quote:
PSV had daar kunnen staan, mjaaquote:Op zondag 29 mei 2016 21:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alles wat uit Madrid komt is gewoon lomp.
ik meende dat je dan vooropleiding moest hebben maar ik stap wel keer bij zo'n uitlegman naar binnen na m'n opleidingquote:
Ja, flink trainen daarop en in Spanje de rode trui pakkenquote:Op zondag 29 mei 2016 21:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jammer maar leermoment want kruijswijk is nog jong en kan vuelta ook gewoon winnen in deze vorm
wel jammer dat naar beneden gaan zo kut gaat, was met wiggins ook zo die had anders ook wel meer gewonnen
Stond anders een tijdje bovenaan in de Toto van VBL, totdat ik 2 weken op vakantie gingquote:Op zondag 29 mei 2016 21:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tenminste nog iemand met verstand van voetbal hier.
Ja ligt er volgens mij wel aan welke opleiding je hebt gedaan, met vrijetijdsmanagement schiet het niet op natuurlijkquote:Op zondag 29 mei 2016 21:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik meende dat je dan vooropleiding moest hebben maar ik stap wel keer bij zo'n uitlegman naar binnen na m'n opleiding
Loterijquote:Op zondag 29 mei 2016 21:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Stond anders een tijdje bovenaan in de Toto van VBL, totdat ik 2 weken op vakantie ging
en lotto jumbo moet ook eens teammaten naar voren sturen zoals nibali hele tijd had en ook valverde, lastig om altijd mee te zitten snap ik ook wel maar is wel srs handig en had hij dik kunnen gebruiken maar goed achteraf kijk je naar smerige dingenquote:Op zondag 29 mei 2016 21:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, flink trainen daarop en in Spanje de rode trui pakken
ik heb bedrijfseconomie met minor filosofie miss kan ik daar wel wat mee doen danquote:Op zondag 29 mei 2016 21:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja ligt er volgens mij wel aan welke opleiding je hebt gedaan, met vrijetijdsmanagement schiet het niet op natuurlijk
Economie wsquote:Op zondag 29 mei 2016 21:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb bedrijfseconomie met minor filosofie miss kan ik daar wel wat mee doen dan
Pure liefde voor die stad. Dus mond dicht.quote:Op zondag 29 mei 2016 21:27 schreef deadprez het volgende:
hoe komt het eigenlijk dat mensen een voetbalclub gaan supporten uit een heel ander land en waar je verder wss vrij weinig mee hebt
alleen om de voetbalskills of hoe werkt dat?
Hoe die Scarponi vrijdag wachttequote:Op zondag 29 mei 2016 21:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en lotto jumbo moet ook eens teammaten naar voren sturen zoals nibali hele tijd had en ook valverde, lastig om altijd mee te zitten snap ik ook wel maar is wel srs handig en had hij dik kunnen gebruiken maar goed achteraf kijk je naar smerige dingen
Dan lijkt het net alsof je verstand ervan hebtquote:Op zondag 29 mei 2016 21:27 schreef deadprez het volgende:
hoe komt het eigenlijk dat mensen een voetbalclub gaan supporten uit een heel ander land en waar je verder wss vrij weinig mee hebt
alleen om de voetbalskills of hoe werkt dat?
was oprechte vraag, rustig maarquote:Op zondag 29 mei 2016 21:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Pure liefde voor die stad. Dus mond dicht.
quote:Op zondag 29 mei 2016 21:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dan lijkt het net alsof je verstand ervan hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |