Daarvoor hebben we de woorden structureel en incidenteel uitgevonden. Maar wanneer iemand dat onderscheid niet kan maken is de discussie in den beginne al kansloos.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:28 schreef KoosVogels het volgende:
Sterker, veel Nederlanders maken zich zelfs druk en boos als een vluchteling iets uithaalt in een compleet ander land.
Leuk hoor, dat je je alles aantrekt, maar je maakt het jezelf wel heel moeilijk.
Je kunt niet al het leed van de wereld op je schouders mee torsen. Schijt gebeurt. Dat was vroeger zo en dat is nog steeds zo.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:28 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Op zich ben ik het daar mee eens alleen hebben we het hier natuurlijk niet over een beroving. Verder zijn de signalen nou niet echt te ontwijken.
Dat je dat in je beperkte werkelijkheid nog niet hebt meegemaakt wil niet zeggen dat dit niet kan gaan gebeuren.
Criminaliteit heeft altijd al een structureel karakter gehad. En dat zal voorlopig ook wel zo blijven.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:30 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Daarvoor hebben we de woorden structureel en incidenteel uitgevonden. Maar wanneer iemand dat onderscheid niet kan maken is de discussie in den beginne al kansloos.
Ook dat is waar en dat zou ook ongezond zijn om te doen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je kunt niet al het leed van de wereld op je schouders mee torsen. Schijt gebeurt. Dat was vroeger zo en dat is nog steeds zo.
En nee, je hoeft niet alles te bagetelliseren, maar je hoeft ook op de kast te springen, elke keer als er iemand wordt beroofd elders in het land.
Dat doet het kapitalisme, niet de staat.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:37 schreef LXIV het volgende:
Zolang de Nederlandse staat het lukt om het volk van brood en spelen te voorzien (chips, bier en voetbal, TVOH), komt er niemand van zijn luie reet af.
quote:
Zou leuk zijn als we met een groepje mensen op FOK! aftellen hè.quote:
Ik weet niet of ik het red tot 12 uur, morgen weer vroeg dag. Zullen we anders om 21:00 precies met z'n allen keihard naar buiten rennen en keihard "revolutie" gillen? Misschien kunnen we geschiedenis schrijven.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als we met een groepje mensen op FOK! aftellen hè..
Kan deze reeks op slot.
"Ja! Revolutie!quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het red tot 12 uur, morgen weer vroeg dag. Zullen we anders om 21:00 precies met z'n allen keihard naar buiten rennen en keihard "revolutie" gillen? Misschien kunnen we geschiedenis schrijven.
Nee, dat gaat hem niet worden. Volgens mij was het St-Simon, die op een stoeltje ging zitten wachten op de revolutie, maar Karskens heeft in feite een einddatum gefixeerd: 31 mei 2016 om twaalf uur 's nacht, gebeurt er niets dan klopt de theorie niet. Kun je ook niet zeggen van, ja, maar de revolutie is allang begonnen. Want ik zie daar niets van namelijk.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het red tot 12 uur, morgen weer vroeg dag. Zullen we anders om 21:00 precies met z'n allen keihard naar buiten rennen en keihard "revolutie" gillen? Misschien kunnen we geschiedenis schrijven.
Ja, dat kan ook maar dan komt de NOS weer veel te laat, wedden?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:21 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Gewoon wakker worden door het pushbericht als je vroeg naar bed wilt.
Let wel: dit is voor het eerst dat ik aanbied iets te doen. Maar we hebben nu dus al verdeeldheid in de groep. Dit wordt een fiasco zoquote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
"Ja! Revolutie!" Maar wel op tijd naar bed hoor.
Jij blijft ook niet op dus?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:29 schreef Bluesdude het volgende:
zullen we zovast met zwaaien beginnen?
Bey bey Arnold !!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee.. daar kunnen we niet meer aan beginnen...quote:
Mag niet van DocP hè, die Uzi.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:32 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Nee.. daar kunnen we niet meer aan beginnen...
Ik doe wel zandzakken voor de deur. Proviand voor 2 maanden , genoeg water.
UZI met een paar duizend kogels..
twitter:barryoseven twitterde op woensdag 01-06-2016 om 21:38:52Uniform aan, guillotine uit het vet. Zo in de gele rups richting binnenhof #revolutie #laatstekans reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |