ik ben ook een blauwe maandag postbode geweest, had 450 huizen maar ik kon het niet meer aan dus heb wel respect voor je hoorquote:Op zondag 29 mei 2016 21:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
het is een zware taak maar iemand moet het doen
Haags vroeg net ook voor de derde keer geloof ik wanneer ik weggingquote:Op zondag 29 mei 2016 21:04 schreef deadprez het volgende:
volgens mij wist ik dat trouwens ook al
rip mijn geheugen
Geweldig inderdaad.quote:Op zondag 29 mei 2016 21:03 schreef NoelGallagher het volgende:
Yes bijna weer maandag. Eindelijk weer werken
Maar als je niet wilt trouwen dan doe je dat toch niet. Als het je niet uitmaakt ben je trouwens ook slappe zakquote:Op zondag 29 mei 2016 21:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik denk dat het weinig uitmaakt voor de meeste mannen, of ze wel of niet trouwen.
Eckte FOK!kers werken niet.quote:Op zondag 29 mei 2016 21:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit typte ik ook vandaag, maar dat werd niet positief ontvangen
kkchill baantje in de zomer, lkkr weer, kan roken wanneer ik wil, kan als ik wil zelfs met een joint in m'n bek door de wijk lopenquote:Op zondag 29 mei 2016 21:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben ook een blauwe maandag postbode geweest, had 450 huizen maar ik kon het niet meer aan dus heb wel respect voor je hoor
Maar wanneer ging je nou?quote:Op zondag 29 mei 2016 21:05 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Haags vroeg net ook voor de derde keer geloof ik wanneer ik wegging
Frank heeft ook 3x gevraagd waar ik heenging in de VS en reageerde iedere keer verbaasd over dat ik het echt ging doen.
Je bent niet de enige
zou wel leuk zijn denk ik ofzo maar miss ook niet weenie weet sws nietquote:Op zondag 29 mei 2016 21:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik denk dat het weinig uitmaakt voor de meeste mannen, of ze wel of niet trouwen.
Hahaquote:Op zondag 29 mei 2016 21:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja snap dat nooit maar lach gewoon mee om geen sociaal awkward situaties te creëren en omdat ik van m'n ouders niet steeds overal tegenin moet gaan
met foto's enzo? alsof we op elkaar wachten tot ik terugkomquote:Op zondag 29 mei 2016 21:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zullen we penvriendjes worden?
gelukkig maarquote:Op zondag 29 mei 2016 21:05 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Haags vroeg net ook voor de derde keer geloof ik wanneer ik wegging
Frank heeft ook 3x gevraagd waar ik heenging in de VS en reageerde iedere keer verbaasd over dat ik het echt ging doen.
Je bent niet de enige
Inderdaad, dan niet. Als het niet uitmaakt zou ik niet weten waarom je een slappe zak bent maar ok.quote:Op zondag 29 mei 2016 21:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar als je niet wilt trouwen dan doe je dat toch niet. Als het je niet uitmaakt ben je trouwens ook slappe zak
Oh nou ja mag wel hoorquote:Op zondag 29 mei 2016 21:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ging helemaal stuk hierom. Ik beloof dat ik hem niet gebruik
ja klopt maar ik was vroeger ontzettend ambitieus dus wou meer maar dat is er tegenwoordig ook helemaal uit dus nu zou ik ook wel willenquote:Op zondag 29 mei 2016 21:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
kkchill baantje in de zomer, lkkr weer, kan roken wanneer ik wil, kan als ik wil zelfs met een joint in m'n bek door de wijk lopen
ik ben niet zo fotogeniek hoor maar okequote:Op zondag 29 mei 2016 21:06 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
met foto's enzo? alsof we op elkaar wachten tot ik terugkom
alleen dick vind ik ook goed hoorquote:Op zondag 29 mei 2016 21:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben niet zo fotogeniek hoor maar oke
ja ben inmiddels op een leeftijd dat zij niet steeds meer hoeven te verantwoorden dus maakt ze nu wat minder uit maar zijn tips voor het leven denk ikquote:
quote:Op zondag 29 mei 2016 21:08 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
alleen dick vind ik ook goed hoor
beloof je niet door te sturen naar rest van fok?quote:Op zondag 29 mei 2016 21:08 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
alleen dick vind ik ook goed hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |