Zegt me niks?quote:
Ja :s Hoorde van een vriend die ook zelfde heeft gehad dat ik echt pijn ga lijden de dagen/weken ernaquote:
Nooit meer?quote:Op maandag 30 mei 2016 14:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga me vanavond echt vies volvreten
Na 23.59.59 geen eten meer :s
minder blowenquote:Op maandag 30 mei 2016 14:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zegt me niks?
Oh na Googlen weet ik dat het die monsters in de film zijn. Ja weet ik veel, is zolang geleden
Ik niet.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nooit meer?
Ik ook niet overigens, dan slaap ik.
Word je hard van.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja :s Hoorde van een vriend die ook zelfde heeft gehad dat ik echt pijn ga lijden de dagen/weken erna
Gewoon morfine vragenquote:Op maandag 30 mei 2016 14:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja :s Hoorde van een vriend die ook zelfde heeft gehad dat ik echt pijn ga lijden de dagen/weken erna
Wat heb je? Sterkte alvast.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 mei 2016 14:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zal je eens pijn laten lijden ;s :s
[..]
Ja ga wel om wat pakken ibuprofen vragen
quote:
jaquote:
Kun je wel iedereen zien als persoonlijk assistent.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
kruisband netjes doormidden gescheurd
anders maken we er wel eentjequote:
Cachie komt langs hihiquote:Op maandag 30 mei 2016 14:50 schreef Germano het volgende:
[..]
Kun je wel iedereen zien als persoonlijk assistent.
O, dan kan in mijn oor welquote:Op maandag 30 mei 2016 14:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
anders maken we er wel eentje
heb toch niet zoveel ruimte nodig
fine by mequote:
quote:Op maandag 30 mei 2016 14:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ga eens haken ofzo, spelbederver.
dank voor de reddingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |