En als je niet betaalt, wat dan? Er is immers geen aangifte gedaan van diefstal, dus op grond waarvan gaan ze die boete opleggen?quote:Op maandag 30 mei 2016 15:12 schreef Cherryxx het volgende:
[..]
Dat gaat via een winkeldiefstalorganisatie geloof ik, dat is dat plakkertje wat je op winkelruiten ziet
Zou je hem wel gepijpt hebben als hij het had voorgesteld?quote:Op maandag 30 mei 2016 15:11 schreef Cherryxx het volgende:
[..]
Ik denk dat hij leuke collega's heeft die hem niet zouden verraden en zijn collega's hadden mijn verhaal ook gehoord.
Ik weet niet wat er gebeurd als ik niet betaal, ik wil wel gewoon betalen als ik die rekening krijg. Geen idee op grond waarvan ze die boete willen opleggen, is daar daadwerkelijk aangifte bij de politie voor nodig? Staat de organisatie ''afrekenen met winkeldieven detailhandel'' niet los van de politie? De beveiliger zei wel dat ik die rekening krijgquote:Op maandag 30 mei 2016 15:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
En als je niet betaalt, wat dan? Er is immers geen aangifte gedaan van diefstal, dus op grond waarvan gaan ze die boete opleggen?
Pijp zelf.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:14 schreef Atak het volgende:
[..]
Zou je hem wel gepijpt hebben als hij het had voorgesteld?
Ja je kunt ook beter maar betalen denk ik, maar ik vraag het me gewoon af. Stel je krijgt die rekening en je betaalt gewoon niet, zonder aangifte zijn hun middelen om jou te dwingen tot betaling vrij beperkt denk ik.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:16 schreef Cherryxx het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er gebeurd als ik niet betaal, ik wil wel gewoon betalen als ik die rekening krijg. Geen idee op grond waarvan ze die boete willen opleggen, is daar daadwerkelijk aangifte bij de politie voor nodig? Staat de organisatie ''afrekenen met winkeldieven detailhandel'' niet los van de politie? De beveiliger zei wel dat ik die rekening krijg
En als het een leuke jongen geweest zou zijn? Ik moet eerlijk toegeven dat ik een fetisj voor heb en zou een stoute jonge dame nooit laten gaan zonder de nodige pijpwerk.quote:
Ze kunnen mij niet dwingen, maar ik betaal het toch wel. Ik ben zo betrouwbaarquote:Op maandag 30 mei 2016 15:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja je kunt ook beter maar betalen denk ik, maar ik vraag het me gewoon af. Stel je krijgt die rekening en je betaalt gewoon niet, zonder aangifte zijn hun middelen om jou te dwingen tot betaling vrij beperkt denk ik.
Iemand met juridische kennis in het topic toevallig?
Hehehequote:Op maandag 30 mei 2016 15:24 schreef Cherryxx het volgende:
[..]
Ze kunnen mij niet dwingen, maar ik betaal het toch wel. Ik ben zo betrouwbaar
Ergens hoop ik dat ik die brief niet krijg, maar ik wil ook van die onzekerheid af zijn. Want nu wacht ik er steeds op, maar alas nog steeds geen rekening.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:24 schreef Vox_Populi het volgende:
Beetje vaag verhaal, maar maak je niet druk: Die brief komt écht wel.
Ik heb een vriendquote:Op maandag 30 mei 2016 15:23 schreef Atak het volgende:
[..]
En als het een leuke jongen geweest zou zijn? Ik moet eerlijk toegeven dat ik een fetisj voor heb en zou een stoute jonge dame nooit laten gaan zonder de nodige pijpwerk.
Ga gewoon naar de winkel toe en vraag het hem.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:25 schreef Cherryxx het volgende:
[..]
Ergens hoop ik dat ik die brief niet krijg, maar ik wil ook van die onzekerheid af zijn. Want nu wacht ik er steeds op, maar alas nog steeds geen rekening.
Het is een transactie, dus als je niet betaalt wordt de politie ingeschakeld.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja je kunt ook beter maar betalen denk ik, maar ik vraag het me gewoon af. Stel je krijgt die rekening en je betaalt gewoon niet, zonder aangifte zijn hun middelen om jou te dwingen tot betaling vrij beperkt denk ik.
Iemand met juridische kennis in het topic toevallig?
Ja, en dan? Er is geen aangifte gedaanquote:Op maandag 30 mei 2016 15:28 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Het is een transactie, dus als je niet betaalt wordt de politie ingeschakeld.
Ik mag die winkel niet in voor een jaarquote:Op maandag 30 mei 2016 15:28 schreef Atak het volgende:
[..]
Ga gewoon naar de winkel toe en vraag het hem.
Transactie is een manier om het buiten de rechter te houden, als TS niet betaalt neem ik aan dat er alsnog aangifte wordt gedaan en zij met politie/justitie te maken gaat krijgen.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, en dan? Er is geen aangifte gedaan
Waar blijft die brieffffffffff. Ik wil er gewoon van af zijnquote:Op maandag 30 mei 2016 15:28 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Het is een transactie, dus als je niet betaalt wordt de politie ingeschakeld.
Dan laat je toch een vriendin gaan of zo. Kom op denk is voor jezelf.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:30 schreef Cherryxx het volgende:
[..]
Ik mag die winkel niet in voor een jaar
Dus? Je kan toch aan een kassajuffrouw vragen of ze de beveiliger kan oproepen ofzo?quote:Op maandag 30 mei 2016 15:30 schreef Cherryxx het volgende:
[..]
Ik mag die winkel niet in voor een jaar
Ja, en wat gebeurt er als ze wel een rekening hebben gestuurd, maar bijvoorbeeld de postbode het kwijt heeft geraakt of per ongeluk in een andere brievenbus heeft gestopt? krijg ik dan de schuld?quote:Op maandag 30 mei 2016 15:30 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Transactie is een manier om het buiten de rechter te houden, als TS niet betaalt neem ik aan dat er alsnog aangifte wordt gedaan en zij met politie/justitie te maken gaat krijgen.
Hmm, en dan vragen waar blijft mijn boete? Ok, ik wacht nog een week en dan doe ik dat welquote:Op maandag 30 mei 2016 15:31 schreef vaduz het volgende:
[..]
Dus? Je kan toch aan een kassajuffrouw vragen of ze de beveiliger kan oproepen ofzo?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |