SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sYou better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Hij bevalt goed?quote:Op maandag 30 mei 2016 23:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Fraai nummer om de buizenversterker eens flink te testen.
Heb je orchestral Tubelar bells al over de nieuwe versterke geluisterd?quote:Op maandag 30 mei 2016 23:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Fraai nummer om de buizenversterker eens flink te testen.
behalve het whiskey doe ik dat alquote:Op maandag 30 mei 2016 23:31 schreef ToT het volgende:
Met dit nummer krijg ik altijd zin in een stevige glas whisky.
Ogen dicht, hoofd achterover en de muziek maar over me heen laten komen!
Nah, doe ik maar een heel gewoon *plopje*quote:Op maandag 30 mei 2016 23:32 schreef ToT het volgende:
Ik kan de whisky al haast proeven, en de tinteling in m'n mond voelen.
Whehehe proost!quote:Op maandag 30 mei 2016 23:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah, doe ik maar een heel gewoon *plopje*
Zei iemand 'whisky'?quote:Op maandag 30 mei 2016 23:32 schreef ToT het volgende:
Ik kan de whisky al haast proeven, en de tinteling in m'n mond voelen.
Nee hoor, er vroeg iemand om Highland Parkquote:
blind typenquote:Op maandag 30 mei 2016 23:32 schreef ToT het volgende:
[..]Aigh aight!
Maar hoe lees je mijn post dan en reageer je er op?![]()
![]()
quote:Op maandag 30 mei 2016 23:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij bevalt goed?
Met de Little Dot die ik heb gehad, in de zelfde prijsklasse als de jouwe, heb ik een paar verschillende buizen geprobeerd. MAN, wat een verschil maken die dingen uit zeg!!!!!
Een heel neutraal, vlak maar zuiver geluid versus een zeer levendig geluid, maar wel met een wat "tragere" bas, bijvoorbeeld.
de kat?quote:Op maandag 30 mei 2016 23:28 schreef ToT het volgende:
Kan zijn dat ze iemand hadden die de 2e viool speelt hoor!
Ahhhh geweldig man!quote:Op maandag 30 mei 2016 23:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Erg goed, op de ventilator na nog steeds.
Er komt loepzuiver hoog uit, met warm midden en een zeer strakke bas. Goed opgenomen stemmen lijken in de lucht te hangen of ze in de huiskamer staan.
Daar zijn wel een paar leuke whisky's van verkrijgbaar. De hedendaagse versies zijn helaas niet best meer...quote:Op maandag 30 mei 2016 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee hoor, er vroeg iemand om Highland Park
Yep, dat klinkt heel best, maar omdat er zachte passages in voorkomen, verziekt de ventilator het deels.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je orchestral Tubelar bells al over de nieuwe versterke geluisterd?
De versie die ik ooit had is al opquote:Op maandag 30 mei 2016 23:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar zijn wel een paar leuke whisky's van verkrijgbaar. De hedendaagse versies zijn helaas niet best meer...
Alright!quote:Op maandag 30 mei 2016 23:39 schreef Fogel het volgende:
Doet me erg denken aan een nummer van The Gathering op How to Measure The Size of a Planet.
Dat was toen al 200+ euro.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De versie die ik ooit had is al op
Heb de 'koffer' nog25 jaar oud jaar of 4/5 geleden gekocht en opgedronken
Red Is a Slow Colour schiet me zo te binnen, maar ik zal later even het album nog eens een keer luisteren.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Alright!Als je de titel toevallig weet, wil ik die wel eens een keertje gaan draaien. Vanavond denk ik niet, maar wel binnenkort!
Ik weet wel dat ze soms idd heerlijk rustige stukken met gitaarwerk hebben.
quote:Op maandag 30 mei 2016 23:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Red Is a Slow Colour schiet me zo te binnen, maar ik zal later even het album nog eens een keer luisteren.
quote:Op maandag 30 mei 2016 23:43 schreef Fogel het volgende:
Over rood geproken, deze is heerlijk, zou het aan kunnen vragen
The Big Sleepquote:Op maandag 30 mei 2016 23:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Red Is a Slow Colour schiet me zo te binnen, maar ik zal later even het album nog eens een keer luisteren.
Nee, ik heb het over dit nummer.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Die vorige? Echt heerlijk!
Mar deze ook!Is een verzoekje.
Ah!quote:Op maandag 30 mei 2016 23:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, ik heb het over dit nummer.
Klinkt overstuurd jaquote:
quote:
Ik dacht ook al zoiets te horen..quote:
quote:Op maandag 30 mei 2016 23:48 schreef MadMaster het volgende:
Niet weer over whisky beginnen graag. Ik wil ongestoord gaan slapen...
mafze tailquote:
Four Rosesquote:Op maandag 30 mei 2016 23:48 schreef MadMaster het volgende:
Niet weer over whisky beginnen graag. Ik wil ongestoord gaan slapen...
Dat weet ikquote:
zal ik deoenquote:Op maandag 30 mei 2016 23:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]En jij bedankt voor de ch00ns en geef henkelientje een extra knuffel
houdoequote:
Waarom censureer je dat?quote:Op maandag 30 mei 2016 23:51 schreef knokkels het volgende:
Weet je waar ik nou zin in heb? Een lekkere B*shm*lls
Daar heb ik een keer tijdens het sleeen op Holmenkollen een fles van leeggemaakt. Maar OK, we waren met 5 man.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:51 schreef knokkels het volgende:
Weet je waar ik nou zin in heb? Een lekkere B*shm*lls
dan lijkt het minder op whisky..quote:
Goed spul welquote:Op maandag 30 mei 2016 23:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Daar heb ik een keer tijdens het sleeen op Holmenkollen een fles van leeggemaakt. Maar OK, we waren met 5 man.
quote:Op maandag 30 mei 2016 23:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
dan lijkt het minder op whisky..
ik weet ook niet waarom ik dat deed
Clipping?quote:Op maandag 30 mei 2016 23:59 schreef knokkels het volgende:
Wat is overstuurd in het engels eigenlijk?
oversteer lijkt me wat té voor de hand liggend
Distorted?quote:Op maandag 30 mei 2016 23:59 schreef knokkels het volgende:
Wat is overstuurd in het engels eigenlijk?
oversteer lijkt me wat té voor de hand liggend
oh ja.. en distortedquote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:01 schreef Fogel het volgende:
* Fogel roept DISTORTIOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON!!!!!!!!
Omdat het kan.
Alexander Curly - Wij zijn de Trollen uit Silverdaelquote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Alexander Curly - Wij zijn de Trollen uit Silverdael
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:07 schreef Fogel het volgende:
Ik vind dit toffe muziek. Dat nummer wat je een paar dagen geleden draaien, ook met korte fluitdingen erin, vond ik ook al zo vrolijk. Gelukkig staat het ook op Spotify.
Hij draait al de hele tijd een paar nummersquote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:08 schreef Fogel het volgende:
Heb wel een probleem. Mijn glas is leeg en ik wil niet bij mijn PC weg, maar toch bier.
ToT, kan je een naar nummer draaien zodat ik naar de koelkast kan?
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:08 schreef Fogel het volgende:
Heb wel een probleem. Mijn glas is leeg en ik wil niet bij mijn PC weg, maar toch bier.
Een naar nummer!quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hij draait al de hele tijd een paar nummers
Ah, eindelijk ben ik niet meer de enige die met enige regelmaat om dergelijke tracks vraagt.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:08 schreef Fogel het volgende:
Tijdens symph shows, ppp-tracksquote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ah, eindelijk ben ik niet meer de enige die met enige regelmaat om dergelijke tracks vraagt.
Roelerd heeft daar een oplossing voor.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:08 schreef Fogel het volgende:
onverstoord staat ze naast een firebreathing dragon, maar ze schrikt van iets wat er voor haar gebeurd.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:13 schreef ToT het volgende:
Ach ik gooi na deze, dit nummer wel weer in de herhaling:
[ afbeelding ]
Dan kan er een PPP pauze gehouden worden!Ik vind 'm wel tof, maar ik heb hem al een paar keer gedraaid.
Kuikentje Piep?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
Roelerd heeft daar een oplossing voor.
Die draak is haar kind!quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
onverstoord staat ze naast een firebreathing dragon, maar ze schrikt van iets wat er voor haar gebeurd.
Nee, de biertafelquote:
Wat een "lieve" babyquote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Die draak is haar kind!(Don't ask!
)
En ze is omringd door een groep moordenaars die de slavernij die zij heeft afgeschaft, weer terug willen!
De wagen waar kinderen op geserveerd worden als lunch?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wat een "lieve" baby
hoe groot was haar kinderwagen?
Geen idee, maar d geboorte was heftig!quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wat een "lieve" baby
hoe groot was haar kinderwagen?
Ja het is hevig met autotune bewerkt om er een lied van te maken hoor!quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:21 schreef knokkels het volgende:
Die stem van die vrouw doet me denken aan Jonathan Coulton - Still Alive
Die autotune kon iuk er goed in horen, persoonlijk vind ik dat wel goed gebruik van autotune. Nu hoor je gewoon "evenwicht" in de stem, niet 20 verschillende toonhoogtes in 3 secondequote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het is hevig met autotune bewerkt om er een lied van te maken hoor!
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die autotune kon iuk er goed in horen, persoonlijk vind ik dat wel goed gebruik van autotune. Nu hoor je gewoon "evenwicht" in de stem, niet 20 verschillende toonhoogtes in 3 seconde
quote:
Oef na een speciaalbiertje idd nooit een gewone pils drinken, nee!quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:26 schreef Fogel het volgende:
Gin Tonic present. Want na een Nieuw Ligt Grand Cru 2010 smaakt al het andere bier toch "minder".
Na een 5/5 sterren speciaalbier gewoon ook geen ander speciaalbier drinken. Dat kan wachten.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Oef na een speciaalbiertje idd nooit een gewone pils drinken, nee!
Proost man!![]()
Heb je wel eens 5 verschillende soorten 'speciaal' biertjes gedronken die stuk voor stuk niet te zuipen waren? Nee hè?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Oef na een speciaalbiertje idd nooit een gewone pils drinken, nee!
Proost man!![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb je wel eens 5 verschillende soorten 'speciaal' biertjes gedronken die stuk voor stuk niet te zuipen waren? Nee hè?Done that.
Ik wel. Maar dat was op een dag dat ik er ca 40 had getestquote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb je wel eens 5 verschillende soorten 'speciaal' biertjes gedronken die stuk voor stuk niet te zuipen waren? Nee hè?Done that.
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik wel. Maar dat was op een dag dat ik er ca 40 had getest
stepping stone theorie in effectquote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:26 schreef Fogel het volgende:
Gin Tonic present. Want na een Nieuw Ligt Grand Cru 2010 smaakt al het andere bier toch "minder".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik wel. Maar dat was op een dag dat ik er ca 40 had getest
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gulden Draak. Wel een draak van een biertjequote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Och ik vind 'm niet verkeerd hoor.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gulden Draak. Wel een draak van een bierte
KLEINE GLAZEN!quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
KLEINE GLAZEN!
En nee, mijn caps stond niet aan, ik hield de shift ingedrukt.
Ahum.......... ik zeg niets behalve.............. uh,quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gulden Draak. Wel een draak van een biertje
Een variant daarvan, maar dan met jeneverbes en zoethout staat nu te rijpen voor me in Nijmegen, ca 200 liter.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een variant daarvan, maar dan met jeneverbes en zoethout staat nu te rijpen voor me in Nijmegen, ca 200 liter.
Dat was er 1 van.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zelf gemaakt. Met een paar FOK!ers ook nogquote:
Gij snapt. Okee, hij was maar 1 gulden 50, en een klein jaar over tijd maar toch.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ahum.......... ik zeg niets behalve.............. uh,
quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zelf gemaakt. Met een paar FOK!ers ook nog
En ik heb ook 1000 liter van mijn all time favorite bier besteld
Okee, die zou ik wel willen proevenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een variant daarvan, maar dan met jeneverbes en zoethout staat nu te rijpen voor me in Nijmegen, ca 200 liter.
Dat is dus 15 jaar geleden geweest of zo?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gij snapt. Okee, hij was maar 1 gulden 50, en een klein jaar over tijd maar toch.
Ja hallo, je komt zonder te zitten. En dan?quote:
Uh Gulden draakquote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gij snapt. Okee, hij was maar 1 gulden 50, en een klein jaar over tijd maar toch.
Waarom zo'n pisbeetje?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zelf gemaakt. Met een paar FOK!ers ook nog
En ik heb ook 1000 liter van mijn all time favorite bier besteld
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is dus 15 jaar geleden geweest of zo?
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh Gulden draakletterlijk door de gootsteen gegaan, voor 49 cent gewoon een ouderwets Westmalle trippel daar en tegen
WAT?quote:
Ik vond het wel aardig, maar dat was ook 1 van de eerste speciaalbiertjes die ik geproefd heb.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is nu nog steeds niet te hachelen.
Ik krijg daar maar liefst 10 flessen van, maar die bewaar ik uiteraard voor een speciale gelegenheidquote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
ToT, bedankt voor vele wereldnummers.
Graag gedaan weer!quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:39 schreef MaryMouse het volgende:
Alestorm
Mooie afsluiiter voor mij
Dank ToT voor de muziekjes
ik wil je er best nog wel even opzetten hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Graag gedaan weer!
Paste helaas net niet meer. Ik had niet in de gaten dat het al weer zo laat was toen ik Saltatio Vita instartte!
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:40 schreef knokkels het volgende:
! Dat was best abrupt! Dank voor de deuntjes ToT
Whehehe nee is prima zo!quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
ik wil je er best nog wel even opzetten hoor
Gewoon 1 batch.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Interessante hoeveelheid!![]()
En fikse belasting er overheen als je het importeert?
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gewoon 1 batch.
Uhm, ja. ca 50 cent per % per liter. En het is 12%
Dus alleen al aan belasting 6¤ per liter, en daar komt ook nog eens de productiekosten bij, transport, en over dat totaal ook nog eens 25% aan BTW. Maar dan heb je ook wat
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:42 schreef Fogel het volgende:
In b4 knokkels die nog even een uur doordreunt
Wat heb ik nou weer gedaan?quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wat heb ik nou weer gedaan?
* Fogel snapt wel meer dingen niet
Wil iemand aspergersoep?
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gewoon 1 batch.
Uhm, ja. ca 50 cent per % per liter. En het is 12%
Dus alleen al aan belasting 6¤ per liter, en daar komt ook nog eens de productiekosten bij, transport, en over dat totaal ook nog eens 25% aan BTW. Maar dan heb je ook wat
[..]
Wil iemand aspergersoep?
[..]
Wil iemand aspergersoep?
Uh, jah, ikke welquote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wil iemand aspergersoep?
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik ga slapen. Fijne nacht nog mensen.
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik ga slapen. Fijne nacht nog mensen.
hoe smaken die nou, aspergers?quote:
Uit Limboland? Schijnen de beste te zijn, aldus limbos.quote:
Lekker, notigquote:
Fogel had het over aspergers, like me, niet asperges!quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lekker, notig
Nog nooit asperges gegeten?
Als Mo de 24e vanuit Limbo naar Leiden kan reizen, waarom zou hij dat dan via Amsterdam doen?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Uit Limboland? Schijnen de beste te zijn, aldus limbos.
En zo ja, kan je die dan in Leiden in ontvangst nemen de 24e?
Ow I stand correctedquote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Fogel had het over aspergers, like me, niet asperges!
Dat was ik heul nie.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:46 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
En net nog inb4 knokkels die...........
ik draai ook voor jou he
Slaap lekker
asperges, lekker..quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lekker, notig
Nog nooit asperges gegeten?
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
asperges, lekker..
Aspergers, aardige lui maar ik weet niet of ik ze zou willen eten. Denk dat ze er een groot probleem mee zouden hebben
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:42 schreef Fogel het volgende:
In b4 knokkels die nog even een uur doordreunt
Sorry, gevondenquote:
OK, logica in Fogelperspectief...quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als Mo de 24e vanuit Limbo naar Leiden kan reizen, waarom zou hij dat dan via Amsterdam doen?
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:51 schreef MaryMouse het volgende:
Ja dag, doe, slaap lekker,en zo en morgen gezond weer op
![]()
Slaap lekker Muisquote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:51 schreef MaryMouse het volgende:
Ja dag, doe, slaap lekker,en zo en morgen gezond weer op
![]()
Ja, dat Fogelperspectief begrijp ik welquote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
OK, logica in Fogelperspectief...
Woon in Noorwegen, ga naar Nederland, verblijf enkele nachten (+/- relatief gezien) in Limboland, reis naar Leiden, reis terug naar het oosten, ga naar Wenen, kom terug en ga vergaderen in Eindhoven, rij naar Nijmegen en dan naar Schiphol.
Duidelijk?
Mooi. Wil je wit goud?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, dat Fogelperspectief begrijp ik wel
Neu, ik ben tevreden met een klavertje vierquote:
Uhhhhh......quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Neu, ik ben tevreden met een klavertje vier
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:54 schreef knokkels het volgende:
Zal ik dan maar weer volkomen onvoorbereid het een en ander aan ongein de stream op slingeren?
Hehehe tof!quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:54 schreef knokkels het volgende:
Zal ik dan maar weer volkomen onvoorbereid het een en ander aan ongein de stream op slingeren?
Ik luister er nu even heel snel naar tot hij begint en bookmark het ook ff.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:56 schreef Fogel het volgende:
ToT, ga na knokkels naar Marooned van The Gathering luisteren.
*verwijdert eerste trackquote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik luister er nu even heel snel naar tot hij begint en bookmark het ook ff.
quote:Programma van vandaag
01:00 - 03:00 DJ Knokkels - It's HIM! It's HIM! HIDE! RUN AWAY! RUN AWAY!
Bookmark ook Travel voor nostalgiequote:
Volkomen mee eens!quote:Op dinsdag 31 mei 2016 01:02 schreef Fogel het volgende:
The Gathering is best een ondergewaardeerde band.
Black Light District. Case Closedquote:Op dinsdag 31 mei 2016 01:02 schreef Fogel het volgende:
The Gathering is best een ondergewaardeerde band.
Riep iemand om Asrai?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 01:02 schreef Fogel het volgende:
DAT KAN HARDER!
(wederom met shit, ben de caps niet vergeten)
Margrietquote:Biography
Asrai is a female fronted gothic metal band originating from the area around Rotterdam and The Hague, Netherlands . Originally formed in 1988 by sisters Margriet and Karin, they produced several demos between 1989 and 1994 which gained them national popularity and radio play both in Netherlands and central Europe. In 1997 they released their debut As Voices Speak on the German Poison Ivy label (extremely indie distribution channel) and issued a German release of the album later that year.
Over the next few years Asrai worked on perfecting their sound, image, and musical relationships - picking up Manon, Rik and Martin as permanent members to create the rich and epic sound they have today.
Touch in the Dark was recorded on indie Dutch-euro label Transmission Records in 2004 (produced by German gothic metal studio wizard Roman Schoensee of The Bloodline/Dreamside) and mixed by Sasha Peath.
They have appeared at over 20 European festivals in 2005 and 2006, and showcased their new single at Paradiso in Amsterdam in May 2006. Asrai went 2008 on a European tour; The Darkest Tout, with Septhic Flesh, Gorgoroth, (now called Godseed), Moonspell and Cradle of Filth. And in 2010 Asrai was part of the Rubicon tour, with Unsun and Tristania.
Margriet - Vocals
Rik - Guitar
Manon - Synth
Jett - Bass
Karin - Drums
Former band members:
Martin - Bass
quote:
As requested and approvedquote:
RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWKquote:
die youtube clip met OH WAH AH AH AHquote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 01:25 schreef ToT het volgende:
Ja, ik ga naar bed.
Thx voor de tunes weer, man!
Bloed, of Gospel?quote:
Bloedquote:
Waiting...quote:
Ik gok van welquote:
Er is niets mis met jou, dacht ik zo?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 01:40 schreef Fogel het volgende:
En ik probeer tussen het luisteren door gewoon te snappen wat er allemaal mis met me is. Let niet op mij.
Even een priveconcertje harde ragmuziek voor onze Fogelquote:Op dinsdag 31 mei 2016 01:50 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig schakelt weer in en hoort meteen een man met stoelgang-problemen
Er zijn x nieuwe berichten. Klik om ze te zien.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 02:00 schreef Fogel het volgende:
Het is geloof ik een werkdag morgen (ook wel vandaag).
Dus ik ga me maar eens richting een slaapkamer begeven.
Dank Knokkie
Uiteraardquote:
We gaan het vanzelf merken.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 02:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Welke kant ga ik op, dat is meer iets
Ik zocht een anderequote:Op dinsdag 31 mei 2016 02:10 schreef Elfletterig het volgende:
In de Cruel Night version nog wel.
* Elfletterig heeft z'n eerste associatie alweer...
* Elfletterig heeft z'n tweede associatie ook al
bring itquote:Op dinsdag 31 mei 2016 02:11 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig tikt zichzelf even over de vingers
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 02:14 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig moet lachen omdat de cd waarvan hij moet grabben pal voor hem ligt, bovenop de stapel.
Dit kan bijna geen toeval zijn.
deze versie(remix) is ookquote:
Beetje tevreden met de verduidelijking?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 02:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ken dit soort muziek eigenlijk nauwelijks, maar het klinkt wel oké
Ja hoor, prima gedaanquote:Op dinsdag 31 mei 2016 02:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
Beetje tevreden met de verduidelijking?
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 02:33 schreef Elfletterig het volgende:
A Light (Night) is een stuk beter passend in deze show dan A Light (Day), kan ik je verzekeren
quote:
quote:The Crüxshadows hebben een aparte sound, die gekenmerkt wordt door het gebruik van synthesizers, elektrische gitaar alsook elektrische viool; dit laatste instrument heeft een geluid dat aan de oude vedel herinnert. Vanuit melodisch oogpunt is het duidelijk wave-muziek; gecombineerd met de bewogen, bevlogen zangstijl van Rogue geeft het het geheel een origineel, goed in het gehoor liggend karakter.
De teksten zijn ingewikkeld en diepzinnig, en handelen over de mythologie van het Oude Egypte, het Oude Griekenland en het christendom. Ook bevatten de songs doorgaans relatief lange tekst.
Als ik binnenkort zelf DJ, zal ik nog veeeeeeeeeeeel meer Charlie Winston gaan draaien. Ben zeer groot fan van de man.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 02:33 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Ik zit nogal n mijn darkwave periode![]()
Vind het wel erg lekker klinken
Ik heb er wel wat van gehoord eerder inderdaad. Klinkt zeker goedquote:Op dinsdag 31 mei 2016 02:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als ik binnenkort zelf DJ, zal ik nog veeeeeeeeeeeel meer Charlie Winston gaan draaien. Ben zeer groot fan van de man.
Beetje zoals een Storm remix van een Jam & Spoon-nummer dusquote:Op dinsdag 31 mei 2016 02:39 schreef knokkels het volgende:
whehehe, ben even aan het queuen, en ik zie een modcom remix van VNV Nation. Modcom is een sideproject van VNV Nation
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 02:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Beetje zoals een Storm remix van een Jam & Spoon-nummer dus
quote:
Dit is net Reiki joh, ik krijg er energie van.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 02:44 schreef Elfletterig het volgende:
Nee, ga nog maar even door hoor.Als het voor jezelf niet te vermoeiend is.
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 02:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dit is net Reiki joh, ik krijg er energie van.![]()
Aan de andere kant, van koffie krijg ik dat ook. Zo maar eens fixen
Dat dusquote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 02:51 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig gokt dat Knokkels koffie aan het halen is en start een denkbeeldig pauzemuziekje in
Ik ben net aan het zettenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 02:52 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig heeft verdomme ook zin gekregen in koffie
* Elfletterig heeft zichzelf zojuist van oploskoffie voorzienquote:Op dinsdag 31 mei 2016 02:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ben net aan het zettenU is welkom
Niet als een echte baas heerlijk kunnen slapen met cafeïnequote:Op dinsdag 31 mei 2016 02:55 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig zal straks heerlijk slapen (not)
/nick oploskoffiequote:Op dinsdag 31 mei 2016 02:55 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig beseft dat oploskoffie elfletterig is
Ik denk dat het wel meevalt. Straks. Over 2 uurtjes, of zoquote:Op dinsdag 31 mei 2016 02:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Niet als een echte baas heerlijk kunnen slapen met cafeïne
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 02:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel meevalt. Straks. Over 2 uurtjes, of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |