Hopelijk weten ze onze mooie provincie pas na vijven te bereiken. Ik moet nog op fiets naar huisquote:Op maandag 30 mei 2016 15:47 schreef ondeugend het volgende:
Er ontstaan nogal wat fikse buien oostelijk van mijn mooi Drenthe
Op de Europese radar kan je het heel mooi zien.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:48 schreef MaLo het volgende:
Echt he, drie actieve onweersgebieden in Duitsland. Twee lijken er ten noorden van Twente over te trekken en eentje ten zuiden.
Koud? Benauwd zul je bedoelen. Of dat ligt aan het bejaardenhuis hier in Oude Wetering waar ik aan het werk ben (bedden controleren is nogal fysiek, matrassen zijn best wel zwaar, en dan 100x door de knieën om alles na te lopen), ik zie even niet zo snel een thermometer in de kamer waar ik aan het werk ben, maar ik moet het eerste bejaardenhuis nog tegenkomen waar het op de kamers lekker koel is.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kijk, daarom gaat het hier niet onweren vandaag
Echt, het is koud
Zie jij nu ook het Twentse schild?quote:
Volgensmij duurt het nog wel even voordat het NH bereikt.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:05 schreef Nouri het volgende:
Moet ik nog eerder weg uit mijn werk in NH of niks aan de hand?
Oh je hebt gelukt die bij Nordhorn is een van de hevigste nu, en gaat richting Enschede-Hengelo.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:05 schreef MaLo het volgende:
Gewoon ook VOORBIJ Twente ontstaan nieuwe onweersgebieden. Ten westen van Almelo \ Hengelo. Het is echt niet te geloven.
Pluspuntje: het gebied bij Nordhorn buigt aardig naar het zuiden af ❤ . Kansje!
De zon schijnt weer volopquote:Op maandag 30 mei 2016 16:13 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Oh je hebt gelukt die bij Nordhorn is een van de hevigste nu, en gaat richting Enschede-Hengelo.
Veel succes met je zandzakjes![]()
![]()
![]()
Komt eraan geduldquote:Op maandag 30 mei 2016 16:22 schreef MaLo het volgende:
[..]
De zon schijnt weer volop. Het waren drie fantastische rommeltjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |