twitter:mvanderhorst twitterde op maandag 30-05-2016 om 21:24:46Regenbui over #amsterdam gaat niet helemaal goed op Amsterdam Centraal. @NS_online @AT5 https://t.co/5mb9zWjpFQ reageer retweet
Kom je dan van die roltrapquote:Op maandag 30 mei 2016 22:07 schreef Ajaxfan het volgende:
Ondertussen op A'dam CS:[ afbeelding ]twitter:mvanderhorst twitterde op maandag 30-05-2016 om 21:24:46Regenbui over #amsterdam gaat niet helemaal goed op Amsterdam Centraal. @NS_online @AT5 https://t.co/5mb9zWjpFQ reageer retweet
Weeralarm? Heb ik iets gemist?quote:Op maandag 30 mei 2016 22:07 schreef Melleyn het volgende:
Ik geef het op. Al 2 dagen een weeralarm en in totaal 4 spetters gezienik wil een horrorstorm des doods
Thunder is a lie!quote:Op maandag 30 mei 2016 22:10 schreef Dagoduck het volgende:
Hey, een bliksemschicht recht boven mijn dakraam. Niet te zien op lightningmaps
Vast wel, maar op de verkeerde plek.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:10 schreef Dagoduck het volgende:
Hey, een bliksemschicht recht boven mijn dakraam. Niet te zien op lightningmaps
geef even door waar je woont, anders kunnen we het niet jouw kant op duwenquote:Op maandag 30 mei 2016 22:07 schreef Melleyn het volgende:
Ik geef het op. Al 2 dagen een weeralarm en in totaal 4 spetters gezienik wil een horrorstorm des doods
in de Pijp welquote:Op maandag 30 mei 2016 22:13 schreef Ajaxfan het volgende:
Straatverlichting is overleden hier denk ik. Brand nog steeds niet.
quote:
Blok hier links en rechts doet het ook niet. Storing in Diemen denk ik. Hebben ze vaker last van en dan brand straks overdag de verlichting de hele dag.quote:
Er is helemaal geen weeralarm geweest, ik geloof dat mensen in de war zijn.quote:
Nee, een vlam.quote:
Nee, van Henk Wijngaard.quote:
Code geel/oranje/donkergrijs dan.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:16 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Er is helemaal geen weeralarm geweest, ik geloof dat mensen in de war zijn.
In zuid-holland werd bijna niks verwacht.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:21 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Code geel/oranje/donkergrijs dan.
Omgeving R'dam trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |