Als dikke zeugen met het verstand van een ezel jouw definitie van mooi is wel jaquote:Op maandag 30 mei 2016 07:29 schreef CoolGuy het volgende:
Callcentermedewerker bij een telecom of energieleverancier.
Schopje onz dan maar. Even geen tijd om te reagerenquote:Op maandag 30 mei 2016 07:59 schreef Leandra het volgende:
Zeg TS, wil je een slotje of een schopje ONZ?
Dit is iig geen WGR-topic.
Daar zitten ook hele mooie vrouwen bij. We hadden het niet over slim dacht ik.quote:Op maandag 30 mei 2016 07:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Als dikke zeugen met het verstand van een ezel jouw definitie van mooi is wel ja
Slim is sowieso een betrekkelijk begrip, vrouwen snap ik nog steeds niet soms.quote:Op maandag 30 mei 2016 08:08 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Daar zitten ook hele mooie vrouwen bij. We hadden het niet over slim dacht ik.
Dat moet je ook helemaal niet willen Piet.quote:Op maandag 30 mei 2016 08:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Slim is sowieso een betrekkelijk begrip, vrouwen snap ik nog steeds niet soms.
en salesquote:
Ach da's toch allemaal alleen maar functioneel naakt?quote:Op maandag 30 mei 2016 07:37 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ik dacht zelf meer aan een baan op de set van Game of Thrones ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 mei 2016 11:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach da's toch allemaal alleen maar functioneel naakt?
En als hoogtepunt:Godverdomme ToTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik maar hopen op een hoogtepunt
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
quote:Op maandag 30 mei 2016 12:09 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Godverdomme ToTEn ik maar hopen op een hoogtepunt
Beterquote:Op maandag 30 mei 2016 12:12 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Okee NORMAAL ziet ze er ZO uit in de serie:
-knip -
En dat voor iemand die tegen de 40 aan hikt!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Shae en een paar anderen post ik sowieso niet.![]()
Doet ze goed jaquote:Op maandag 30 mei 2016 12:18 schreef ToT het volgende:
[..]
En dat voor iemand die tegen de 40 aan hikt!
Oh ja, ik was er nog een paar vergeten:
-knip-
Een bijrol, niet geheel naakt maar wegens DUIDELIJKE redenen toch maar in een spoiler gezet:
-knip-
En Shae en een paar anderen post ik sowieso niet.
Er was nog een superkorte flits van een scène tijdens een huwelijksfeest waarin je datzelfde zag, ZONDER dat lapje stof er voor!quote:Op maandag 30 mei 2016 12:20 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Doet ze goed ja.
En sooooow, die laatste foto![]()
Ik heb de eerste 2 seizoenen gekeken, maar nogal last van tijdsgebrekquote:Op maandag 30 mei 2016 12:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Er was nog een superkorte flits van een scène tijdens een huwelijksfeest waarin je datzelfde zag, ZONDER dat lapje stof er voor!![]()
Nog een laatste om het af te leren:
[ afbeelding ]
En zijn er inmiddels al mensen overgehaald de serie eens een kans te geven?
Ah, dan heb je de seks-scène van Sansa Stark dus ook nog niet gezien!quote:Op maandag 30 mei 2016 12:35 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ik heb de eerste 2 seizoenen gekeken, maar nogal last van tijdsgebrek. Misschien alsnog eens verder kijken
.
Ze kijkt wel een beetje alsof ze de bui al ziet hangen jaquote:Op maandag 30 mei 2016 12:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah, dan heb je de seks-scène van Sansa Stark dus ook nog niet gezien!![]()
Vlak voor die scène:
[ afbeelding ]
Ik vond het vorige seizoen deels een beetje matig, maar dit seizoen nu is echt ernstig BAAS!!!!![]()
![]()
Maar goed, back on topic maar weer dan?
Reclame idd ja!quote:Op maandag 30 mei 2016 10:03 schreef rival het volgende:
reclame/media bedrijven....
Die hebben alle kantoorbaantjes, schoonmakers, ITers, accountants, advocaten, onderhoudsmonteurs en wat dan ook rondlopen dus welk vakgebied je ook hebt je kan er binnen komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |