2010.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat is toch ook al jaren geleden
Was een gastrol.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
danny blind maakt alles kut, dus vast ook die serie
Zat ie afgelopen seizoen bij villa?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
danny blind maakt alles kut, dus vast ook die serie
waarschijnlijk is ie eens gaan kijken.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zat ie afgelopen seizoen bij villa?
Dan hoi bbyquote:
Ik als leek had het idee dat hij dat al jaren was.quote:
kquote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik als leek had het idee dat hij dat al jaren was.
Ze hebben ook een Facebook met allemaal filmpjes.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:25 schreef Amarantha het volgende:
https://www.instagram.com/tipsybartender/ Wow nice.
Lekker gek.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ze hebben ook een Facebook met allemaal filmpjes.
vodka gummy bears is niet zo veel manquote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:25 schreef Amarantha het volgende:
https://www.instagram.com/tipsybartender/ Wow nice.
die ook gewoon op youtube staanquote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als ik zo kijk op zijn Facebook dan volg ik liever zijn Instagramquote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
heb het idee dat insta > fb is tegenwoordig, qua populariteit enzulksquote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik zo kijk op zijn Facebook dan volg ik liever zijn Instagram
Dat is kut.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:42 schreef Chloroform het volgende:
Op de school waar ik nu werk is volgend jaar maar een beperkt aantal uren beschikbaar. Minder dan ik zou willen en minder dan ik nu heb omdat ik nu een deel vervanging erbij kreeg halverwege het jaar. Moet nu gaan solliciteren :s
Klote.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:42 schreef Chloroform het volgende:
Op de school waar ik nu werk is volgend jaar maar een beperkt aantal uren beschikbaar. Minder dan ik zou willen en minder dan ik nu heb omdat ik nu een deel vervanging erbij kreeg halverwege het jaar. Moet nu gaan solliciteren :s
komt wel goed schatjequote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:42 schreef Chloroform het volgende:
Geloof je nietquote:
Heb iets gemist denk ik ;squote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:45 schreef zeer het volgende:
[..]
is wel zo veilig met het oog op Badr Hari
Jij bent nou niet bepaald de uitgelezen persoon om iemand advies over werk te gevenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
horeca is verrot joh
doe gewoon kantoorbaantje ofzo
Meer water drinken dan, snoesjequote:
of over wat dan ookquote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij bent nou niet bepaald de uitgelezen persoon om iemand advies over werk te geven
Bij mij wel. Zou stamppot serverenquote:
Ja iddquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |