het zal ook eens niet hèquote:
zeg ik ook altijd in vlaag van madheidquote:Op zondag 29 mei 2016 21:19 schreef Chloroform het volgende:
Er zijn weinig mensen die van mij echt dood mogen, maar die ginger van de hollands nieuwe reclame mag echt dood neervallen met z'n "en soms zit ik hele dag te sms'en"
Echt sterf teringginger
ga je dit nu in ieder nieuw deel zeggenquote:
quote:Op zondag 29 mei 2016 21:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
ga je dit nu in ieder nieuw deel zeggen
Kruiswijkquote:Op zondag 29 mei 2016 21:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die stuurfout van Kruijswijk is er niets bij
Je kunt educatieve master doen tochquote:Op zondag 29 mei 2016 21:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende: [..] vind gwn zo kut dat ik vet veel moet lappen als ik tweede bachelor wil enzo
Ach ja, volgend jaar beterquote:Op zondag 29 mei 2016 21:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kruiswijk
Verstappen
Wat falen we weer keihard dit weekend.
Hij mag trouwens ook wel een levensbedreigende ziekte krijgenquote:Op zondag 29 mei 2016 21:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
ga je dit nu in ieder nieuw deel zeggen
quote:Op zondag 29 mei 2016 21:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij mag trouwens ook wel een levensbedreigende ziekte krijgen
op z'n minst een flinke griepquote:Op zondag 29 mei 2016 21:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij mag trouwens ook wel een levensbedreigende ziekte krijgen
man of the match messiquote:Op zondag 29 mei 2016 21:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
vind wel irritant dat nu madrid gewonnen heeft er overal alleen maar van die blagen van 12 jaar overal hala madrid roepen en elke fatsoenlijke discussie doodleggen met hun zogenaamd leuke getroll enzo
mochten van pappa en mamma wat langer opblijven om de penalty's nog mee te pakken en dan zo irritant doen
ja ik weet voetbal is kut etc maar dat vind ik wel jammer en het is klaagbaak dus denk zeg het gewoon even
jammer maar leermoment want kruijswijk is nog jong en kan vuelta ook gewoon winnen in deze vormquote:Op zondag 29 mei 2016 21:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die stuurfout van Kruijswijk is er niets bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |