ik mis de speakerwall en herdershondenquote:Op zondag 29 mei 2016 20:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
is gewoon wat gechill onder wat krakers
o is gwn net een zomeravond bij baggelhuizen ja en dan met andere kratjesquote:Op zondag 29 mei 2016 20:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kan al aan hoofd van die man in het midden zien wat hij volgend jaar gaat stemmenquote:Op zondag 29 mei 2016 20:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
is dit ook weer een troll? ja toch?quote:
ohquote:
wrm niequote:
Oh, dan begreep ik je verkeerd, ik bedoelde gewoon de voorbereidingen thuisquote:Op zondag 29 mei 2016 20:40 schreef Chai het volgende:
Dp hoe zie je voorbereiden tijdens het tentamen voor je dan? Je mag de stof er niet bij hebben en ook niet te laat komen.
als dat een probleem is moet je gewoon rechten gaan studerenquote:Op zondag 29 mei 2016 20:40 schreef Chai het volgende:
Dp hoe zie je voorbereiden tijdens het tentamen voor je dan? Je mag de stof er niet bij hebben en ook niet te laat komen.
Je mag alleen negertjes, koelies en chineesjes adopterenquote:Op zondag 29 mei 2016 20:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o wat is daar mis mee behalve de obvious trollpogingen zou wel willen weten eigenlijk
quote:
zou je mij adopteren?quote:Op zondag 29 mei 2016 20:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je mag alleen negertjes, koelies en chineesjes adopteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |