Nee, alles wat voorop zit is motor. Is goed voor luie mensen met een grote tuin.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zou denken zo'n mest/zaden/gras/whateververspreider(?)aanhangertje erbij met de mest/zaden/gras/whatever
Hij haalt meteen een pallet bier?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:43 schreef Germano het volgende:
[..]
Hier zie ik wel vaker een tractor met lepels. Halen ze ook bier mee.
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:38 schreef Germano het volgende:
Nee, niemand kent het dus.Is volgens mij een tuinfrees met karretje.
Reed ik vroeger met m'n vrienden mee naar de supermarkt om bier te halen voor in het zuiphok.
o okequote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:39 schreef xcachet het volgende:
[..]de boeren leef
misschien kent noel of mahl het wel
Nee ik ook niet, ging er vanuit dat er iemand dat ding bestuurde.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:48 schreef Germano het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik weet ook niet wie 'hij' is.
Nee, daar heb je dit voor:quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:45 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, alles wat voorop zit is motor. Is goed voor luie mensen met een grote tuin.
Ik zei dan ook tuin. Niet gazon.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, daar heb je dit voor:
[ afbeelding ]
Ik zie ze regelmatig rondzoemen over gazons.
Deze lag inderdaad op het dak, dat is niet een traditionele tuin. Mijn ongelijk is onherroepelijk bewezen.quote:
Hehe.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:54 schreef Kurovski het volgende:
Ik denk wat hoor ik allemaal. Avondvierdaagse die langskomt...
zet keihard de speakers aan, ramen open en zoek een schietscene opquote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:54 schreef Kurovski het volgende:
Ik denk wat hoor ik allemaal. Avondvierdaagse die langskomt...
Wat duivelsquote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zet keihard de speakers aan, ramen open en zoek een schietscene op
Ik moest hieraan denken.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zet keihard de speakers aan, ramen open en zoek een schietscene op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |