Dat is af en toe niet normaal meer nee.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:20 schreef Germano het volgende:
[..]
In Kerkrade en omstreken is dat heel erg.
Noem je ook wat, lolquote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:20 schreef Germano het volgende:
[..]
In Kerkrade en omstreken is dat heel erg.
Die heb ik ook. Ik rek gelukkig niet alles uit.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die zachte G is onvermijdelijk. Ook voor hoogopgeleide jongeren.
2gay bedoelen ze eigenlijk.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:20 schreef Drug het volgende:
[..]
ja i know, maar de pun is dat die studio 2k heet
wat zijn de gevolgen?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben meloewa niet en hou dus niet van dat soort streken.
Daar in de regio is het soms een vereiste dialect te beheersen als je gaat solliciteren.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:20 schreef Germano het volgende:
[..]
Het zijn wel voornamelijk ouderen en laagopgeleiden die met het extreme accent spreken.
Hahaha, meen je? Heb ik nog nooit gehoord eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar in de regio is het soms een vereiste dialect te beheersen als je gaat solliciteren.
laten we even knuffelenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat heb ik ook steedsRefreshen en op de eerste pagina terecht komen
Ja, ik dacht ook van wtf? Alleen als je daar bijvoorbeeld de distributie van mest of iets moet regelen over de hele regio dan is het wel te begrijpen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:24 schreef Germano het volgende:
[..]
Hahaha, meen je? Heb ik nog nooit gehoord eerlijk gezegd.
Het is makkelijk, dat snap ik wel. Maar om het als vereiste te hebben is wel apart.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ook van wtf? Alleen als je daar bijvoorbeeld de distributie van mest of iets moet regelen over de hele regio dan is het wel te begrijpen.
Nou ja, moet je ze eens zeggen dat wat ze spreken een dialect is.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:27 schreef Germano het volgende:
[..]
Het is makkelijk, dat snap ik wel. Maar om het als vereiste te hebben is wel apart.
Anders kun je natuurlijk geen dingen in de achterkamertjes regelen met bestuurders en dergelijke, omdat ze je dan niet vertrouwen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar in de regio is het soms een vereiste dialect te beheersen als je gaat solliciteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |