Je hebt m'n hartje gebroken.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat heb ik jou misdaan, relnicht. Right in the feelings dit.
Dit kan ik bevestigenquote:Op maandag 30 mei 2016 16:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De lekkerste, de knapste, de beste van FOK!
Word eens wakker, dit is de realiteit.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De lekkerste, de knapste, de beste van FOK!
Hiervoor had ik er geen een. Nu een Mechelse Herder.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat had je hiervoor
Maar nog niet gezien dan, wat voor soort
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zal ff duidelijkere foto opzoeken
Hoe dan, ik heb geen leuter tussen mijn benen hangen hoorquote:Op maandag 30 mei 2016 16:01 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Je hebt m'n hartje gebroken.
quote:Op maandag 30 mei 2016 16:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hiervoor had ik er geen een. Nu een Mechelse Herder.
Dit was vanmiddag
Hoe heet deze hondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zal ff duidelijkere foto opzoekenAlles dankzij God en alles op eigen kracht
[..]
Dit was vanmiddag
Is dit JackSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zal ff duidelijkere foto opzoeken
Wat is hij groot geworden omg
Insinueer je nu dat ik homo ben?quote:Op maandag 30 mei 2016 16:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe dan, ik heb geen leuter tussen mijn benen hangen hoor
[..]
Dit was vanmiddag
veuuul te enge en grote hontSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zal ff duidelijkere foto opzoeken
Ja he, 9 maanden nuquote:Op maandag 30 mei 2016 16:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Is dit Jack
Wat is hij groot geworden omg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |