Ahhwquote:Op zondag 29 mei 2016 20:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
weet eigenlijk niet hoe ze er tegenwoordig uitziet, maar had wel echt crush op haar als kleine dp
Ik dacht dat hij agent wasquote:Op zondag 29 mei 2016 20:48 schreef Oberkullie het volgende:
[ afbeelding ]
Zou door die rechter wel bekeurd willen worden
jaquote:Op zondag 29 mei 2016 20:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahhwjij wilde haar skaterboi wel zijn dus
Eh wat?quote:
Dat is geen rechter maar een politie agent.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:48 schreef Oberkullie het volgende:
[ afbeelding ]
Zou door die rechter wel bekeurd willen worden
quote:Op zondag 29 mei 2016 20:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik die hele dikke man in lichtgroen wielrennerpak dat veel te strak zit op een fiets waarvan je het zadel niet ziet
Wat cute ditquote:
wat een kutgrapquote:Op zondag 29 mei 2016 20:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is geen rechter maar een politie agent.
op jou :$quote:Op zondag 29 mei 2016 20:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat cute ditOp wie had je nog meer crush vroeger
Jonge doe srs toon oprecht interesse ;squote:
hehehquote:Op zondag 29 mei 2016 20:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jonge doe srs toon oprecht interesse ;s
Dag schatquote:Op zondag 29 mei 2016 20:51 schreef xcachet het volgende:
Zo, ben ik weer.
Jullie zullen mij wel gemist hebben.
Sorry daarvoor.
ja je zei ooit eerder van ik wil witte rozen en toen vroeg ik van pics en toen deed je foto van witte tulpen dus weenie moest ik aan denken sryquote:
Hey SCNPquote:Op zondag 29 mei 2016 20:52 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Hallo vrienden
behalve HPLC en haags.
ik vond jennifer love hewitt altijd heel knapquote:Op zondag 29 mei 2016 20:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat cute ditOp wie had je nog meer crush vroeger
hewj snoezepoesquote:Op zondag 29 mei 2016 20:52 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Hallo vrienden
behalve HPLC en haags.
Nou nou nouquote:
En dat mens van evanesnogwat dan? Of is dat te gothicquote:Op zondag 29 mei 2016 20:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
heheh
alleen avril eigenlijk, kan verder even niemand bedenken
http://www.vice.com/nl/re(...)er-van-veel-media187quote:
oh jaquote:Op zondag 29 mei 2016 20:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En dat mens van evanesnogwat dan? Of is dat te gothic
Oh, nee, maar ik wil wel echt witte tulpenquote:Op zondag 29 mei 2016 20:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja je zei ooit eerder van ik wil witte rozen en toen vroeg ik van pics en toen deed je foto van witte tulpen dus weenie moest ik aan denken sry
ja maar msis bedoel je nu dus witte rozen en dat zijn mijn favo bloemenquote:Op zondag 29 mei 2016 20:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, nee, maar ik wil wel echt witte tulpen
Weinig kansquote:Op zondag 29 mei 2016 20:56 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ik hoop dat je bedrijf failliet gaat
haags heeft gewoon interesse in jequote:Op zondag 29 mei 2016 20:56 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 mei 2016 20:56 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
wat voor bedrijf?quote:
Ik hoop dat hij dan bij Ado werktquote:Op zondag 29 mei 2016 20:56 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ik ben veel te knap voor die twee.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
haags heeft gewoon interesse in je
hij probeerde mortaxx ook al mee te lokken naar een gaybar
naar rits?quote:Op zondag 29 mei 2016 20:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik zou ook wel zo knap als jij willen zijnquote:Op zondag 29 mei 2016 20:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben veel te knap voor die twee.
en mortaxx hapte zeker?quote:Op zondag 29 mei 2016 20:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
En dat mens van within temptation?quote:Op zondag 29 mei 2016 20:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh jaamy lee heet zij volgens mij
vond ik ook wel echt een knappe chick ja
nehquote:
quote:Op zondag 29 mei 2016 20:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vond je al zo bruin geworden na je bezoek aan Oslo
Nee bedoel echt witte tulpenquote:Op zondag 29 mei 2016 20:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja maar msis bedoel je nu dus witte rozen en dat zijn mijn favo bloemen
maar kan beide hoor want geven en nemen en ik had al witte duiven
quote:Op zondag 29 mei 2016 20:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
http://www.vice.com/nl/re(...)er-van-veel-media187
Vind je misschien wel interessant artikel aangezien je interesse in 4fa hebt
quote:De redactie vond een meisje dat zo achterlijk was om ZES pillen van 75mg op een avond te eten, en vervolgens het spul zelf de schuld gaf van haar ellendige avond. "Laura hoopt vooral dat gebruikers zelf gaan inzien hoe riskant het middel kan zijn, ze heeft de risico's zelf ervaren," aldus de verslaggever.
quote:De respons van de enquête is dat 4-FA een beetje het oppeppende effect van amfetamine (speed) heeft, maar ook een beetje dat liefdevolle gevoel van mdma.
ik ook met zo;n grote boom waar ik naam altijd van vergeet zo overkoepelendquote:Op zondag 29 mei 2016 20:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee bedoel echt witte tulpen
Maar witte tulpen en witte rozen kunnen toch wel samen
Zou wel graag een buitenbruiloft willen en dan als het donker is met allemaal lichtjes en kaarsen enzo lekker romantisch
huh, ik ga niet naar USA?quote:Op zondag 29 mei 2016 20:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wanneer ga jij nou precies naar USA dan?
Ja volgens mij ook, al had ze soms wel heel mooie jurkquote:Op zondag 29 mei 2016 20:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
neh
sws was die volgens mij ook al een heel stuk ouder
Ja, zal wss ook niet lang meer duren.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:59 schreef richolio het volgende:
[..]
[..]
Dit gaan ze ook weer verbieden dus
Dit klinkt dan wel weer goed
[..]
quote:Op zondag 29 mei 2016 20:59 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
huh, ik ga niet naar USA?![]()
je ziet spoken
mensen met zo'n instelling verdienen echt klappenquote:
Wilg?quote:Op zondag 29 mei 2016 20:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ook met zo;n grote boom waar ik naam altijd van vergeet zo overkoepelend
quote:Op zondag 29 mei 2016 20:59 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
huh, ik ga niet naar USA?![]()
je ziet spoken
klappen niet maar vind wel rare kijk op de wereldquote:Op zondag 29 mei 2016 21:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
mensen met zo'n instelling verdienen echt klappen
Haags verdient sowieso klappenquote:Op zondag 29 mei 2016 21:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
mensen met zo'n instelling verdienen echt klappen
yehquote:Op zondag 29 mei 2016 21:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
klappen niet maar vind wel rare kijk op de wereld
rtquote:
Daar heb ik geen kijk op.quote:Op zondag 29 mei 2016 21:02 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
mn anus is al schoon genoeg hoor, je mag best stoppen
Nog steeds btwquote:
ja maar vind treurwilg niet toepasselijk naam bij een bruiloft al zullen heel veel oude mannen zeggen van hahaha juist welquote:
Echt he, er was hier laatst ook zo'n lapzwans die anderen wijsmaakte dat hij in New York woondequote:
graag gedaan ik ben een behulpzame jongenquote:Op zondag 29 mei 2016 21:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
had echt even je bevestiging nodig dankje pop
Frank Sinatra?quote:Op zondag 29 mei 2016 21:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Echt he, er was hier laatst ook zo'n lapzwans die anderen wijsmaakte dat hij in New York woonde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |