die is geniaal jaquote:
Dit was wel beter dan de pixelbrei die mijn telefooncamera produceerde destijds.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:59 schreef Germano het volgende:
Wat een slechte camera's op de telefoons toentertijd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe werkt dat dan precies?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:03 schreef xcachet het volgende:
Mijn mobiel weerkaatst licht op de muur. Poes helemaal waus
helemaal wausquote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:03 schreef xcachet het volgende:
Heb het ook uit een filmpje geknipt hè.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dit was wel beter dan de pixelbrei die mijn telefooncamera produceerde destijds.
hahah raap me opquote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:03 schreef xcachet het volgende:
quote:
Ik had geen idee.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:04 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb het ook uit een filmpje geknipt hè.
gewoon uitzoomen en de pixel dichtheid is best okequote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:59 schreef Germano het volgende:
Wat een slechte camera's op de telefoons toentertijd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ikeastijl.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:06 schreef Kurovski het volgende:
Ik ben een paar jaren 70 Lego setjes aan het bouwen waar ik vroeger mee gespeeld heb om te kijken hoe compleet ze zijn. Best grappig.
Hij is wel een beetje chagrijnig denk ik.quote:
een poeskatquote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het ging om een kat denk ik, laat maar.
Wat ben je toch ook een miepkutquote:
Jaquote:
Jij bent gewoon zuur, dat is wat anders en daarom vind ik je zo leuk :$quote:
ik zie jou hier wel voor aan, al was het alleen maar voor de aandacht.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 18:52 schreef Fylax het volgende:
eyy psst wil je wiet bij me kopen xx fylax?
http://www.dumpert.nl/med(...)st._wiet_kopen_.html
ik weet me echt geen houdingquote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij bent gewoon zuur, dat is wat anders en daarom vind ik je zo leuk :$
Accepteer het gewoonquote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik weet me echt geen houding
En zusters nietquote:
Dat is Nigel, the little Ambulance that Could.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:19 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dit is de oudste tot nu toe:
[ afbeelding ]
Uit 1973.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |