wat als ik zeg dat ik je niet geloof? hoe zou je daar mee omgaan?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal ik bij je komen zitten en door je haar gaan en zeggen dat het wel goedkomt?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja was wel gaar ja, en dan dat andere jong bijna tot de grond willen afbranden
Roken is slecht voor jequote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:15 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Net gegeten, pint voor me op tafel en ik ga zo een peuk roken.
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:16 schreef Germano het volgende:
Leuk om van die echte Limburgers te zien die ABN proberen te spreken.
Zou gewoon stuk kiwi in je mond proppenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat als ik zeg dat ik je niet geloof? hoe zou je daar mee omgaan?
Hehe.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:16 schreef Germano het volgende:
Leuk om van die echte Limburgers te zien die ABN proberen te spreken.
heb grote mondquote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou gewoon stuk kiwi in je mond proppen
Ik heb er meegemaakt die thuis Duits spraken.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
En dan gooien sommige programma's er nog ondertiteling onder ookhahah
Kun je een hele kiwi kwijt?quote:
Het zijn wel voornamelijk ouderen en laagopgeleiden die met het extreme accent spreken.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
En dan gooien sommige programma's er nog ondertiteling onder ookhahah
als casillias keept boven de gea stop ik met kijken van spanjequote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:19 schreef Germano het volgende:
EK-selectie van Spanje is ook bekend. Ik ben niet zo'n fan van hun aanvallers, maar verder.
http://www.vi.nl/nieuws/i(...)llers-bij-spanje.htm
In Kerkrade en omstreken is dat heel erg.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb er meegemaakt die thuis Duits spraken.
Ik zou ook liever David zien, maar ik denk dat Iker nog steeds nummer 1 is.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als casillias keept boven de gea stop ik met kijken van spanje
Die zachte G is onvermijdelijk. Ook voor hoogopgeleide jongeren.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:20 schreef Germano het volgende:
[..]
Het zijn wel voornamelijk ouderen en laagopgeleiden die met het extreme accent spreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |