mij ook welquote:Op zondag 29 mei 2016 21:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
docent lijkt me oprecht echt ontzettend leuk
zou leuk zijnquote:Op zondag 29 mei 2016 21:15 schreef deadprez het volgende:
t wordt gewoon eens tijd voor basisinkomen
quote:
dacht echt dat je dit ging zeggen jmr voor mij ;squote:Op zondag 29 mei 2016 21:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
lekker kinderen indoctrineren met links gedachtegoed gnagnagna
nee maar srs
is wel een bijkomend voordeel natuurlijkquote:Op zondag 29 mei 2016 21:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
dacht echt dat je dit ging zeggen jmr voor mij ;s
Ha, ik ookquote:Op zondag 29 mei 2016 21:17 schreef Stimorol- het volgende:
weer een weekend zinloos verlopen.
wel gezellig. Maar niet productief. I suck man
ach, je moet wss de rest van de week al productief zijnquote:Op zondag 29 mei 2016 21:17 schreef Stimorol- het volgende:
weer een weekend zinloos verlopen.
wel gezellig. Maar niet productief. I suck man
Goed. Eerste selectie vorige week gehaald. Volgende op 6 juni.quote:Op zondag 29 mei 2016 21:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoe gaat het met je vliegtuigschool?
quote:Op zondag 29 mei 2016 21:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan is er weer een weekend voorbij en mogen we weer werken
weenie ik heb liever dat ze er zelf in geloven dan dat ik ze dat in moet fluisteren maar weenie of ik wel echt links ben denk 't wel maar jaquote:Op zondag 29 mei 2016 21:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
is wel een bijkomend voordeel natuurlijk
als je vroeg genoeg begint gaan ze er wel zelf in geloven hoorquote:Op zondag 29 mei 2016 21:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weenie ik heb liever dat ze er zelf in geloven dan dat ik ze dat in moet fluisteren maar weenie of ik wel echt links ben denk 't wel maar ja
goed meissiequote:Op zondag 29 mei 2016 21:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Goed. Eerste selectie vorige week gehaald. Volgende op 6 juni.
Maar zo kom ik niet klaar.quote:Op zondag 29 mei 2016 21:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
ach, je moet wss de rest van de week al productief zijn
of zetten ze juist heel hard afquote:Op zondag 29 mei 2016 21:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
als je vroeg genoeg begint gaan ze er wel zelf in geloven hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |