SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• KNMI begrippen (nederlands)
• Extreem weer begrippen (nederlands)
• Johanns Meteo Uitleg (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Kanaalrat
• Polar Low
• Windschering
• CAPE + Liftedindex
• GFS & Europese weermodel
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Dit was vroeg in de middag.quote:Op maandag 30 mei 2016 21:50 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Toen was ik aan t werk... niet in Breda.
Ik heb die toren wel eens gezien met een mooiere knalquote:
Die regen is nu hierquote:Op maandag 30 mei 2016 21:36 schreef Ivy_Mike het volgende:
Ha ha het gaat nu echt los boven Breezand
Volgens mijn waarneming was dat al op de Noordzee.quote:Op maandag 30 mei 2016 21:53 schreef Dagoduck het volgende:
Zo! Dikke bliksemschicht naar het zuiden waar ook nog blauwe lucht te zien is.
Dat is em jaquote:Op maandag 30 mei 2016 21:53 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb die toren wel eens gezien met een mooiere knal
Maar goed, ik heb wel wat flitsjes gezien, en paar donders gehoord maar het was niet echt een spektakel ofzo
Ik denk één van deze twee, zat te ver naar het oosten om op de Noordzee te zijn.quote:Op maandag 30 mei 2016 21:54 schreef Ivy_Mike het volgende:
[..]
Volgens mijn waarneming was dat al op de Noordzee.
quote:Op maandag 30 mei 2016 21:57 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Whaha, die kan je op twee manieren lezen!![]()
quote:Op maandag 30 mei 2016 21:57 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Whaha, die kan je op twee manieren lezen!![]()
Net een paar boven de Noordzee die waren hier duidelijk te zien.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:01 schreef Ivy_Mike het volgende:
[..]
Nee ik leef nog, het was zo'n lichtslang in de atmosfeermaar dan vlak boven ja
twitter:mvanderhorst twitterde op maandag 30-05-2016 om 21:24:46Regenbui over #amsterdam gaat niet helemaal goed op Amsterdam Centraal. @NS_online @AT5 https://t.co/5mb9zWjpFQ reageer retweet
Kom je dan van die roltrapquote:Op maandag 30 mei 2016 22:07 schreef Ajaxfan het volgende:
Ondertussen op A'dam CS:[ afbeelding ]twitter:mvanderhorst twitterde op maandag 30-05-2016 om 21:24:46Regenbui over #amsterdam gaat niet helemaal goed op Amsterdam Centraal. @NS_online @AT5 https://t.co/5mb9zWjpFQ reageer retweet
Weeralarm? Heb ik iets gemist?quote:Op maandag 30 mei 2016 22:07 schreef Melleyn het volgende:
Ik geef het op. Al 2 dagen een weeralarm en in totaal 4 spetters gezienik wil een horrorstorm des doods
Thunder is a lie!quote:Op maandag 30 mei 2016 22:10 schreef Dagoduck het volgende:
Hey, een bliksemschicht recht boven mijn dakraam. Niet te zien op lightningmaps
Vast wel, maar op de verkeerde plek.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:10 schreef Dagoduck het volgende:
Hey, een bliksemschicht recht boven mijn dakraam. Niet te zien op lightningmaps
geef even door waar je woont, anders kunnen we het niet jouw kant op duwenquote:Op maandag 30 mei 2016 22:07 schreef Melleyn het volgende:
Ik geef het op. Al 2 dagen een weeralarm en in totaal 4 spetters gezienik wil een horrorstorm des doods
in de Pijp welquote:Op maandag 30 mei 2016 22:13 schreef Ajaxfan het volgende:
Straatverlichting is overleden hier denk ik. Brand nog steeds niet.
quote:
Blok hier links en rechts doet het ook niet. Storing in Diemen denk ik. Hebben ze vaker last van en dan brand straks overdag de verlichting de hele dag.quote:
Er is helemaal geen weeralarm geweest, ik geloof dat mensen in de war zijn.quote:
Nee, een vlam.quote:
Nee, van Henk Wijngaard.quote:
Code geel/oranje/donkergrijs dan.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:16 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Er is helemaal geen weeralarm geweest, ik geloof dat mensen in de war zijn.
In zuid-holland werd bijna niks verwacht.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:21 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Code geel/oranje/donkergrijs dan.
Omgeving R'dam trouwens
quote:Op maandag 30 mei 2016 22:49 schreef Kaatje1 het volgende:
http://www.metronieuws.nl(...)-bang-voor-wat-water
Dit is ca 500 meter verderop (koelbloedige chauffeur)
zat ... hij is inmiddels gepost dus je zit niet meer te wachten, je zat te wachtenquote:Op maandag 30 mei 2016 23:09 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik zit al de hele dag te wachten op dat plaatje.
Bij deze zat ik.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
zat ... hij is inmiddels gepost dus je zit niet meer te wachten, je zat te wachten
De rust!quote:
Zowat een maandhoeveelheid vandaag. Maar zelfs de parkeerplaats hier staat niet onder water deze keer.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:16 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
De rust!
In Breda is het weer gaan regenen, wat een vocht.
Het was wel karig, ja.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:45 schreef Nattekat het volgende:
Heftigste onweer in jaren voor Leiden
Stelde alleen geen biet voor
Kijk, zo hoort hetquote:Op maandag 30 mei 2016 23:19 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zowat een maandhoeveelheid vandaag. Maar zelfs de parkeerplaats hier staat niet onder water deze keer.
We kunnen iig niet meer klagen dat we nooit iets krijgen de rest van het jaarquote:
quote:Op maandag 30 mei 2016 23:33 schreef tralalala het volgende:
Ik ben benieuwd of alle vissen hier weer de pijp uit gaan, met dat overstorten gaat alles normaal gesproken dood in de gemeentelijke vijvers.
True, true... Maar ik hoop stiekum dat we wel nog een paar buien krijgen die wat memorabeler zijn. Wel zonder vernielende aspecten danquote:Op maandag 30 mei 2016 23:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We kunnen iig niet meer klagen dat we nooit iets krijgen de rest van het jaar
Ik zag het... al was het volgens mij in Enschede veel erger dan in O'zaalquote:Op dinsdag 31 mei 2016 08:00 schreef MaLo het volgende:
Oldenzaal was vanmorgen op het RTL ontbijtnieuws. De wijk Berghuizen had het zwaar te verduren, haha.
Ik woon zelf op zowat het hoogste puntje van mijn prachtige stadje, hier hebben we nooit wateroverlast.
Flevoland is het nieuwe Breda.quote:
Het is aangenaam warm nu het vocht / de wolken weg zijn.quote:
Zelfs met onweer is Forcefield Groene Hart nog zichtbaarquote:
Weer enzo?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:55 schreef Infection het volgende:
Wat is eigenlijk nou echt een goede uitgebreide weer-app voor Android? Buienradar en Buienalarm en dergelijke kennen we allemaal al. En al die accuweather en yahooweather apps zijn nou ook niet echt nauwkeurig. Er staan er inmiddels zoveel in de playstore dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Iemand een suggestie?
Dankje. Ik herinner me dat ik deze jaren geleden ook al eens gebruikt heb. Wist niet eens dat deze nog bestond.quote:
Auwtch....quote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:49 schreef Frutsel het volgende:
[ afbeelding ]
In Bruay La Bussiere tussen Lens & Calais
Lekker hoor.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 18:19 schreef Infection het volgende:
Ben wel benieuwd naar de Estofex van morgen. Volgens het knmi alleen in het oosten en zuidwesten kans op onweer.
Ja, m'n moestuin verzoop gister.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:09 schreef Infection het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Er lijkt overigens al regen aan te komen vanuit Duitsland.
Bizar eigenlijk met temperaturen rond de 25 graden. Tropische buienquote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:04 schreef Twiitch het volgende:
Oef, het weerbeeld ziet er nat uit de komende tijd. Echt gruwelijk nat.
En een zwoele noordenwind de komende dagen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Bizar eigenlijk met temperaturen rond de 25 graden. Tropische buien
Wat is het nou? Zwoel of noordenwindquote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:21 schreef DemonRage het volgende:
[..]
En een zwoele noordenwind de komende dagen.
http://knmi.nl/nederland-nu/weer/verwachtingenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |