Kan beter gaan hordenlopenquote:
quote:Op maandag 30 mei 2016 21:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]Dat wat hij meemaakt, is precies hetzelfde in Den Haag.
Vind het altijd bijzonder hoe vaak Estofex gelijk heeft.quote:Op maandag 30 mei 2016 21:28 schreef Infection het volgende:
Wat zijn die blauwe stipjes eigenlijk?
[ afbeelding ]
In Den Haag onweert het toch gewoon?quote:Op maandag 30 mei 2016 21:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]Dat wat hij meemaakt, is precies hetzelfde in Den Haag.
Laatst zaten ze 2 keer behoorlijk mis, dat viel op omdat ze het normaal heeeeeeeeeeel goed in de smiezen hebben. Goed team daarquote:Op maandag 30 mei 2016 21:36 schreef Remzz het volgende:
[..]
Vind het altijd bijzonder hoe vaak Estofex gelijk heeft.
Richting Zeeland nu ook een lijntje onweerquote:Op maandag 30 mei 2016 21:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb zojuist de eerste flits en knal gehoord ja
Nouja mis als ze een level 2 geven is het nog steeds meer aan 15% kans dat er iets plaatsvind binnen 40 km. Dus nog steeds 85% kans dat er niks gebeurd.quote:Op maandag 30 mei 2016 21:38 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Laatst zaten ze 2 keer behoorlijk mis, dat viel op omdat ze het normaal heeeeeeeeeeel goed in de smiezen hebben. Goed team daar.
Voor mijn gevoel de afgelopen maanden ook veel erg onzekere situaties qua weer.quote:Op maandag 30 mei 2016 21:38 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Laatst zaten ze 2 keer behoorlijk mis, dat viel op omdat ze het normaal heeeeeeeeeeel goed in de smiezen hebben. Goed team daar.
quote:Op maandag 30 mei 2016 21:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Deze van zojuist was ook een beste
Ja 3 flitsjes en wat gerommel, komt het totaal toch op 7 he. (waarvan 1 snoeiharde beuk en 3 goeie donders),quote:
Disco!quote:Op maandag 30 mei 2016 21:46 schreef Fred0w het volgende:
webcam Ameland:
https://www.vvvameland.nl/webcam/webcam-strand
Vanavond??quote:Op maandag 30 mei 2016 21:47 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ja 3 flitsjes en wat gerommel, komt het totaal toch op 7 he. (waarvan 1 snoeiharde beuk en 3 goeie donders),
Daar zou ik graag zijn nuquote:Op maandag 30 mei 2016 21:46 schreef Fred0w het volgende:
webcam Ameland:
https://www.vvvameland.nl/webcam/webcam-strand
Rond een uur of half 1, toen 3 uur later uit het niets 2 knallen.quote:Op maandag 30 mei 2016 21:48 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Vanavond??
Ik hoor niks. Alleen geplens.
Toen was ik aan t werk... niet in Breda.quote:Op maandag 30 mei 2016 21:49 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Rond een uur of half 1, toen 3 uur later uit het niets 2 knallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |