SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sYou better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Hij bevalt goed?quote:Op maandag 30 mei 2016 23:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Fraai nummer om de buizenversterker eens flink te testen.
Heb je orchestral Tubelar bells al over de nieuwe versterke geluisterd?quote:Op maandag 30 mei 2016 23:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Fraai nummer om de buizenversterker eens flink te testen.
behalve het whiskey doe ik dat alquote:Op maandag 30 mei 2016 23:31 schreef ToT het volgende:
Met dit nummer krijg ik altijd zin in een stevige glas whisky.
Ogen dicht, hoofd achterover en de muziek maar over me heen laten komen!
Nah, doe ik maar een heel gewoon *plopje*quote:Op maandag 30 mei 2016 23:32 schreef ToT het volgende:
Ik kan de whisky al haast proeven, en de tinteling in m'n mond voelen.
Whehehe proost!quote:Op maandag 30 mei 2016 23:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah, doe ik maar een heel gewoon *plopje*
Zei iemand 'whisky'?quote:Op maandag 30 mei 2016 23:32 schreef ToT het volgende:
Ik kan de whisky al haast proeven, en de tinteling in m'n mond voelen.
Nee hoor, er vroeg iemand om Highland Parkquote:
blind typenquote:Op maandag 30 mei 2016 23:32 schreef ToT het volgende:
[..]Aigh aight!
Maar hoe lees je mijn post dan en reageer je er op?![]()
![]()
quote:Op maandag 30 mei 2016 23:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij bevalt goed?
Met de Little Dot die ik heb gehad, in de zelfde prijsklasse als de jouwe, heb ik een paar verschillende buizen geprobeerd. MAN, wat een verschil maken die dingen uit zeg!!!!!
Een heel neutraal, vlak maar zuiver geluid versus een zeer levendig geluid, maar wel met een wat "tragere" bas, bijvoorbeeld.
de kat?quote:Op maandag 30 mei 2016 23:28 schreef ToT het volgende:
Kan zijn dat ze iemand hadden die de 2e viool speelt hoor!
Ahhhh geweldig man!quote:Op maandag 30 mei 2016 23:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Erg goed, op de ventilator na nog steeds.
Er komt loepzuiver hoog uit, met warm midden en een zeer strakke bas. Goed opgenomen stemmen lijken in de lucht te hangen of ze in de huiskamer staan.
Daar zijn wel een paar leuke whisky's van verkrijgbaar. De hedendaagse versies zijn helaas niet best meer...quote:Op maandag 30 mei 2016 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee hoor, er vroeg iemand om Highland Park
Yep, dat klinkt heel best, maar omdat er zachte passages in voorkomen, verziekt de ventilator het deels.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je orchestral Tubelar bells al over de nieuwe versterke geluisterd?
De versie die ik ooit had is al opquote:Op maandag 30 mei 2016 23:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar zijn wel een paar leuke whisky's van verkrijgbaar. De hedendaagse versies zijn helaas niet best meer...
Alright!quote:Op maandag 30 mei 2016 23:39 schreef Fogel het volgende:
Doet me erg denken aan een nummer van The Gathering op How to Measure The Size of a Planet.
Dat was toen al 200+ euro.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De versie die ik ooit had is al op
Heb de 'koffer' nog25 jaar oud jaar of 4/5 geleden gekocht en opgedronken
Red Is a Slow Colour schiet me zo te binnen, maar ik zal later even het album nog eens een keer luisteren.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Alright!Als je de titel toevallig weet, wil ik die wel eens een keertje gaan draaien. Vanavond denk ik niet, maar wel binnenkort!
Ik weet wel dat ze soms idd heerlijk rustige stukken met gitaarwerk hebben.
quote:Op maandag 30 mei 2016 23:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Red Is a Slow Colour schiet me zo te binnen, maar ik zal later even het album nog eens een keer luisteren.
quote:Op maandag 30 mei 2016 23:43 schreef Fogel het volgende:
Over rood geproken, deze is heerlijk, zou het aan kunnen vragen
The Big Sleepquote:Op maandag 30 mei 2016 23:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Red Is a Slow Colour schiet me zo te binnen, maar ik zal later even het album nog eens een keer luisteren.
Nee, ik heb het over dit nummer.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Die vorige? Echt heerlijk!
Mar deze ook!Is een verzoekje.
Ah!quote:Op maandag 30 mei 2016 23:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, ik heb het over dit nummer.
Klinkt overstuurd jaquote:
quote:
Ik dacht ook al zoiets te horen..quote:
quote:Op maandag 30 mei 2016 23:48 schreef MadMaster het volgende:
Niet weer over whisky beginnen graag. Ik wil ongestoord gaan slapen...
mafze tailquote:
Four Rosesquote:Op maandag 30 mei 2016 23:48 schreef MadMaster het volgende:
Niet weer over whisky beginnen graag. Ik wil ongestoord gaan slapen...
Dat weet ikquote:
zal ik deoenquote:Op maandag 30 mei 2016 23:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]En jij bedankt voor de ch00ns en geef henkelientje een extra knuffel
houdoequote:
Waarom censureer je dat?quote:Op maandag 30 mei 2016 23:51 schreef knokkels het volgende:
Weet je waar ik nou zin in heb? Een lekkere B*shm*lls
Daar heb ik een keer tijdens het sleeen op Holmenkollen een fles van leeggemaakt. Maar OK, we waren met 5 man.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:51 schreef knokkels het volgende:
Weet je waar ik nou zin in heb? Een lekkere B*shm*lls
dan lijkt het minder op whisky..quote:
Goed spul welquote:Op maandag 30 mei 2016 23:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Daar heb ik een keer tijdens het sleeen op Holmenkollen een fles van leeggemaakt. Maar OK, we waren met 5 man.
quote:Op maandag 30 mei 2016 23:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
dan lijkt het minder op whisky..
ik weet ook niet waarom ik dat deed
Clipping?quote:Op maandag 30 mei 2016 23:59 schreef knokkels het volgende:
Wat is overstuurd in het engels eigenlijk?
oversteer lijkt me wat té voor de hand liggend
Distorted?quote:Op maandag 30 mei 2016 23:59 schreef knokkels het volgende:
Wat is overstuurd in het engels eigenlijk?
oversteer lijkt me wat té voor de hand liggend
oh ja.. en distortedquote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:01 schreef Fogel het volgende:
* Fogel roept DISTORTIOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON!!!!!!!!
Omdat het kan.
Alexander Curly - Wij zijn de Trollen uit Silverdaelquote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Alexander Curly - Wij zijn de Trollen uit Silverdael
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:07 schreef Fogel het volgende:
Ik vind dit toffe muziek. Dat nummer wat je een paar dagen geleden draaien, ook met korte fluitdingen erin, vond ik ook al zo vrolijk. Gelukkig staat het ook op Spotify.
Hij draait al de hele tijd een paar nummersquote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:08 schreef Fogel het volgende:
Heb wel een probleem. Mijn glas is leeg en ik wil niet bij mijn PC weg, maar toch bier.
ToT, kan je een naar nummer draaien zodat ik naar de koelkast kan?
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:08 schreef Fogel het volgende:
Heb wel een probleem. Mijn glas is leeg en ik wil niet bij mijn PC weg, maar toch bier.
Een naar nummer!quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hij draait al de hele tijd een paar nummers
Ah, eindelijk ben ik niet meer de enige die met enige regelmaat om dergelijke tracks vraagt.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:08 schreef Fogel het volgende:
Tijdens symph shows, ppp-tracksquote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ah, eindelijk ben ik niet meer de enige die met enige regelmaat om dergelijke tracks vraagt.
Roelerd heeft daar een oplossing voor.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:08 schreef Fogel het volgende:
onverstoord staat ze naast een firebreathing dragon, maar ze schrikt van iets wat er voor haar gebeurd.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:13 schreef ToT het volgende:
Ach ik gooi na deze, dit nummer wel weer in de herhaling:
[ afbeelding ]
Dan kan er een PPP pauze gehouden worden!Ik vind 'm wel tof, maar ik heb hem al een paar keer gedraaid.
Kuikentje Piep?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
Roelerd heeft daar een oplossing voor.
Die draak is haar kind!quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
onverstoord staat ze naast een firebreathing dragon, maar ze schrikt van iets wat er voor haar gebeurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |