Zegt me niks?quote:
Ja :s Hoorde van een vriend die ook zelfde heeft gehad dat ik echt pijn ga lijden de dagen/weken ernaquote:
Nooit meer?quote:Op maandag 30 mei 2016 14:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga me vanavond echt vies volvreten
Na 23.59.59 geen eten meer :s
minder blowenquote:Op maandag 30 mei 2016 14:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zegt me niks?
Oh na Googlen weet ik dat het die monsters in de film zijn. Ja weet ik veel, is zolang geleden
Ik niet.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nooit meer?
Ik ook niet overigens, dan slaap ik.
Word je hard van.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja :s Hoorde van een vriend die ook zelfde heeft gehad dat ik echt pijn ga lijden de dagen/weken erna
Gewoon morfine vragenquote:Op maandag 30 mei 2016 14:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja :s Hoorde van een vriend die ook zelfde heeft gehad dat ik echt pijn ga lijden de dagen/weken erna
Wat heb je? Sterkte alvast.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 mei 2016 14:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zal je eens pijn laten lijden ;s :s
[..]
Ja ga wel om wat pakken ibuprofen vragen
quote:
jaquote:
Kun je wel iedereen zien als persoonlijk assistent.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
kruisband netjes doormidden gescheurd
anders maken we er wel eentjequote:
Cachie komt langs hihiquote:Op maandag 30 mei 2016 14:50 schreef Germano het volgende:
[..]
Kun je wel iedereen zien als persoonlijk assistent.
O, dan kan in mijn oor welquote:Op maandag 30 mei 2016 14:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
anders maken we er wel eentje
heb toch niet zoveel ruimte nodig
fine by mequote:
quote:Op maandag 30 mei 2016 14:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ga eens haken ofzo, spelbederver.
dank voor de reddingquote:
triest van jequote:Op maandag 30 mei 2016 14:58 schreef xcachet het volgende:
even eten
honger als een Braddie
haha
oh wat sneu weer
quote:Op maandag 30 mei 2016 14:58 schreef Montelly het volgende:
Soowww koelimeids zijn tegenwoordig dang sexy💁🏼
Doe er wat aanquote:Op maandag 30 mei 2016 14:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
ja sorry
ben een beetje opdreef vandaag
neequote:Op maandag 30 mei 2016 14:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
aston villa alweer gepromoveerd?
Ik vind Frass wel leuk maar hij doet hard to get.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:01 schreef Germano het volgende:
[..]
Je hebt verkeerde signalen naar hem afgegeven.
Ik kan me er niet druk om maken. Hoef alleen soms mensen weg te sturen.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik vind Frass wel leuk maar hij doet hard to get.
Hij is wel een van de beste op het moment.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:06 schreef xcachet het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ds_over_kakkers.html
Wat een gozer
wat?quote:Op maandag 30 mei 2016 15:07 schreef deadprez het volgende:
Po' little lies, the po' little screws,
the whitest gang crew, the hated boys in blue.
Like scabiei on the street, they infest the beat,
is van liedjequote:
Nou en.quote:
ehehehe ;pquote:
DIEPE cringe.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:24 schreef xcachet het volgende:
Awh, wat sneu
http://www.dumpert.nl/med(...)r_het_eerst_uit.html
Weet iemand hier toevallig hoe dit zit? Bij winkeldiefstal waarvan geen aangifte gedaan is en die 180 euro "boete"/schadevergoeding die je moet betalen aan de winkelquote:Op maandag 30 mei 2016 15:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja je kunt ook beter maar betalen denk ik, maar ik vraag het me gewoon af. Stel je krijgt die rekening en je betaalt gewoon niet, zonder aangifte zijn hun middelen om jou te dwingen tot betaling vrij beperkt denk ik.
Iemand met juridische kennis in het topic toevallig?
Dit moet jij weten.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Weet iemand hier toevallig hoe dit zit? Bij winkeldiefstal waarvan geen aangifte gedaan is en die 180 euro "boete"/schadevergoeding die je moet betalen aan de winkel
ben nog nooit gepakt ;squote:
Wajow, dat is nog erger dan bij mijquote:Op maandag 30 mei 2016 15:14 schreef xcachet het volgende:
Het filmpje waarin Frass zijn knieband scheurt is ook opgedoken
http://www.dumpert.nl/mediabase/6786887/8f47f373/pijnlijk.html
ik weet t welquote:Op maandag 30 mei 2016 15:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Weet iemand hier toevallig hoe dit zit? Bij winkeldiefstal waarvan geen aangifte gedaan is en die 180 euro "boete"/schadevergoeding die je moet betalen aan de winkel
komt er nog bovenop toch?quote:Op maandag 30 mei 2016 15:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
vertel dan gewoon ipv interessant te doenquote:
Ik heb ook snapchat, altijd maar al die filmpjes van hoe geweldig het wel niet in da club isquote:Op maandag 30 mei 2016 15:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoe kunnen mensen zo sociaal gestoord zijn
quote:Op maandag 30 mei 2016 15:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb ook snapchat, altijd maar al die filmpjes van hoe geweldig het wel niet in da club isZie het al voor me, zo staan filmen met je mobiel in je handen. JAA GEZELLIG, JULLIE MISSNE WAT
Eten is m'n leven.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:31 schreef TARDIS. het volgende:
Houden jullie ook zo van lekker eten en goede muziek?
Mensen die gepakt worden bij het shopliften zijn ook gewoon niet geschikt om te levenquote:Op maandag 30 mei 2016 15:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
vertel dan gewoon ipv interessant te doen
en een wijntje op zijn tijdquote:Op maandag 30 mei 2016 15:31 schreef TARDIS. het volgende:
Houden jullie ook zo van lekker eten en goede muziek?
geen tijd vnv ff kquote:Op maandag 30 mei 2016 15:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
vertel dan gewoon ipv interessant te doen
Zulke mensen heb ik niet op snapquote:Op maandag 30 mei 2016 15:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb ook snapchat, altijd maar al die filmpjes van hoe geweldig het wel niet in da club isZie het al voor me, zo staan filmen met je mobiel in je handen. JAA GEZELLIG, JULLIE MISSNE WAT
echt ehquote:Op maandag 30 mei 2016 15:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mensen die gepakt worden bij het shopliften zijn ook gewoon niet geschikt om te leven
Haha dat kan niet.quote:
ik ben beledigdquote:Op maandag 30 mei 2016 15:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Haha dat kan niet.
Want hij staat niet op mn nederlandse nummer
hahahah jokes on you
okquote:Op maandag 30 mei 2016 15:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Haha dat kan niet.
Want hij staat niet op mn nederlandse nummer
hahahah jokes on you
Komt vaak niet overeen met de werkelijkheid hoor, zulke snapchatfillmpjesquote:Op maandag 30 mei 2016 15:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Snap überhaupt niet waarom je zo nodig aan anderen moet laten zien dat je 't leuk hebtquote:Op maandag 30 mei 2016 15:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Komt vaak niet overeen met de werkelijkheid hoor, zulke snapchatfillmpjes
Dit ja.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Snap überhaupt niet waarom je zo nodig aan anderen moet laten zien dat je 't leuk hebt
Beleef het liever zelf en koester meer waarde aan de herinneringquote:Op maandag 30 mei 2016 15:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Snap überhaupt niet waarom je zo nodig aan anderen moet laten zien dat je 't leuk hebt
jammer dat je mijn verwijdert hebquote:Op maandag 30 mei 2016 15:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee, maar kan alles wat ik ooit gedelete heb weer terug halen.
quote:Op maandag 30 mei 2016 15:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga je binnekort een bericht sturen (lol)
Nah, heb geen instaquote:Op maandag 30 mei 2016 15:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor. Als je m'n insta wilt; die is precies hetzelfde.
Gluurder
sorry heb maar 4 mensen op snap manquote:Op maandag 30 mei 2016 15:46 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ik wil jouw snaps bekijken
Krijg ik nog wel antwoord op mijn vraag?quote:
Oké. Nou dat is Insomnia_. Hij post voornamelijk in de GRTD SC en de VBL SC. Aardige knul.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo fucking vervelend de laatste tijd.
Hou je bek tegen cachetquote:Op maandag 30 mei 2016 15:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo fucking vervelend de laatste tijd.
Ja, vroeger hadden wij goed contact.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:47 schreef xcachet het volgende:
Oké. Nou dat is Insomnia_. Hij post voornamelijk in de GRTD SC en de VBL SC. Aardige knul.
Moet je de user LetMeIn even dmen.quote:
Wrijf het erin zegquote:Op maandag 30 mei 2016 15:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, vroeger hadden wij goed contact.
Helaas word ik tegenwoordig verwijdert.
Oke.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat ga je gapen, ik heb nog geen GHB in je drankje gestopt hoor.
Letmein die mails ging faken van de hogeschoolquote:Op maandag 30 mei 2016 15:50 schreef Opsonisatie het volgende:
LETMEIN is altijd te spotten bij de blauwe engel
Dat heb ik dan weer gemist maar ik hoorde iets over dat hij een mail had gefaked waarin stond dat hij excellente leerling was ofzo?quote:Op maandag 30 mei 2016 15:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Letmein die mails ging faken van de hogeschool
Heb jij hem wel eens gesproken?quote:Op maandag 30 mei 2016 15:50 schreef Opsonisatie het volgende:
LETMEIN is altijd te spotten bij de blauwe engel
Wat?quote:Op maandag 30 mei 2016 15:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Letmein die mails ging faken van de hogeschool
verwijderd*quote:Op maandag 30 mei 2016 15:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, vroeger hadden wij goed contact.
Helaas word ik tegenwoordig verwijdert.
Hij is wel iemand die bij zo'n oostblok regiment van de nazi's zou zitten of niet?quote:Op maandag 30 mei 2016 15:48 schreef deadprez het volgende:
inso is chille boi idd
zolang we politieke discussies vermijden
Je was gewoon verlegen.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben niet lang genoeg in de blauwe engel gebleven om met hem te kunnen kletsen.
nee niet bepaald denk ik :squote:Op maandag 30 mei 2016 15:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij is wel iemand die bij zo'n oostblok regiment van de nazi's zou zitten of niet?
Hij beweerde vorig jaar dat ie top 1% leerling was ofzo.quote:
lol, wat sneuquote:Op maandag 30 mei 2016 15:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij beweerde vorig jaar dat ie top 1% leerling was ofzo.
Niemand geloofde dit uiteraard.
Ging ie mails faken waarin stond dat hij een top 1% leerling was.
quote:Op maandag 30 mei 2016 15:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij beweerde vorig jaar dat ie top 1% leerling was ofzo.
Niemand geloofde dit uiteraard.
Ging ie mails faken waarin stond dat hij een top 1% leerling was.
Of toen ie beweerde dat ie zn ouders als werknemer onder zich had.quote:
Echt een topgozert was dat.quote:
Wat is een creap.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:54 schreef xcachet het volgende:
Ik heb letmein wel gemeet. Prima gozer irl. Maar op fok! een creap.
wel echt kansloos hoorquote:Op maandag 30 mei 2016 15:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Echt een topgozert was dat.
Die bleef lang op JNG niveau hangen.
Haha cachet is in de blauwe engel geweest voor LMIquote:Op maandag 30 mei 2016 15:54 schreef xcachet het volgende:
Ik heb letmein wel gemeet. Prima gozer irl. Maar op fok! een creap.
lol neequote:Op maandag 30 mei 2016 15:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Haha cachet is in de blauwe engel geweest voor LMI
Nee, doe niet die nazi ding.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij is wel iemand die bij zo'n oostblok regiment van de nazi's zou zitten of niet?
laten we het erop houden dat het allebei niet heel wenselijk isquote:Op maandag 30 mei 2016 15:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, doe niet die nazi ding.
Maar was wel beter dan de communisten die daarna kwamen.
Wat is dat nou weer dan?quote:Op maandag 30 mei 2016 15:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Haha cachet is in Simplon geweest voor LMI snap je want 16+
LMI is niet eens van groningen, hij was van achterhoekquote:Op maandag 30 mei 2016 15:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ahw ripquote:
Ohja kloptquote:Op maandag 30 mei 2016 15:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
LMI is niet eens van groningen, hij was van achterhoek
Wat is dat nou weer dan?quote:Op maandag 30 mei 2016 15:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
quote:
Ja, hadden hiervoor geen hoor.quote:
vorige maand ongeveerquote:Op maandag 30 mei 2016 15:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wanneer
Die ene die al mank liep enzo?
opso komt ook in grtd sc, overlopert dat ze isquote:Op maandag 30 mei 2016 15:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Opso weet verrassend veel over Inso
beter verbannen we haarquote:Op maandag 30 mei 2016 15:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
opso komt ook in grtd sc, overlopert dat ze is
Eh okquote:Op maandag 30 mei 2016 15:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Opso weet verrassend veel over Inso
Ahhh nee wat sneuquote:Op maandag 30 mei 2016 15:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vorige maand ongeveer
ja, dat was onze enige hond
hij had epileptische aanval gekregen snachts en toen kon ze niet meer lopen en toen ging ze dood die nacht
echt zielig
Wat had je hiervoorquote:
Je hebt m'n hartje gebroken.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat heb ik jou misdaan, relnicht. Right in the feelings dit.
Dit kan ik bevestigenquote:Op maandag 30 mei 2016 16:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De lekkerste, de knapste, de beste van FOK!
Word eens wakker, dit is de realiteit.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De lekkerste, de knapste, de beste van FOK!
Hiervoor had ik er geen een. Nu een Mechelse Herder.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat had je hiervoor
Maar nog niet gezien dan, wat voor soort
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zal ff duidelijkere foto opzoeken
Hoe dan, ik heb geen leuter tussen mijn benen hangen hoorquote:Op maandag 30 mei 2016 16:01 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Je hebt m'n hartje gebroken.
quote:Op maandag 30 mei 2016 16:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hiervoor had ik er geen een. Nu een Mechelse Herder.
Dit was vanmiddag
Hoe heet deze hondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zal ff duidelijkere foto opzoekenAlles dankzij God en alles op eigen kracht
[..]
Dit was vanmiddag
Is dit JackSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zal ff duidelijkere foto opzoeken
Wat is hij groot geworden omg
Insinueer je nu dat ik homo ben?quote:Op maandag 30 mei 2016 16:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe dan, ik heb geen leuter tussen mijn benen hangen hoor
[..]
Dit was vanmiddag
veuuul te enge en grote hontSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zal ff duidelijkere foto opzoeken
Ja he, 9 maanden nuquote:Op maandag 30 mei 2016 16:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Is dit Jack
Wat is hij groot geworden omg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |