is gewoon drukke scquote:Op zondag 29 mei 2016 20:32 schreef richolio het volgende: Ik snap sws niet hoe het slechter is gegaan met FOK sinds UTO, die views/posts daar
Gvd veel
oh ja ik, zou me niet echt verbazenquote:
Waarom nou weer zo boos meteenquote:Op zondag 29 mei 2016 20:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
inb4 kkr kneusjes die gaan vertellen dat ze andere tt's hadden en deze slecht vinden en de op en huillachsmiley's etc
je had echt 100 uur de tijd ofzo voordat hplc hem eindelijk geopend had, langzamequote:
Ja en hipstersquote:Op zondag 29 mei 2016 20:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik ken dat hele utopia niet, is toch gwn groep nudisten die samen als inboorlingen willen leven?
Ik troll maarquote:Op zondag 29 mei 2016 20:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
je had echt 100 uur de tijd ofzo voordat hplc hem eindelijk geopend had, langzame
en volledig gescript wssquote:Op zondag 29 mei 2016 20:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik ken dat hele utopia niet, is toch gwn groep nudisten die samen als inboorlingen willen leven?
oh jeetje wat een trollquote:
Nee, dat is voor sukkels en jij bent geen sukkelquote:Op zondag 29 mei 2016 20:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zou ik goede utopiatist zijn?
quote:Op zondag 29 mei 2016 20:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o wow is wat op tv is niet echt wowwowow
quote:Op zondag 29 mei 2016 20:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
o cool dankjequote:Op zondag 29 mei 2016 20:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, dat is voor sukkels en jij bent geen sukkel
jancees?quote:Op zondag 29 mei 2016 20:35 schreef richolio het volgende:
Ik vind Utopia wel grappig. Er zit zo'n oud ventje in, Cees, die is constant aan het stoken tussen iedereen
Prachtig
ik mis de speakerwall en herdershondenquote:Op zondag 29 mei 2016 20:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
is gewoon wat gechill onder wat krakers
o is gwn net een zomeravond bij baggelhuizen ja en dan met andere kratjesquote:Op zondag 29 mei 2016 20:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kan al aan hoofd van die man in het midden zien wat hij volgend jaar gaat stemmenquote:Op zondag 29 mei 2016 20:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
is dit ook weer een troll? ja toch?quote:
ohquote:
wrm niequote:
Oh, dan begreep ik je verkeerd, ik bedoelde gewoon de voorbereidingen thuisquote:Op zondag 29 mei 2016 20:40 schreef Chai het volgende:
Dp hoe zie je voorbereiden tijdens het tentamen voor je dan? Je mag de stof er niet bij hebben en ook niet te laat komen.
als dat een probleem is moet je gewoon rechten gaan studerenquote:Op zondag 29 mei 2016 20:40 schreef Chai het volgende:
Dp hoe zie je voorbereiden tijdens het tentamen voor je dan? Je mag de stof er niet bij hebben en ook niet te laat komen.
Je mag alleen negertjes, koelies en chineesjes adopterenquote:Op zondag 29 mei 2016 20:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o wat is daar mis mee behalve de obvious trollpogingen zou wel willen weten eigenlijk
quote:
zou je mij adopteren?quote:Op zondag 29 mei 2016 20:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je mag alleen negertjes, koelies en chineesjes adopteren
quote:
vind sum41 niet zo leuk eigquote:
oeh vet, waar?quote:
Zou jou eerder trouwen ook al wil jij niet trouwen maar theoretisch gezienquote:
Nou joepie. Zou nog eerder naar Pegidademonstratie gaanquote:Op zondag 29 mei 2016 20:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nickelback wil ik nog steeds een keer live zien eigenlijk.
't is nie altijd zelfde publiek hequote:Op zondag 29 mei 2016 20:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
oeh vet, waar?
ja of in too deep
check dat publiek als het refrein inkickt
hmzquote:
ik wil wel trouwen hoe kom je daar nou weer bij ;squote:Op zondag 29 mei 2016 20:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou jou eerder trouwen ook al wil jij niet trouwen maar theoretisch gezien
echt?quote:Op zondag 29 mei 2016 20:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
't is nie altijd zelfde publiek he
kom je dp tegenquote:Op zondag 29 mei 2016 20:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou joepie. Zou nog eerder naar Pegidademonstratie gaan
hoi welke?quote:Op zondag 29 mei 2016 20:43 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ga even alle filmpjes kijken brb hoor
ja, ik ook denk ikquote:Op zondag 29 mei 2016 20:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat zei je een keer ;squote:Op zondag 29 mei 2016 20:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik wil wel trouwen hoe kom je daar nou weer bij ;s
haha jeetje wat stom van mijquote:Op zondag 29 mei 2016 20:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja dat dacht ik ook maar blijkt niet zo te zijn
haha sta je er mooi gekleurd op hoor! xD
Lowlands ookquote:Op zondag 29 mei 2016 20:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
oeh vet, waar?
ja of in too deep
check dat publiek als het refrein inkickt
ik sta gewoon aan de overkant molotov cocktails te gooien met een PLO-sjaal voor mijn gezicht hoorquote:
nee hoor ik vroeg wil je witte duiven bij trouwerij en jij wou dat niet en vroeg je of ik dat wou maar toen zei ik van ja nu durf ik niet te zeggen dat ik dat wel leuk vindquote:
volgens mij wel hoorquote:Op zondag 29 mei 2016 20:44 schreef richolio het volgende:
[..]
Lowlands ook
Ja manHoop dat dat dan ook zo is. Ik weet alleen niet of ze nu, nu ze oudjes zijn, nog steeds goed zijn
Maar ja, boeiend ook
Als je maar niet tegen mij gooit ;squote:Op zondag 29 mei 2016 20:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik sta gewoon aan de overkant molotov cocktails te gooien met een PLO-sjaal voor mijn gezicht hoor
zou k nooit doen weetjetochquote:
ja die gaat nog welquote:Op zondag 29 mei 2016 20:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik vind deze ook leuk maar mag niet van jullie zeker ;s
Moet jij weten.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Oh ja maar als je witte duiven wilt dan doen we dat toch gewoonquote:Op zondag 29 mei 2016 20:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee hoor ik vroeg wil je witte duiven bij trouwerij en jij wou dat niet en vroeg je of ik dat wou maar toen zei ik van ja nu durf ik niet te zeggen dat ik dat wel leuk vind
dat wel een x
hso jij hebt toch leuk vriendinnetje?quote:Op zondag 29 mei 2016 20:46 schreef deadprez het volgende:
wel oneerlijk dat die zangers van sum 41 en nickelback allebei avril geneukt hebben
maar avrilgodinquote:Op zondag 29 mei 2016 20:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hso jij hebt toch leuk vriendinnetje?
quote:Op zondag 29 mei 2016 20:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik vind deze ook leuk maar mag niet van jullie zeker ;s
ja die vind ik mooiquote:Op zondag 29 mei 2016 20:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh ja maar als je witte duiven wilt dan doen we dat toch gewoon
Ik ben die man met kale banen en roze wielerpakquote:Op zondag 29 mei 2016 20:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
haha ik ga ook heen en stiekem steen tegen hplc aangooien zodat dp schuld krijgt
Zou je ja?quote:Op zondag 29 mei 2016 20:46 schreef deadprez het volgende:
wel oneerlijk dat die zangers van sum 41 en nickelback allebei avril geneukt hebben
ik die hele dikke man in lichtgroen wielrennerpak dat veel te strak zit op een fiets waarvan je het zadel niet zietquote:Op zondag 29 mei 2016 20:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ben die man met kale banen en roze wielerpak
Oké ik wil graag witte tulpenquote:
weet eigenlijk niet hoe ze er tegenwoordig uitziet, maar had wel echt crush op haar als kleine dpquote:
o okequote:Op zondag 29 mei 2016 20:48 schreef Oberkullie het volgende:
[ afbeelding ]
Zou door die rechter wel bekeurd willen worden
Ahhwquote:Op zondag 29 mei 2016 20:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
weet eigenlijk niet hoe ze er tegenwoordig uitziet, maar had wel echt crush op haar als kleine dp
Ik dacht dat hij agent wasquote:Op zondag 29 mei 2016 20:48 schreef Oberkullie het volgende:
[ afbeelding ]
jaquote:Op zondag 29 mei 2016 20:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahhwjij wilde haar skaterboi wel zijn dus
Eh wat?quote:
Dat is geen rechter maar een politie agent.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:48 schreef Oberkullie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 mei 2016 20:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik die hele dikke man in lichtgroen wielrennerpak dat veel te strak zit op een fiets waarvan je het zadel niet ziet
Wat cute ditquote:
wat een kutgrapquote:Op zondag 29 mei 2016 20:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is geen rechter maar een politie agent.
op jou :$quote:Op zondag 29 mei 2016 20:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat cute ditOp wie had je nog meer crush vroeger
Jonge doe srs toon oprecht interesse ;squote:
hehehquote:Op zondag 29 mei 2016 20:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jonge doe srs toon oprecht interesse ;s
Dag schatquote:Op zondag 29 mei 2016 20:51 schreef xcachet het volgende:
Zo, ben ik weer.
Jullie zullen mij wel gemist hebben.
Sorry daarvoor.
ja je zei ooit eerder van ik wil witte rozen en toen vroeg ik van pics en toen deed je foto van witte tulpen dus weenie moest ik aan denken sryquote:
Hey SCNPquote:Op zondag 29 mei 2016 20:52 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Hallo vrienden
behalve HPLC en haags.
ik vond jennifer love hewitt altijd heel knapquote:Op zondag 29 mei 2016 20:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat cute ditOp wie had je nog meer crush vroeger
hewj snoezepoesquote:Op zondag 29 mei 2016 20:52 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Hallo vrienden
behalve HPLC en haags.
Nou nou nouquote:
En dat mens van evanesnogwat dan? Of is dat te gothicquote:Op zondag 29 mei 2016 20:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
heheh
alleen avril eigenlijk, kan verder even niemand bedenken
http://www.vice.com/nl/re(...)er-van-veel-media187quote:
oh jaquote:Op zondag 29 mei 2016 20:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En dat mens van evanesnogwat dan? Of is dat te gothic
Oh, nee, maar ik wil wel echt witte tulpenquote:Op zondag 29 mei 2016 20:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja je zei ooit eerder van ik wil witte rozen en toen vroeg ik van pics en toen deed je foto van witte tulpen dus weenie moest ik aan denken sry
ja maar msis bedoel je nu dus witte rozen en dat zijn mijn favo bloemenquote:Op zondag 29 mei 2016 20:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, nee, maar ik wil wel echt witte tulpen
Weinig kansquote:Op zondag 29 mei 2016 20:56 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ik hoop dat je bedrijf failliet gaat
haags heeft gewoon interesse in jequote:Op zondag 29 mei 2016 20:56 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 mei 2016 20:56 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
wat voor bedrijf?quote:
Ik hoop dat hij dan bij Ado werktquote:Op zondag 29 mei 2016 20:56 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ik ben veel te knap voor die twee.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
haags heeft gewoon interesse in je
hij probeerde mortaxx ook al mee te lokken naar een gaybar
naar rits?quote:Op zondag 29 mei 2016 20:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik zou ook wel zo knap als jij willen zijnquote:Op zondag 29 mei 2016 20:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben veel te knap voor die twee.
en mortaxx hapte zeker?quote:Op zondag 29 mei 2016 20:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
En dat mens van within temptation?quote:Op zondag 29 mei 2016 20:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh jaamy lee heet zij volgens mij
vond ik ook wel echt een knappe chick ja
nehquote:
quote:Op zondag 29 mei 2016 20:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vond je al zo bruin geworden na je bezoek aan Oslo
Nee bedoel echt witte tulpenquote:Op zondag 29 mei 2016 20:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja maar msis bedoel je nu dus witte rozen en dat zijn mijn favo bloemen
maar kan beide hoor want geven en nemen en ik had al witte duiven
quote:Op zondag 29 mei 2016 20:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
http://www.vice.com/nl/re(...)er-van-veel-media187
Vind je misschien wel interessant artikel aangezien je interesse in 4fa hebt
quote:De redactie vond een meisje dat zo achterlijk was om ZES pillen van 75mg op een avond te eten, en vervolgens het spul zelf de schuld gaf van haar ellendige avond. "Laura hoopt vooral dat gebruikers zelf gaan inzien hoe riskant het middel kan zijn, ze heeft de risico's zelf ervaren," aldus de verslaggever.
quote:De respons van de enquête is dat 4-FA een beetje het oppeppende effect van amfetamine (speed) heeft, maar ook een beetje dat liefdevolle gevoel van mdma.
ik ook met zo;n grote boom waar ik naam altijd van vergeet zo overkoepelendquote:Op zondag 29 mei 2016 20:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee bedoel echt witte tulpen
Maar witte tulpen en witte rozen kunnen toch wel samen
Zou wel graag een buitenbruiloft willen en dan als het donker is met allemaal lichtjes en kaarsen enzo lekker romantisch
huh, ik ga niet naar USA?quote:Op zondag 29 mei 2016 20:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wanneer ga jij nou precies naar USA dan?
Ja volgens mij ook, al had ze soms wel heel mooie jurkquote:Op zondag 29 mei 2016 20:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
neh
sws was die volgens mij ook al een heel stuk ouder
Ja, zal wss ook niet lang meer duren.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:59 schreef richolio het volgende:
[..]
[..]
Dit gaan ze ook weer verbieden dus
Dit klinkt dan wel weer goed
[..]
quote:Op zondag 29 mei 2016 20:59 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
huh, ik ga niet naar USA?![]()
je ziet spoken
mensen met zo'n instelling verdienen echt klappenquote:
Wilg?quote:Op zondag 29 mei 2016 20:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ook met zo;n grote boom waar ik naam altijd van vergeet zo overkoepelend
quote:Op zondag 29 mei 2016 20:59 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
huh, ik ga niet naar USA?![]()
je ziet spoken
klappen niet maar vind wel rare kijk op de wereldquote:Op zondag 29 mei 2016 21:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
mensen met zo'n instelling verdienen echt klappen
Haags verdient sowieso klappenquote:Op zondag 29 mei 2016 21:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
mensen met zo'n instelling verdienen echt klappen
yehquote:Op zondag 29 mei 2016 21:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
klappen niet maar vind wel rare kijk op de wereld
rtquote:
Daar heb ik geen kijk op.quote:Op zondag 29 mei 2016 21:02 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
mn anus is al schoon genoeg hoor, je mag best stoppen
Nog steeds btwquote:
ja maar vind treurwilg niet toepasselijk naam bij een bruiloft al zullen heel veel oude mannen zeggen van hahaha juist welquote:
Echt he, er was hier laatst ook zo'n lapzwans die anderen wijsmaakte dat hij in New York woondequote:
graag gedaan ik ben een behulpzame jongenquote:Op zondag 29 mei 2016 21:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
had echt even je bevestiging nodig dankje pop
Frank Sinatra?quote:Op zondag 29 mei 2016 21:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Echt he, er was hier laatst ook zo'n lapzwans die anderen wijsmaakte dat hij in New York woonde
"ga je trouwen? Hahahaha je leven is voorbij Hahaha ahahaha"quote:Op zondag 29 mei 2016 21:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja maar vind treurwilg niet toepasselijk naam bij een bruiloft al zullen heel veel oude mannen zeggen van hahaha juist wel
maar ik niet
Hallo vriendjequote:Op zondag 29 mei 2016 21:03 schreef NoelGallagher het volgende:
Yes bijna weer maandag. Eindelijk weer werken
Dit typte ik ook vandaag, maar dat werd niet positief ontvangenquote:Op zondag 29 mei 2016 21:03 schreef NoelGallagher het volgende:
waar ga je heen in de vs?quote:
klopt je brengt ook altijd brieven rond had ik begrepen, vind ik nobelquote:Op zondag 29 mei 2016 21:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
graag gedaan ik ben een behulpzame jongen
nee omdat jij het meent mafkeesquote:Op zondag 29 mei 2016 21:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit typte ik ook vandaag, maar dat werd niet positief ontvangen
Het is dat ik ben vergeten wie dat was maar als ik die oplichter ooit te pakken krijg!!1!quote:Op zondag 29 mei 2016 21:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Echt he, er was hier laatst ook zo'n lapzwans die anderen wijsmaakte dat hij in New York woonde
Ja ik heb ook heel veel zinquote:Op zondag 29 mei 2016 21:03 schreef NoelGallagher het volgende:
het is een zware taak maar iemand moet het doenquote:Op zondag 29 mei 2016 21:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
klopt je brengt ook altijd brieven rond had ik begrepen, vind ik nobel
oh coolquote:
Kom we grijpen hemquote:Op zondag 29 mei 2016 21:04 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Het is dat ik ben vergeten wie dat was maar als ik die oplichter ooit te pakken krijg!!1!
Ik denk dat het weinig uitmaakt voor de meeste mannen, of ze wel of niet trouwen.quote:Op zondag 29 mei 2016 21:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
"ga je trouwen? Hahahaha je leven is voorbij Hahaha ahahaha"
Ja weenie maar je gaat toch trouwen omdat je dat allebei wilt ;s
Als je onder dwang van je vriendin moet trouwen dan is er iets mis met je
ja snap dat nooit maar lach gewoon mee om geen sociaal awkward situaties te creëren en omdat ik van m'n ouders niet steeds overal tegenin moet gaanquote:Op zondag 29 mei 2016 21:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
"ga je trouwen? Hahahaha je leven is voorbij Hahaha ahahaha"
Ja weenie maar je gaat toch trouwen omdat je dat allebei wilt ;s
Als je onder dwang van je vriendin moet trouwen dan is er iets mis met je
Wat een dijenkletser weerquote:
Last van alzheimer lightquote:Op zondag 29 mei 2016 21:04 schreef deadprez het volgende:
volgens mij wist ik dat trouwens ook al
rip mijn geheugen
zoiets denk ikquote:
ik ben ook een blauwe maandag postbode geweest, had 450 huizen maar ik kon het niet meer aan dus heb wel respect voor je hoorquote:Op zondag 29 mei 2016 21:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
het is een zware taak maar iemand moet het doen
Haags vroeg net ook voor de derde keer geloof ik wanneer ik weggingquote:Op zondag 29 mei 2016 21:04 schreef deadprez het volgende:
volgens mij wist ik dat trouwens ook al
rip mijn geheugen
Geweldig inderdaad.quote:Op zondag 29 mei 2016 21:03 schreef NoelGallagher het volgende:
Maar als je niet wilt trouwen dan doe je dat toch niet. Als het je niet uitmaakt ben je trouwens ook slappe zakquote:Op zondag 29 mei 2016 21:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik denk dat het weinig uitmaakt voor de meeste mannen, of ze wel of niet trouwen.
Eckte FOK!kers werken niet.quote:Op zondag 29 mei 2016 21:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit typte ik ook vandaag, maar dat werd niet positief ontvangen
kkchill baantje in de zomer, lkkr weer, kan roken wanneer ik wil, kan als ik wil zelfs met een joint in m'n bek door de wijk lopenquote:Op zondag 29 mei 2016 21:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben ook een blauwe maandag postbode geweest, had 450 huizen maar ik kon het niet meer aan dus heb wel respect voor je hoor
Maar wanneer ging je nou?quote:Op zondag 29 mei 2016 21:05 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Haags vroeg net ook voor de derde keer geloof ik wanneer ik wegging
Frank heeft ook 3x gevraagd waar ik heenging in de VS en reageerde iedere keer verbaasd over dat ik het echt ging doen.
Je bent niet de enige
zou wel leuk zijn denk ik ofzo maar miss ook niet weenie weet sws nietquote:Op zondag 29 mei 2016 21:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik denk dat het weinig uitmaakt voor de meeste mannen, of ze wel of niet trouwen.
Hahaquote:Op zondag 29 mei 2016 21:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja snap dat nooit maar lach gewoon mee om geen sociaal awkward situaties te creëren en omdat ik van m'n ouders niet steeds overal tegenin moet gaan
met foto's enzo? alsof we op elkaar wachten tot ik terugkomquote:Op zondag 29 mei 2016 21:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zullen we penvriendjes worden?
gelukkig maarquote:Op zondag 29 mei 2016 21:05 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Haags vroeg net ook voor de derde keer geloof ik wanneer ik wegging
Frank heeft ook 3x gevraagd waar ik heenging in de VS en reageerde iedere keer verbaasd over dat ik het echt ging doen.
Je bent niet de enige
Inderdaad, dan niet. Als het niet uitmaakt zou ik niet weten waarom je een slappe zak bent maar ok.quote:Op zondag 29 mei 2016 21:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar als je niet wilt trouwen dan doe je dat toch niet. Als het je niet uitmaakt ben je trouwens ook slappe zak
Oh nou ja mag wel hoorquote:Op zondag 29 mei 2016 21:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ging helemaal stuk hierom. Ik beloof dat ik hem niet gebruik
ja klopt maar ik was vroeger ontzettend ambitieus dus wou meer maar dat is er tegenwoordig ook helemaal uit dus nu zou ik ook wel willenquote:Op zondag 29 mei 2016 21:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
kkchill baantje in de zomer, lkkr weer, kan roken wanneer ik wil, kan als ik wil zelfs met een joint in m'n bek door de wijk lopen
ik ben niet zo fotogeniek hoor maar okequote:Op zondag 29 mei 2016 21:06 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
met foto's enzo? alsof we op elkaar wachten tot ik terugkom
alleen dick vind ik ook goed hoorquote:Op zondag 29 mei 2016 21:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben niet zo fotogeniek hoor maar oke
ja ben inmiddels op een leeftijd dat zij niet steeds meer hoeven te verantwoorden dus maakt ze nu wat minder uit maar zijn tips voor het leven denk ikquote:
quote:Op zondag 29 mei 2016 21:08 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
alleen dick vind ik ook goed hoor
beloof je niet door te sturen naar rest van fok?quote:Op zondag 29 mei 2016 21:08 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
alleen dick vind ik ook goed hoor
door jullie postbezorgers zijn alle postbodes hun baan kwijt geraakt. weer een eerzaam beroep verdwenenquote:Op zondag 29 mei 2016 21:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
kkchill baantje in de zomer, lkkr weer, kan roken wanneer ik wil, kan als ik wil zelfs met een joint in m'n bek door de wijk lopen
beloofd, maar mag ik ze wel inlijsten in mn huis?quote:Op zondag 29 mei 2016 21:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
beloof je niet door te sturen naar rest van fok?
Wat is er dan?quote:Op zondag 29 mei 2016 21:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb ontzettende zin in volgende week maandag.
hoezo niksquote:Op zondag 29 mei 2016 21:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
het is dat ik niks heb om te showen maar anders zou ik wel durven sturen naar etsu lijkt me srs betrouwbare jongen
o ja maar liever geen naam ofzo erbijquote:Op zondag 29 mei 2016 21:10 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
beloofd, maar mag ik ze wel inlijsten in mn huis?
zonder privatiseringen was dat nooit gebeurdquote:Op zondag 29 mei 2016 21:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
door jullie postbezorgers zijn alle postbodes hun baan kwijt geraakt. weer een eerzaam beroep verdwenen
Hoezo?quote:Op zondag 29 mei 2016 21:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb ontzettende zin in volgende week maandag.
een bed, een hoekbank, een koelkast, een klein salontafeltje en een televisie met witte glazen kastjes en een inbouwkast met een kledingrek. meer niet, ja een magnetron maar ook meer echt nietquote:Op zondag 29 mei 2016 21:10 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
hoezo niks
ik wil wel eens zien wat je in huis hebt
in je onderbroek oetlulquote:Op zondag 29 mei 2016 21:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
een bed, een hoekbank, een koelkast, een klein salontafeltje en een televisie met witte glazen kastjes en een inbouwkast met een kledingrek. meer niet, ja een magnetron maar ook meer echt niet
gvdquote:
weer 40 uur afzienquote:Op zondag 29 mei 2016 21:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan is er weer een weekend voorbij en mogen we weer werken
je klaagt dagelijksquote:Op zondag 29 mei 2016 21:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laatste week en dan 5 weken vakantie. Mij hoor je niet klagen.
Pfff, kut voor je manquote:Op zondag 29 mei 2016 21:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laatste week en dan 5 weken vakantie. Mij hoor je niet klagen.
DP plsquote:
inb4 je werkt maar voor je geld en gezever waar ik doodmoe van wordtquote:Op zondag 29 mei 2016 21:15 schreef deadprez het volgende:
t wordt gewoon eens tijd voor basisinkomen
mij ook welquote:Op zondag 29 mei 2016 21:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
docent lijkt me oprecht echt ontzettend leuk
zou leuk zijnquote:Op zondag 29 mei 2016 21:15 schreef deadprez het volgende:
t wordt gewoon eens tijd voor basisinkomen
quote:
dacht echt dat je dit ging zeggen jmr voor mij ;squote:Op zondag 29 mei 2016 21:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
lekker kinderen indoctrineren met links gedachtegoed gnagnagna
nee maar srs
is wel een bijkomend voordeel natuurlijkquote:Op zondag 29 mei 2016 21:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
dacht echt dat je dit ging zeggen jmr voor mij ;s
Ha, ik ookquote:Op zondag 29 mei 2016 21:17 schreef Stimorol- het volgende:
weer een weekend zinloos verlopen.
wel gezellig. Maar niet productief. I suck man
ach, je moet wss de rest van de week al productief zijnquote:Op zondag 29 mei 2016 21:17 schreef Stimorol- het volgende:
weer een weekend zinloos verlopen.
wel gezellig. Maar niet productief. I suck man
Goed. Eerste selectie vorige week gehaald. Volgende op 6 juni.quote:Op zondag 29 mei 2016 21:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoe gaat het met je vliegtuigschool?
quote:Op zondag 29 mei 2016 21:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan is er weer een weekend voorbij en mogen we weer werken
weenie ik heb liever dat ze er zelf in geloven dan dat ik ze dat in moet fluisteren maar weenie of ik wel echt links ben denk 't wel maar jaquote:Op zondag 29 mei 2016 21:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
is wel een bijkomend voordeel natuurlijk
als je vroeg genoeg begint gaan ze er wel zelf in geloven hoorquote:Op zondag 29 mei 2016 21:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weenie ik heb liever dat ze er zelf in geloven dan dat ik ze dat in moet fluisteren maar weenie of ik wel echt links ben denk 't wel maar ja
goed meissiequote:Op zondag 29 mei 2016 21:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Goed. Eerste selectie vorige week gehaald. Volgende op 6 juni.
Maar zo kom ik niet klaar.quote:Op zondag 29 mei 2016 21:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
ach, je moet wss de rest van de week al productief zijn
of zetten ze juist heel hard afquote:Op zondag 29 mei 2016 21:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
als je vroeg genoeg begint gaan ze er wel zelf in geloven hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |