quote:Op maandag 30 mei 2016 22:49 schreef Kaatje1 het volgende:
http://www.metronieuws.nl(...)-bang-voor-wat-water
Dit is ca 500 meter verderop (koelbloedige chauffeur)
zat ... hij is inmiddels gepost dus je zit niet meer te wachten, je zat te wachtenquote:Op maandag 30 mei 2016 23:09 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik zit al de hele dag te wachten op dat plaatje.
Bij deze zat ik.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
zat ... hij is inmiddels gepost dus je zit niet meer te wachten, je zat te wachten
De rust!quote:
Zowat een maandhoeveelheid vandaag. Maar zelfs de parkeerplaats hier staat niet onder water deze keer.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:16 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
De rust!
In Breda is het weer gaan regenen, wat een vocht.
Het was wel karig, ja.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:45 schreef Nattekat het volgende:
Heftigste onweer in jaren voor Leiden
Stelde alleen geen biet voor
Kijk, zo hoort hetquote:Op maandag 30 mei 2016 23:19 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zowat een maandhoeveelheid vandaag. Maar zelfs de parkeerplaats hier staat niet onder water deze keer.
We kunnen iig niet meer klagen dat we nooit iets krijgen de rest van het jaarquote:
quote:Op maandag 30 mei 2016 23:33 schreef tralalala het volgende:
Ik ben benieuwd of alle vissen hier weer de pijp uit gaan, met dat overstorten gaat alles normaal gesproken dood in de gemeentelijke vijvers.
True, true... Maar ik hoop stiekum dat we wel nog een paar buien krijgen die wat memorabeler zijn. Wel zonder vernielende aspecten danquote:Op maandag 30 mei 2016 23:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We kunnen iig niet meer klagen dat we nooit iets krijgen de rest van het jaar
Ik zag het... al was het volgens mij in Enschede veel erger dan in O'zaalquote:Op dinsdag 31 mei 2016 08:00 schreef MaLo het volgende:
Oldenzaal was vanmorgen op het RTL ontbijtnieuws. De wijk Berghuizen had het zwaar te verduren, haha.
Ik woon zelf op zowat het hoogste puntje van mijn prachtige stadje, hier hebben we nooit wateroverlast.
Flevoland is het nieuwe Breda.quote:
Het is aangenaam warm nu het vocht / de wolken weg zijn.quote:
Zelfs met onweer is Forcefield Groene Hart nog zichtbaarquote:
Weer enzo?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:55 schreef Infection het volgende:
Wat is eigenlijk nou echt een goede uitgebreide weer-app voor Android? Buienradar en Buienalarm en dergelijke kennen we allemaal al. En al die accuweather en yahooweather apps zijn nou ook niet echt nauwkeurig. Er staan er inmiddels zoveel in de playstore dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Iemand een suggestie?
Dankje. Ik herinner me dat ik deze jaren geleden ook al eens gebruikt heb. Wist niet eens dat deze nog bestond.quote:
Auwtch....quote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:49 schreef Frutsel het volgende:
[ afbeelding ]
In Bruay La Bussiere tussen Lens & Calais
Lekker hoor.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 18:19 schreef Infection het volgende:
Ben wel benieuwd naar de Estofex van morgen. Volgens het knmi alleen in het oosten en zuidwesten kans op onweer.
Ja, m'n moestuin verzoop gister.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:09 schreef Infection het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Er lijkt overigens al regen aan te komen vanuit Duitsland.
Bizar eigenlijk met temperaturen rond de 25 graden. Tropische buienquote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:04 schreef Twiitch het volgende:
Oef, het weerbeeld ziet er nat uit de komende tijd. Echt gruwelijk nat.
En een zwoele noordenwind de komende dagen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Bizar eigenlijk met temperaturen rond de 25 graden. Tropische buien
Wat is het nou? Zwoel of noordenwindquote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:21 schreef DemonRage het volgende:
[..]
En een zwoele noordenwind de komende dagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |