komt er nog bovenop toch?quote:Op maandag 30 mei 2016 15:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Weet iemand hier toevallig hoe dit zit? Bij winkeldiefstal waarvan geen aangifte gedaan is en die 180 euro "boete"/schadevergoeding die je moet betalen aan de winkel
vertel dan gewoon ipv interessant te doenquote:
Ik heb ook snapchat, altijd maar al die filmpjes van hoe geweldig het wel niet in da club isquote:Op maandag 30 mei 2016 15:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoe kunnen mensen zo sociaal gestoord zijn
quote:Op maandag 30 mei 2016 15:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb ook snapchat, altijd maar al die filmpjes van hoe geweldig het wel niet in da club isZie het al voor me, zo staan filmen met je mobiel in je handen. JAA GEZELLIG, JULLIE MISSNE WAT
Eten is m'n leven.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:31 schreef TARDIS. het volgende:
Houden jullie ook zo van lekker eten en goede muziek?
Mensen die gepakt worden bij het shopliften zijn ook gewoon niet geschikt om te levenquote:Op maandag 30 mei 2016 15:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
vertel dan gewoon ipv interessant te doen
en een wijntje op zijn tijdquote:Op maandag 30 mei 2016 15:31 schreef TARDIS. het volgende:
Houden jullie ook zo van lekker eten en goede muziek?
geen tijd vnv ff kquote:Op maandag 30 mei 2016 15:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
vertel dan gewoon ipv interessant te doen
Zulke mensen heb ik niet op snapquote:Op maandag 30 mei 2016 15:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb ook snapchat, altijd maar al die filmpjes van hoe geweldig het wel niet in da club isZie het al voor me, zo staan filmen met je mobiel in je handen. JAA GEZELLIG, JULLIE MISSNE WAT
echt ehquote:Op maandag 30 mei 2016 15:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mensen die gepakt worden bij het shopliften zijn ook gewoon niet geschikt om te leven
Haha dat kan niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |