Die stickers die je toen kon verzamelenquote:Op maandag 30 mei 2016 14:42 schreef Amarantha het volgende:
Weetje wat ik als kind nou echt een toffe film vond? Deze:
[ afbeelding ]'
[ afbeelding ]
ik heb er überhaupt nooit van gehoordquote:Op maandag 30 mei 2016 14:43 schreef HPLC het volgende:
Weet wel dat ik alle programma's die xcachet nu heeft gepost poep vond. Zal wel een kleine generatiekloof zijn
Cartoon networkquote:Op maandag 30 mei 2016 14:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zegt me echt helemaal niks. Welke zender had dat?
Rocket Power niet? Man wat was dat slechtquote:Op maandag 30 mei 2016 14:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik heb er überhaupt nooit van gehoord
Oh. Dat is vast na mijn generatie. Mijn generatie Cartoon Network is Dexter's Lab enz.quote:
Hahaha, Monstarsquote:Op maandag 30 mei 2016 14:42 schreef Amarantha het volgende:
Weetje wat ik als kind nou echt een toffe film vond? Deze:
[ afbeelding ]'
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 mei 2016 14:43 schreef Le_Professeur het volgende:
Als we samenwerken zijn we sterker
Beste vriend
En we eten graag een hapje
Da's verdiend
Kijk uit wij zijn de probleembrigade
Hamtaro
Kleine hamsters, grote avonturen
Oh jawel dat wel, maar dat is toch ook van voor cachie dr tijd?quote:Op maandag 30 mei 2016 14:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Rocket Power niet? Man wat was dat slecht
Dat ken ik wel maar vond ik niet leuk.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Rocket Power niet? Man wat was dat slecht
Ja, voordat ze gingen nasynchroniserenquote:Op maandag 30 mei 2016 14:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh. Dat is vast na mijn generatie. Mijn generatie Cartoon Network is Dexter's Lab enz.
komt wel goed bbyquote:Op maandag 30 mei 2016 14:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik ben gestresst over een paper die af moet en reageer dat graag af op anderen
Heb je morgen operatie?quote:Op maandag 30 mei 2016 14:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga me vanavond echt vies volvreten
Na 23.59.59 geen eten meer :s
Toen ze nog allemaal leuke tekenfilm series haddenquote:Op maandag 30 mei 2016 14:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, voordat ze gingen nasynchroniseren
hoezo niet?quote:Op maandag 30 mei 2016 14:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga me vanavond echt vies volvreten
Na 23.59.59 geen eten meer :s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |