Yep. Heel makkelijk.quote:Op zondag 29 mei 2016 21:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
waar koop je kaarten? gewoon bij de club?
voetbalreizenquote:Op zondag 29 mei 2016 21:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
waar koop je kaarten? gewoon bij de club?
valt allemaal best meequote:Op zondag 29 mei 2016 21:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als je opgelicht wilt worden moet je inderdaad tickets daar kopen
en dan lekker in een vak gedrukt worden allemaal Nederlanders die ook via voetbalreizen geboekt hebben.quote:
zijn toch allemaal hetzelfdequote:
ik ga tenminste niet bitchen dat ik niet mee kan pratenquote:Op zondag 29 mei 2016 21:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
als het over drugs gaat tikt dp echt 100 berichtjes in een minuut, gaat het over voetbal is die nergens te bekennen
er zijn meer dan een voetbalreisbureau's ;squote:Op zondag 29 mei 2016 21:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
en dan lekker in een vak gedrukt worden allemaal Nederlanders die ook via voetbalreizen geboekt hebben.
deze zin doet mij pijnquote:Op zondag 29 mei 2016 21:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
er zijn meer dan een voetbalreisbureau's ;s
ik heb dan ook veel meer aandacht nodig dan jijquote:Op zondag 29 mei 2016 21:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ga tenminste niet bitchen dat ik niet mee kan praten
jij hebt speciale behoeftes iddquote:Op zondag 29 mei 2016 21:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb dan ook veel meer aandacht nodig dan jij
Daar hoef je niet veel voor te doen om daar mee te verliezen.quote:Op zondag 29 mei 2016 21:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik ben wel eens ajax, ga ik expres verliezen en dan voel ik me weer goed
haha ja wat een sukkel he die dpquote:Op zondag 29 mei 2016 21:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
als het over drugs gaat tikt dp echt 100 berichtjes in een minuut, gaat het over voetbal is die nergens te bekennen
omdat er geen ene anus van kloptquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |