veel te warm ;squote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw, poepie toch. Zou soep brengen.
Mozymilo, mijn persoonlijke Radmiloquote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:06 schreef xcachet het volgende:
https://www.facebook.com/ekow.fynn/videos/10154226618184281/
Vraag aan mozy of hij dit wil doet![]()
Godverdomme Elizabeth!quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:06 schreef xcachet het volgende:
Toe maar.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wel, vandaag en gisteren een uur gezwommen.
Zou m'n vriend allang geklapt hebbenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:06 schreef xcachet het volgende:
Fruit en smoothie dan johquote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
veel te warm ;s
wat ben jij voor slechte nurse
Temperament he.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zou m'n vriend allang geklapt hebben
EARN your body type!quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Your feet is not moving quick enough. You got little feet. Are you kidding me Elizabeth?!
zou je bij de haren grijpen om je in het gareel te houdenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zou m'n vriend allang geklapt hebben
hoe zal ik dat ervaren?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zou jou eens als man zijnde bevredigen
Ik ben meloewa niet en hou dus niet van dat soort streken.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zou je bij de haren grijpen om je in het gareel te houden
Oké dan heb je mij dus niet nodig, zoals gewoonlijk ;squote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb wel nog aardbeien, appels en gouden kiwi's
ik weet niet of ik daar wel aan toe benquote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
eerst beetje pijn, daarna helemaal het einde
ik heb nog niemand om mee te delenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké dan heb je mij dus niet nodig, zoals gewoonlijk ;s
Misschien komt Brad in de uitzending.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:05 schreef Chloroform het volgende:
Vanavond weer leuk internetpesters kijken
huh spiersamenstelling is nauwelijks aan te passenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als je het over spieren en zo hebt wel.
hee nelis hoest nouquote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:14 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Misschien komt Brad in de uitzending.
Dan komt petertje jou opzoekenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:14 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja nou afgetraind lichaam dan, wtf.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
huh spiersamenstelling is nauwelijks aan te passen
Zal ik bij je komen zitten en door je haar gaan en zeggen dat het wel goedkomt?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb nog niemand om mee te delen
Waarom wel Braddie bashen als hij er niet is?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:14 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Net gegeten, pint voor me op tafel en ik ga zo een peuk roken.quote:
Ja was wel gaar ja, en dan dat andere jong bijna tot de grond willen afbrandenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die toen met Kluivert sloeg nergens op. Om een fucking Youtube- comment.
wat als ik zeg dat ik je niet geloof? hoe zou je daar mee omgaan?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal ik bij je komen zitten en door je haar gaan en zeggen dat het wel goedkomt?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja was wel gaar ja, en dan dat andere jong bijna tot de grond willen afbranden
Roken is slecht voor jequote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:15 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Net gegeten, pint voor me op tafel en ik ga zo een peuk roken.
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:16 schreef Germano het volgende:
Leuk om van die echte Limburgers te zien die ABN proberen te spreken.
Zou gewoon stuk kiwi in je mond proppenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat als ik zeg dat ik je niet geloof? hoe zou je daar mee omgaan?
Hehe.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:16 schreef Germano het volgende:
Leuk om van die echte Limburgers te zien die ABN proberen te spreken.
heb grote mondquote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou gewoon stuk kiwi in je mond proppen
Ik heb er meegemaakt die thuis Duits spraken.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
En dan gooien sommige programma's er nog ondertiteling onder ookhahah
Kun je een hele kiwi kwijt?quote:
Het zijn wel voornamelijk ouderen en laagopgeleiden die met het extreme accent spreken.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
En dan gooien sommige programma's er nog ondertiteling onder ookhahah
als casillias keept boven de gea stop ik met kijken van spanjequote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:19 schreef Germano het volgende:
EK-selectie van Spanje is ook bekend. Ik ben niet zo'n fan van hun aanvallers, maar verder.
http://www.vi.nl/nieuws/i(...)llers-bij-spanje.htm
In Kerkrade en omstreken is dat heel erg.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb er meegemaakt die thuis Duits spraken.
Ik zou ook liever David zien, maar ik denk dat Iker nog steeds nummer 1 is.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als casillias keept boven de gea stop ik met kijken van spanje
Die zachte G is onvermijdelijk. Ook voor hoogopgeleide jongeren.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:20 schreef Germano het volgende:
[..]
Het zijn wel voornamelijk ouderen en laagopgeleiden die met het extreme accent spreken.
Dat is af en toe niet normaal meer nee.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:20 schreef Germano het volgende:
[..]
In Kerkrade en omstreken is dat heel erg.
Noem je ook wat, lolquote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:20 schreef Germano het volgende:
[..]
In Kerkrade en omstreken is dat heel erg.
Die heb ik ook. Ik rek gelukkig niet alles uit.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die zachte G is onvermijdelijk. Ook voor hoogopgeleide jongeren.
2gay bedoelen ze eigenlijk.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:20 schreef Drug het volgende:
[..]
ja i know, maar de pun is dat die studio 2k heet
wat zijn de gevolgen?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben meloewa niet en hou dus niet van dat soort streken.
Daar in de regio is het soms een vereiste dialect te beheersen als je gaat solliciteren.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:20 schreef Germano het volgende:
[..]
Het zijn wel voornamelijk ouderen en laagopgeleiden die met het extreme accent spreken.
Hahaha, meen je? Heb ik nog nooit gehoord eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar in de regio is het soms een vereiste dialect te beheersen als je gaat solliciteren.
laten we even knuffelenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat heb ik ook steedsRefreshen en op de eerste pagina terecht komen
Ja, ik dacht ook van wtf? Alleen als je daar bijvoorbeeld de distributie van mest of iets moet regelen over de hele regio dan is het wel te begrijpen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:24 schreef Germano het volgende:
[..]
Hahaha, meen je? Heb ik nog nooit gehoord eerlijk gezegd.
Het is makkelijk, dat snap ik wel. Maar om het als vereiste te hebben is wel apart.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ook van wtf? Alleen als je daar bijvoorbeeld de distributie van mest of iets moet regelen over de hele regio dan is het wel te begrijpen.
Nou ja, moet je ze eens zeggen dat wat ze spreken een dialect is.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:27 schreef Germano het volgende:
[..]
Het is makkelijk, dat snap ik wel. Maar om het als vereiste te hebben is wel apart.
Anders kun je natuurlijk geen dingen in de achterkamertjes regelen met bestuurders en dergelijke, omdat ze je dan niet vertrouwen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar in de regio is het soms een vereiste dialect te beheersen als je gaat solliciteren.
Vertrouwen speelt ook zeker mee ja.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Anders kun je natuurlijk geen dingen in de achterkamertjes regelen met bestuurders en dergelijke, omdat ze je dan niet vertrouwen.
lekker openbaar zegquote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Anders kun je natuurlijk geen dingen in de achterkamertjes regelen met bestuurders en dergelijke, omdat ze je dan niet vertrouwen.
Hee dit is precies het werk wat zeer doet, hoe kom je daar nou weer bij dan.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ook van wtf? Alleen als je daar bijvoorbeeld de distributie van mest of iets moet regelen over de hele regio dan is het wel te begrijpen.
Een inheemse heeft me het op die manier uitgelegd, dat als je veel met agrarische bedrijven te maken krijgt mensen je moeilijk of niet kunnen verstaan als je met ABN komt aanzetten.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Hee dit is precies het werk wat zeer doet, hoe kom je daar nou weer bij dan.
Nou, ik weet 't nog zo niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
echt he, fuck seks, cuddling <33
ja, kreeg ik ooit op mijn verjaardagquote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:34 schreef Germano het volgende:
Kent iemand van jullie dit apparaat?
[ afbeelding ]
Een tractorkoets?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:34 schreef Germano het volgende:
[ afbeelding ]
Een misvormde bosmaaier met skelterwagentje er achter?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:34 schreef Germano het volgende:
[ afbeelding ]
Gefabriceerd door een persoon die zich aan het voorbereiden is op het einde van de wereld.quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:38 schreef Germano het volgende:
Nee, niemand kent het dus.Is volgens mij een tuinfrees met karretje.
Reed ik vroeger met m'n vrienden mee naar de supermarkt om bier te halen voor in het zuiphok.
Ik heb nog een foto dat ik vier ben en op zo'n ding zit.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:38 schreef Germano het volgende:
Reed ik vroeger met m'n vrienden mee naar de supermarkt om bier te halen voor in het zuiphok.
Die reed ook maar 5 km/u als hij beladen was.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:39 schreef xcachet het volgende:
[..]de boeren leef
misschien kent noel of mahl het wel
Hahaha, heb nog filmpjes uit 2008 op dat apparaat.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb nog een foto dat ik vier ben en op zo'n ding zit.
Laatst zag ik op de parkeerplaats van een supermarkt tussen de auto's een heftruck staan.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:39 schreef Germano het volgende:
[..]
Die reed ook maar 5 km/u als hij beladen was.
zou denken zo'n mest/zaden/gras/whateververspreider(?)quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:34 schreef Germano het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n berg zaad ja, en dan gewoon handenvol om je heen pleuren.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zou denken zo'n mest/zaden/gras/whateververspreider(?)aanhangertje erbij met de mest/zaden/gras/whatever
Hier zie ik wel vaker een tractor met lepels. Halen ze ook bier mee.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Laatst zag ik op de parkeerplaats van een supermarkt tussen de auto's een heftruck staan.
Nee, alles wat voorop zit is motor. Is goed voor luie mensen met een grote tuin.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zou denken zo'n mest/zaden/gras/whateververspreider(?)aanhangertje erbij met de mest/zaden/gras/whatever
Hij haalt meteen een pallet bier?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:43 schreef Germano het volgende:
[..]
Hier zie ik wel vaker een tractor met lepels. Halen ze ook bier mee.
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:38 schreef Germano het volgende:
o okequote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:39 schreef xcachet het volgende:
[..]de boeren leef
misschien kent noel of mahl het wel
Nee ik ook niet, ging er vanuit dat er iemand dat ding bestuurde.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:48 schreef Germano het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik weet ook niet wie 'hij' is.
Nee, daar heb je dit voor:quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:45 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, alles wat voorop zit is motor. Is goed voor luie mensen met een grote tuin.
Ik zei dan ook tuin. Niet gazon.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, daar heb je dit voor:
[ afbeelding ]
Ik zie ze regelmatig rondzoemen over gazons.
Deze lag inderdaad op het dak, dat is niet een traditionele tuin. Mijn ongelijk is onherroepelijk bewezen.quote:
Hehe.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:54 schreef Kurovski het volgende:
Ik denk wat hoor ik allemaal. Avondvierdaagse die langskomt...
zet keihard de speakers aan, ramen open en zoek een schietscene opquote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:54 schreef Kurovski het volgende:
Ik denk wat hoor ik allemaal. Avondvierdaagse die langskomt...
Wat duivelsquote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zet keihard de speakers aan, ramen open en zoek een schietscene op
Ik moest hieraan denken.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zet keihard de speakers aan, ramen open en zoek een schietscene op
die is geniaal jaquote:
Dit was wel beter dan de pixelbrei die mijn telefooncamera produceerde destijds.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:59 schreef Germano het volgende:
Wat een slechte camera's op de telefoons toentertijd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe werkt dat dan precies?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:03 schreef xcachet het volgende:
Mijn mobiel weerkaatst licht op de muur. Poes helemaal waus
helemaal wausquote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:03 schreef xcachet het volgende:
Heb het ook uit een filmpje geknipt hè.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dit was wel beter dan de pixelbrei die mijn telefooncamera produceerde destijds.
hahah raap me opquote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:03 schreef xcachet het volgende:
quote:
Ik had geen idee.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:04 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb het ook uit een filmpje geknipt hè.
gewoon uitzoomen en de pixel dichtheid is best okequote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:59 schreef Germano het volgende:
Wat een slechte camera's op de telefoons toentertijd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ikeastijl.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:06 schreef Kurovski het volgende:
Ik ben een paar jaren 70 Lego setjes aan het bouwen waar ik vroeger mee gespeeld heb om te kijken hoe compleet ze zijn. Best grappig.
Hij is wel een beetje chagrijnig denk ik.quote:
een poeskatquote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het ging om een kat denk ik, laat maar.
Wat ben je toch ook een miepkutquote:
Jaquote:
Jij bent gewoon zuur, dat is wat anders en daarom vind ik je zo leuk :$quote:
ik zie jou hier wel voor aan, al was het alleen maar voor de aandacht.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 18:52 schreef Fylax het volgende:
ik weet me echt geen houdingquote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij bent gewoon zuur, dat is wat anders en daarom vind ik je zo leuk :$
Accepteer het gewoonquote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik weet me echt geen houding
En zusters nietquote:
Dat is Nigel, the little Ambulance that Could.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:19 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dit is de oudste tot nu toe:
[ afbeelding ]
Uit 1973.
2010.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat is toch ook al jaren geleden
Was een gastrol.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
danny blind maakt alles kut, dus vast ook die serie
Zat ie afgelopen seizoen bij villa?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
danny blind maakt alles kut, dus vast ook die serie
waarschijnlijk is ie eens gaan kijken.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zat ie afgelopen seizoen bij villa?
Dan hoi bbyquote:
Ik als leek had het idee dat hij dat al jaren was.quote:
kquote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik als leek had het idee dat hij dat al jaren was.
Ze hebben ook een Facebook met allemaal filmpjes.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:25 schreef Amarantha het volgende:
https://www.instagram.com/tipsybartender/ Wow nice.
Lekker gek.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ze hebben ook een Facebook met allemaal filmpjes.
vodka gummy bears is niet zo veel manquote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:25 schreef Amarantha het volgende:
https://www.instagram.com/tipsybartender/ Wow nice.
die ook gewoon op youtube staanquote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als ik zo kijk op zijn Facebook dan volg ik liever zijn Instagramquote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
heb het idee dat insta > fb is tegenwoordig, qua populariteit enzulksquote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik zo kijk op zijn Facebook dan volg ik liever zijn Instagram
Dat is kut.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:42 schreef Chloroform het volgende:
Op de school waar ik nu werk is volgend jaar maar een beperkt aantal uren beschikbaar. Minder dan ik zou willen en minder dan ik nu heb omdat ik nu een deel vervanging erbij kreeg halverwege het jaar. Moet nu gaan solliciteren :s
Klote.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:42 schreef Chloroform het volgende:
Op de school waar ik nu werk is volgend jaar maar een beperkt aantal uren beschikbaar. Minder dan ik zou willen en minder dan ik nu heb omdat ik nu een deel vervanging erbij kreeg halverwege het jaar. Moet nu gaan solliciteren :s
komt wel goed schatjequote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:42 schreef Chloroform het volgende:
Geloof je nietquote:
Heb iets gemist denk ik ;squote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:45 schreef zeer het volgende:
[..]
is wel zo veilig met het oog op Badr Hari
Jij bent nou niet bepaald de uitgelezen persoon om iemand advies over werk te gevenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
horeca is verrot joh
doe gewoon kantoorbaantje ofzo
Meer water drinken dan, snoesjequote:
of over wat dan ookquote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij bent nou niet bepaald de uitgelezen persoon om iemand advies over werk te geven
Bij mij wel. Zou stamppot serverenquote:
Ja iddquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |