Zie jij nu ook het Twentse schild?quote:
Volgensmij duurt het nog wel even voordat het NH bereikt.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:05 schreef Nouri het volgende:
Moet ik nog eerder weg uit mijn werk in NH of niks aan de hand?
Oh je hebt gelukt die bij Nordhorn is een van de hevigste nu, en gaat richting Enschede-Hengelo.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:05 schreef MaLo het volgende:
Gewoon ook VOORBIJ Twente ontstaan nieuwe onweersgebieden. Ten westen van Almelo \ Hengelo. Het is echt niet te geloven.
Pluspuntje: het gebied bij Nordhorn buigt aardig naar het zuiden af ❤ . Kansje!
De zon schijnt weer volopquote:Op maandag 30 mei 2016 16:13 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Oh je hebt gelukt die bij Nordhorn is een van de hevigste nu, en gaat richting Enschede-Hengelo.
Veel succes met je zandzakjes![]()
![]()
![]()
Komt eraan geduldquote:Op maandag 30 mei 2016 16:22 schreef MaLo het volgende:
[..]
De zon schijnt weer volop. Het waren drie fantastische rommeltjes.
quote:Op maandag 30 mei 2016 16:33 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
We zijn bijna met je verbonden Dven
Het onweer is vlak voor Oldenzaal weer naar het noorden afgebogen.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:24 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Komt eraan geduld, of Nattekat moet in de buurt zijn dan heb je pech helaas.
Wat een formatiequote:Op maandag 30 mei 2016 16:33 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
We zijn bijna met je verbonden Dven
Quequote:Op maandag 30 mei 2016 16:33 schreef MaLo het volgende:
[..]
Het onweer is vlak voor Oldenzaal weer naar het noorden afgebogen.![]()
![]()
Ik zag de lucht donker worden, en alleen nog richting het noorden donker worden. Maar vlak nadat ik dat typte, toch een donder en het regent nu ook weer.quote:
Dat was een bestequote:Op maandag 30 mei 2016 16:35 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik zag de lucht donker worden, en alleen nog richting het noorden donker worden. Maar vlak nadat ik dat typte, toch een donder en het regent nu ook weer.
quote:Op maandag 30 mei 2016 16:37 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Die zon heb ik vandaag nog niet gezien.
Dit. Grijs en grauw. En veel wind.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:37 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Die zon heb ik vandaag nog niet gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |