het zal ook eens niet hèquote:
zeg ik ook altijd in vlaag van madheidquote:Op zondag 29 mei 2016 21:19 schreef Chloroform het volgende:
Er zijn weinig mensen die van mij echt dood mogen, maar die ginger van de hollands nieuwe reclame mag echt dood neervallen met z'n "en soms zit ik hele dag te sms'en"
Echt sterf teringginger
ga je dit nu in ieder nieuw deel zeggenquote:
quote:Op zondag 29 mei 2016 21:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
ga je dit nu in ieder nieuw deel zeggen
Kruiswijkquote:Op zondag 29 mei 2016 21:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die stuurfout van Kruijswijk is er niets bij
Je kunt educatieve master doen tochquote:Op zondag 29 mei 2016 21:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende: [..] vind gwn zo kut dat ik vet veel moet lappen als ik tweede bachelor wil enzo
Ach ja, volgend jaar beterquote:Op zondag 29 mei 2016 21:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kruiswijk
Verstappen
Wat falen we weer keihard dit weekend.
Hij mag trouwens ook wel een levensbedreigende ziekte krijgenquote:Op zondag 29 mei 2016 21:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
ga je dit nu in ieder nieuw deel zeggen
quote:Op zondag 29 mei 2016 21:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij mag trouwens ook wel een levensbedreigende ziekte krijgen
op z'n minst een flinke griepquote:Op zondag 29 mei 2016 21:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij mag trouwens ook wel een levensbedreigende ziekte krijgen
man of the match messiquote:Op zondag 29 mei 2016 21:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
vind wel irritant dat nu madrid gewonnen heeft er overal alleen maar van die blagen van 12 jaar overal hala madrid roepen en elke fatsoenlijke discussie doodleggen met hun zogenaamd leuke getroll enzo
mochten van pappa en mamma wat langer opblijven om de penalty's nog mee te pakken en dan zo irritant doen
ja ik weet voetbal is kut etc maar dat vind ik wel jammer en het is klaagbaak dus denk zeg het gewoon even
jammer maar leermoment want kruijswijk is nog jong en kan vuelta ook gewoon winnen in deze vormquote:Op zondag 29 mei 2016 21:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die stuurfout van Kruijswijk is er niets bij
quote:
PSV had daar kunnen staan, mjaaquote:Op zondag 29 mei 2016 21:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alles wat uit Madrid komt is gewoon lomp.
ik meende dat je dan vooropleiding moest hebben maar ik stap wel keer bij zo'n uitlegman naar binnen na m'n opleidingquote:
Ja, flink trainen daarop en in Spanje de rode trui pakkenquote:Op zondag 29 mei 2016 21:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jammer maar leermoment want kruijswijk is nog jong en kan vuelta ook gewoon winnen in deze vorm
wel jammer dat naar beneden gaan zo kut gaat, was met wiggins ook zo die had anders ook wel meer gewonnen
Stond anders een tijdje bovenaan in de Toto van VBL, totdat ik 2 weken op vakantie gingquote:Op zondag 29 mei 2016 21:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tenminste nog iemand met verstand van voetbal hier.
Ja ligt er volgens mij wel aan welke opleiding je hebt gedaan, met vrijetijdsmanagement schiet het niet op natuurlijkquote:Op zondag 29 mei 2016 21:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik meende dat je dan vooropleiding moest hebben maar ik stap wel keer bij zo'n uitlegman naar binnen na m'n opleiding
Loterijquote:Op zondag 29 mei 2016 21:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Stond anders een tijdje bovenaan in de Toto van VBL, totdat ik 2 weken op vakantie ging
en lotto jumbo moet ook eens teammaten naar voren sturen zoals nibali hele tijd had en ook valverde, lastig om altijd mee te zitten snap ik ook wel maar is wel srs handig en had hij dik kunnen gebruiken maar goed achteraf kijk je naar smerige dingenquote:Op zondag 29 mei 2016 21:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, flink trainen daarop en in Spanje de rode trui pakken
ik heb bedrijfseconomie met minor filosofie miss kan ik daar wel wat mee doen danquote:Op zondag 29 mei 2016 21:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja ligt er volgens mij wel aan welke opleiding je hebt gedaan, met vrijetijdsmanagement schiet het niet op natuurlijk
Economie wsquote:Op zondag 29 mei 2016 21:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb bedrijfseconomie met minor filosofie miss kan ik daar wel wat mee doen dan
Pure liefde voor die stad. Dus mond dicht.quote:Op zondag 29 mei 2016 21:27 schreef deadprez het volgende:
hoe komt het eigenlijk dat mensen een voetbalclub gaan supporten uit een heel ander land en waar je verder wss vrij weinig mee hebt
alleen om de voetbalskills of hoe werkt dat?
Hoe die Scarponi vrijdag wachttequote:Op zondag 29 mei 2016 21:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en lotto jumbo moet ook eens teammaten naar voren sturen zoals nibali hele tijd had en ook valverde, lastig om altijd mee te zitten snap ik ook wel maar is wel srs handig en had hij dik kunnen gebruiken maar goed achteraf kijk je naar smerige dingen
Dan lijkt het net alsof je verstand ervan hebtquote:Op zondag 29 mei 2016 21:27 schreef deadprez het volgende:
hoe komt het eigenlijk dat mensen een voetbalclub gaan supporten uit een heel ander land en waar je verder wss vrij weinig mee hebt
was oprechte vraag, rustig maarquote:Op zondag 29 mei 2016 21:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Pure liefde voor die stad. Dus mond dicht.
quote:Op zondag 29 mei 2016 21:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dan lijkt het net alsof je verstand ervan hebt
Mijn grootste club naast Ado is Dortmund. Daar ging ik voorheen altijd 3-4x per seizoen naar toe. Machtig mooie clubquote:Op zondag 29 mei 2016 21:27 schreef deadprez het volgende:
paintquote:Op zondag 29 mei 2016 21:28 schreef Der_Mann het volgende:
weet iemand een makkelijk programma waarmee je lyrics onder een muziekbestand kan zetten en dat uploaden naar joeptoep
ja vaak wel, of het type voetbal dat ze spelen of de bedrijfsfilosofie spreek je aan of de supporters in het stadion vind je mooiquote:Op zondag 29 mei 2016 21:27 schreef deadprez het volgende:
wat is voorheen?quote:Op zondag 29 mei 2016 21:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn grootste club naast Ado is Dortmund. Daar ging ik voorheen altijd 3-4x per seizoen naar toe. Machtig mooie club
ja, zegt die commentator, ik zou afstappen en lekker achterover gaan zitten op dat bankjequote:Op zondag 29 mei 2016 21:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoe die Scarponi vrijdag wachtteff rustig fiets wisselen, gewoon omdat het kan
Tot vorig seizoen. Daarna minder tijd voor gekregen. Ga volgend seizoen proberen weer wat vaker te gaan.quote:
Ja, of van aston villa ofzoquote:Op zondag 29 mei 2016 21:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja vaak wel, of het type voetbal dat ze spelen of de bedrijfsfilosofie spreek je aan of de supporters in het stadion vind je mooi
ik vind manchester united in het buitenland wel leuk niet echt supporter maar wel mooie club ben ik keer geweest en ook rondleiding en er zaten nederlandse spelers en de clubcultuur vond ik mooi
maar vaak is het ook gerelateerd aan prijzen ja, want er zijn weinig mensen fan van blackburn rovers
aight tofquote:Op zondag 29 mei 2016 21:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn grootste club naast Ado is Dortmund. Daar ging ik voorheen altijd 3-4x per seizoen naar toe. Machtig mooie club
mja dat laatste vind ik dan weer raar, een club supporten omdat ze vaak winnenquote:Op zondag 29 mei 2016 21:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja vaak wel, of het type voetbal dat ze spelen of de bedrijfsfilosofie spreek je aan of de supporters in het stadion vind je mooi
ik vind manchester united in het buitenland wel leuk niet echt supporter maar wel mooie club ben ik keer geweest en ook rondleiding en er zaten nederlandse spelers en de clubcultuur vond ik mooi
maar vaak is het ook gerelateerd aan prijzen ja, want er zijn weinig mensen fan van blackburn rovers
nee sorry miss SE wel die weet dat soort dingen nog welquote:Op zondag 29 mei 2016 21:28 schreef Der_Mann het volgende:
weet iemand een makkelijk programma waarmee je lyrics onder een muziekbestand kan zetten en dat uploaden naar joeptoep
Ja kan ook of gewoon beeldende vorming maakt tegenwoordig allemaal niet meer uit hoor, ik kan ook geen Engelsquote:Op zondag 29 mei 2016 21:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o oke ja ik dacht aardrijkskunde
jij wilde mijn vraag vorige week ofzo ook niet beantwoorden boelerquote:Op zondag 29 mei 2016 21:30 schreef Der_Mann het volgende:
heb weer niks aan jullie zoals altijd
krijg allemaal jeuk op je kut, doei
ja ik vind de gedachtegang van 12 jarigen wel vaker raarquote:Op zondag 29 mei 2016 21:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
aight tof
[..]
mja dat laatste vind ik dan weer raar, een club supporten omdat ze vaak winnen
Ach, het leeft daar. Je krijgt het mee. Je gaat een paar keer. En support die club als ze spelen. Gewoon voor de lol.quote:Op zondag 29 mei 2016 21:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
was oprechte vraag, rustig maar
barcelona is ook een vette stad idd
Zou ik ook nog wel eens heen willen jaquote:Op zondag 29 mei 2016 21:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tot vorig seizoen. Daarna minder tijd voor gekregen. Ga volgend seizoen proberen weer wat vaker te gaan.
zijn ook wel veel jarigen bij elkaarquote:Op zondag 29 mei 2016 21:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja ik vind de gedachtegang van 12 jarigen wel vaker raar
klopt, maar ik snap bijvoorbeeld Arsenal wel, mooi voetbal, jeugdige spelers, niet elk jaar 200 miljoen in de selectie pompenquote:
DOEN! Prachtig, serieus! Een mooiere sfeer ga je nergens vinden.quote:Op zondag 29 mei 2016 21:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zou ik ook nog wel eens heen willen jamooie club
kan me niet zo goed uitdrukken tenzij het is een negatief is denk ik dus beeldende vorming wordt het nietquote:Op zondag 29 mei 2016 21:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja kan ook of gewoon beeldende vorming maakt tegenwoordig allemaal niet meer uit hoor, ik kan ook geen Engels
waar koop je kaarten? gewoon bij de club?quote:Op zondag 29 mei 2016 21:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
DOEN! Prachtig, serieus! Een mooiere sfeer ga je nergens vinden.
Yep. Heel makkelijk.quote:Op zondag 29 mei 2016 21:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
waar koop je kaarten? gewoon bij de club?
voetbalreizenquote:Op zondag 29 mei 2016 21:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
waar koop je kaarten? gewoon bij de club?
valt allemaal best meequote:Op zondag 29 mei 2016 21:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als je opgelicht wilt worden moet je inderdaad tickets daar kopen
en dan lekker in een vak gedrukt worden allemaal Nederlanders die ook via voetbalreizen geboekt hebben.quote:
zijn toch allemaal hetzelfdequote:
ik ga tenminste niet bitchen dat ik niet mee kan pratenquote:Op zondag 29 mei 2016 21:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
als het over drugs gaat tikt dp echt 100 berichtjes in een minuut, gaat het over voetbal is die nergens te bekennen
er zijn meer dan een voetbalreisbureau's ;squote:Op zondag 29 mei 2016 21:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
en dan lekker in een vak gedrukt worden allemaal Nederlanders die ook via voetbalreizen geboekt hebben.
deze zin doet mij pijnquote:Op zondag 29 mei 2016 21:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
er zijn meer dan een voetbalreisbureau's ;s
ik heb dan ook veel meer aandacht nodig dan jijquote:Op zondag 29 mei 2016 21:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ga tenminste niet bitchen dat ik niet mee kan praten
jij hebt speciale behoeftes iddquote:Op zondag 29 mei 2016 21:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb dan ook veel meer aandacht nodig dan jij
Daar hoef je niet veel voor te doen om daar mee te verliezen.quote:Op zondag 29 mei 2016 21:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik ben wel eens ajax, ga ik expres verliezen en dan voel ik me weer goed
haha ja wat een sukkel he die dpquote:Op zondag 29 mei 2016 21:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
als het over drugs gaat tikt dp echt 100 berichtjes in een minuut, gaat het over voetbal is die nergens te bekennen
omdat er geen ene anus van kloptquote:
Is Racer weer ondergedoken?quote:Op zondag 29 mei 2016 21:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ga tenminste niet bitchen dat ik niet mee kan praten
quote:Op zondag 29 mei 2016 21:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
en dan lekker in een vak gedrukt worden allemaal Nederlanders die ook via voetbalreizen geboekt hebben.
quote:Op zondag 29 mei 2016 21:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar hoef je niet veel voor te doen om daar mee te verliezen.
er zijn meerdere voetbalreisbureau'squote:Op zondag 29 mei 2016 21:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
er zijn meer dan één voetbalreisbureau's
klopt wel gwn
Mag ik voelenquote:
denk het, heb hem niet meer gezienquote:
Je had nu toch kunnen antwoorden:quote:Op zondag 29 mei 2016 21:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb liever dat je nog wat vraagt aan mij en ik een wedervraag kan stellen
Zal ik m'n nagels lakken?quote:Op zondag 29 mei 2016 21:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb liever dat je nog wat vraagt aan mij en ik een wedervraag kan stellen
o ja ik verbaster dan tot er zijn méér dan een voetbalreisbureau's, kan ook gwn volgens mij hoor maar jij wil altijd zo doen over zinnen getikt op internet maar oke dan nog zit je er naast raar hoorquote:Op zondag 29 mei 2016 21:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
er zijn meerdere voetbalreisbureau's
er is meer dan één voetbalreisbureau
Nicequote:
o sry wil je me helpen met het versieren van chloortje?quote:Op zondag 29 mei 2016 21:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je had nu toch kunnen antwoorden:
ja, waarom ga je nu nog je nagels lakken?
oh ok ;squote:Op zondag 29 mei 2016 21:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o ja ik verbaster dan tot er zijn méér dan een voetbalreisbureau's, kan ook gwn volgens mij hoor maar jij wil altijd zo doen over zinnen getikt op internet maar oke dan nog zit je er naast raar hoor
Ga je mee naar psv - barcelona in de cl?quote:Op zondag 29 mei 2016 21:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die tokkies die dan allemaal in een all-in hotel zitten. Tijdens de wedstrijd lekker ouwehoeren over hun vieze hotelkamer.
dank dat vind ik lief van jequote:
Neequote:Op zondag 29 mei 2016 21:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zal dit betekenen dat je niet meer op fok zal posten vandaag?
laterquote:
Neequote:Op zondag 29 mei 2016 21:41 schreef deadprez het volgende:
maar heb je nu ondertussen al een wielrenfiets hans
quote:
Doe jij de lampjes, dan pak ik de slingersquote:Op zondag 29 mei 2016 21:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o sry wil je me helpen met het versieren van chloortje?
echt een remqo-post ditquote:Op zondag 29 mei 2016 21:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Doe jij de lampjes, dan pak ik de slingers
toe nie zoquote:Op zondag 29 mei 2016 21:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Doe jij de lampjes, dan pak ik de slingers
hoe je dat opvat is geheel aan jouquote:
Waarom heb je mixed feelingsquote:Op zondag 29 mei 2016 21:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nja als je er blij van wordt mag het van mij maar heb wel mixed feelings
vet man, vertel eens meer?quote:Op zondag 29 mei 2016 21:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb vandaag wel op echt goede hybride gefietst, je gaat echt hard op die dingen man
sadistquote:Op zondag 29 mei 2016 21:46 schreef xcachet het volgende:
https://www.facebook.com/dumpertnl/videos/1681619645184767/
Ik krijg karma omdat ik hierom veel te hard moest lachen![]()
In je dromen jaquote:Op zondag 29 mei 2016 21:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ga je mee naar psv - barcelona in de cl?
ja haha jij zo vet meubels opnoemen enzo terwijl hij het over je lul had xDquote:Op zondag 29 mei 2016 21:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mijne bij etsu was wel leuk he met wat heb je in huis haha
nja ik stapte op en reed heel hard en toen ik thuis kwam stapte ik weer af, was wel goede fiets van monzaquote:
Waarom.quote:Op zondag 29 mei 2016 21:46 schreef xcachet het volgende:
ja die is goudquote:Op zondag 29 mei 2016 21:46 schreef xcachet het volgende:
haha ja grappig hequote:Op zondag 29 mei 2016 21:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja haha jij zo vet meubels opnoemen enzo terwijl hij het over je lul had xD
Hoe hard?quote:Op zondag 29 mei 2016 21:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb vandaag wel op echt goede hybride gefietst, je gaat echt hard op die dingen man
Weet niet wat ik hiermee moetquote:Op zondag 29 mei 2016 21:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weenie zit gwn niet lekker maar doe gwn waar je zin in hebt hoor
Zelfs de Twingo van Braddie gaat snellerquote:Op zondag 29 mei 2016 21:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o sry dat ik niet harder kan ;s
Ja kweetnie, zag 't niet aankomenquote:Op zondag 29 mei 2016 21:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom.
Serieus waarom lachen mensen hierom.
is vet zielig voor dat beestjequote:
Gestopt met lezen bij "ze is wijs voor haar leeftijd"quote:
Hoe ging die rekensom ook alweer?quote:Op zondag 29 mei 2016 21:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vijf jaar verschil is max tot beide 25+ zijn
ja dat zei chai ook al, ik hoop het maarquote:
eigen leeftijd gedeeld door 0 plus 11quote:
typisch bètanerdje die hansquote:Op zondag 29 mei 2016 21:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je leven laten leiden door wat een rekenmachine zegt is ook nog al wat ;s
ja whatever, komt op hetzelfde neerquote:Op zondag 29 mei 2016 21:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
lakitu regel is eigenlijk leeftijd delen door 2 keer 0 plus 14
o dan mag ik met 18 jarigenquote:Op zondag 29 mei 2016 21:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
lakitu regel is eigenlijk leeftijd delen door 2 keer 0 plus 14
niet de uitkomstquote:
Mannen lopen geestelijk altijd 2 jaar achter.quote:Op zondag 29 mei 2016 21:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
vrouw die ouder is dan man is ook vaak zo'n dingetje
wrm eigenlijk
o owkequote:Op zondag 29 mei 2016 21:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mannen lopen geestelijk altijd 2 jaar achter.
vind dit wel erg optimistischquote:Op zondag 29 mei 2016 21:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mannen lopen geestelijk altijd 2 jaar achter.
je moet toch etenquote:Op zondag 29 mei 2016 22:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
kun je om 10 uur nog popcorn maken in pannetje dat geeft veel lawaai
Kan welquote:Op zondag 29 mei 2016 22:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
nee door youtubequote:
Ja, zoals ik in het topic ook al zei niet eens zozeer het leeftijdsverschil, maar die OP...quote:
:squote:
Je wil toch ook niet verhongerenquote:Op zondag 29 mei 2016 22:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
is goed maar srsquote:Op zondag 29 mei 2016 22:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
:s
maar srs klik die shit eens aan, het is echt fucking freaky
quote:Op zondag 29 mei 2016 22:07 schreef zeer het volgende:
[..]
is goed maar srs
altijd als ik zulke filmpjes kijk zet ik m'n geluid uit, vergeet dat en krijg ik later te horen van m'n vriendin dat ik zeker weer porno heb gekeken
Paar weken geleden nog een aantal dates gehad met vrouw van 5 jaar ouder, vond dat ook niet zo vreemd ofozquote:Op zondag 29 mei 2016 21:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
vrouw die ouder is dan man is ook vaak zo'n dingetje
wrm eigenlijk
zo droog hequote:Op zondag 29 mei 2016 22:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
popcorn zelf maken in pannetje is echt smerig
staat uitquote:
wij wel mafkeesquote:Op zondag 29 mei 2016 22:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Paar weken geleden nog een aantal dates gehad met vrouw van 5 jaar ouder, vond dat ook niet zo vreemd ofoz
wist echt niet wat me overkwamquote:Op zondag 29 mei 2016 22:08 schreef zeer het volgende:
[..]
staat uit
heb een serie kunstwerken op m'n laptop staan die gemaakt zijn door mensen met psychische problemen
lijkt daar wel op
Straks is het een creep met waanvoorstellingenquote:Op zondag 29 mei 2016 22:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, zoals ik in het topic ook al zei niet eens zozeer het leeftijdsverschil, maar die OP...
klote is dat jaquote:Op zondag 29 mei 2016 22:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
wist echt niet wat me overkwamklikte ook nog de hele tijd verkeerd toen ik m'n geluid uit wilde zetten
ja die jou in je kontje neemtquote:Op zondag 29 mei 2016 22:10 schreef richolio het volgende:
[..]
Straks is het een creep met waanvoorstellingen
mwah dat zal vast wel meevallenquote:Op zondag 29 mei 2016 22:10 schreef richolio het volgende:
[..]
Straks is het een creep met waanvoorstellingen
als zijndequote:Op zondag 29 mei 2016 22:11 schreef richolio het volgende:
Dan komt je vriend bij je thuis eten en stel je 'm voor aan je ouders
Dan word je daar als ouder zijnde toch ook niet blij van
sinds wanneer ben jij taalnaziquote:
ja :squote:Op zondag 29 mei 2016 22:13 schreef zeer het volgende:
[..]
Is het gebruik van leestekens en hoofdletters je vreemd?
o hoe ging het?quote:Op zondag 29 mei 2016 22:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Paar weken geleden nog een aantal dates gehad met vrouw van 5 jaar ouder, vond dat ook niet zo vreemd ofoz
why not bothquote:
o ik vind wel lekker maar jmmr dan liever dan al die chemisch voorverpakte kanker die je in de magnetron moet doenquote:
3.2/10quote:Op zondag 29 mei 2016 22:14 schreef richolio het volgende:
Ach ja misschien word ik als ik 31 ben ook wel verliefd op een 17-jarig meisje. Ik word nu immers ook verliefd op 8-jarige
quote:Op zondag 29 mei 2016 22:14 schreef richolio het volgende:
Ach ja misschien word ik als ik 31 ben ook wel verliefd op een 17-jarig meisje. Ik word nu immers ook verliefd op 8-jarige
inb4 mortaxx met site over je brein op pornquote:
ewaquote:
geloof dat wel hoorquote:Op zondag 29 mei 2016 22:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
inb4 mortaxx met site over je brein op porn
weenie heb er nooit op geklikt verderquote:
srs? want tentamens heb ik straks weer en deadprez raadde mij drugs aan maar niet fappen is wss goedkoper dus wat is dan beter?quote:
Ben jaloersquote:
ik ben aan het falenquote:Op zondag 29 mei 2016 22:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
inb4 mortaxx met site over je brein op porn
ik raadde het je af zit mij niet af te schilderen als een of andere pusherquote:Op zondag 29 mei 2016 22:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
srs? want tentamens heb ik straks weer en deadprez raadde mij drugs aan maar niet fappen is wss goedkoper dus wat is dan beter?
idee is dat je doordat je 1001 "afgeronde" sekspartners hebt je brein evolutionair gezien in een soort van verzadigde stand gaatquote:
Ober of?quote:Op zondag 29 mei 2016 22:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh, maar was ze dan wel aantrekkelijk?
hahaha goede raad van die dp.quote:Op zondag 29 mei 2016 22:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
srs? want tentamens heb ik straks weer en deadprez raadde mij drugs aan maar niet fappen is wss goedkoper dus wat is dan beter?
als je zoveel drugs neemt als dp is fappen sws uitgesloten dus de combi lijkt me superquote:Op zondag 29 mei 2016 22:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Deze vraag begrijp ik nietquote:Op zondag 29 mei 2016 22:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat stond je niet aan aan haar dan>
ja jij zegt in dm ook steeds moet je dit proberen is net wat voor jouquote:Op zondag 29 mei 2016 22:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik raadde het je af zit mij niet af te schilderen als een of andere pusher
KIJK WAT JE DOET HZAWquote:Op zondag 29 mei 2016 22:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hahaha goede raad van die dp.
wat een vent
ieder derde stootje van mij ok?quote:Op zondag 29 mei 2016 22:17 schreef richolio het volgende:
Ik ga dr de groeten van jou doen tijdens de seks
quote:Op zondag 29 mei 2016 22:18 schreef zeer het volgende:
[..]
als je zoveel drugs neemt als dp is fappen sws uitgesloten dus de combi lijkt me super
Liefquote:
Is ze in bed ook psychotisch?quote:Op zondag 29 mei 2016 22:17 schreef richolio het volgende:
[..]
[..]
is ze freak in bed?quote:Op zondag 29 mei 2016 22:17 schreef richolio het volgende:
[..]
[..]
Heb inderdaad gedate met iemand die ik niet aantrekkelijk vondquote:Op zondag 29 mei 2016 22:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, want blijkbaar was zij het niet. Vandaar die vraag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |