abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 mei 2016 @ 13:26:16 #51
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_162562827
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 13:23 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik ben niet rechts.
Rechtsen zijn rattenvangertjes imho.
Maar het enige dat links er tegenover stelt is hersenloos roepen dat iedereen een tokkie, nazi, fascist etc. is. Zonder zich af te vragen waarom links aan het leeglopen is.
Omdat de (a)sociale media aanzetten tot hersenloos gedrag. Gewoon meeblaten met de hardste schreeuwers als Wilders en Geenstijl zonder ook maar een moment zelf na te denken.
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
  zaterdag 28 mei 2016 @ 13:26:21 #52
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_162562828
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 13:23 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik ben niet rechts.
Rechtsen zijn rattenvangertjes imho.
Maar het enige dat links er tegenover stelt is hersenloos roepen dat iedereen een tokkie, nazi, fascist etc. is. Zonder zich af te vragen waarom links aan het leeglopen is.
Waarschijnlijk omdat iets roepen over zwarte piet en buitenlanders beter scoort dan inlezen in de politiek die rechts er door heen heeft gejast en waar juist de laagste klassen het meest mee te maken hebben en krijgen.

Trouwens, wat dat hersenloos roepen betreft: lees je dit forum nog wel eens regelmatig? De termen kutmarokkanen, landverrader, policor, Gutmensch... nee, dat zijn intellectuele uitingen van een ingelezen geest.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 28 mei 2016 @ 13:28:14 #53
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_162562868
Mocht men de ware aard van de politiek die PvdA/VVD heeft ingezet inzien wordt de SP makkelijk de grootste.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_162562954
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 13:26 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Waarschijnlijk omdat iets roepen over zwarte piet en buitenlanders beter scoort dan inlezen in de politiek die rechts er door heen heeft gejast en waar juist de laagste klassen het meest mee te maken hebben en krijgen.

Trouwens, wat dat hersenloos roepen betreft: lees je dit forum nog wel eens regelmatig? De termen kutmarokkanen, landverrader, policor, Gutmensch... nee, dat zijn intellectuele uitingen van een ingelezen geest.
Jij wil niet weten hoe vaak ik bedekt of pseudo-bedekt word uitgemaakt voor PVV'er, terwijl ik als linksje wel probeer te doorgronden waarom links leegloopt. Kijk naar de topics die ik af en toe in POL open. Ik begrijp bijvoorbeeld nog steeds niet waarom links doelbewust haar seculiere achtergrond gewoon prijs geeft. Dat is al één reden waarom links leegloopt hoor. Het ontbreken daarbij van een sociaaleconomische analyse is echt stuitend, hetgeen mede leidt tot situaties op de arbeidsmarkt die nu ja bijna 19de eeuws zijn. Maar links vindt alles best. PvdA-wethouders die mensen met behoud van uitkering aan het werk zetten (zonder perspectief), waardoor tegelijkertijd mensen die deze banen betaald uitvoerden, ontslagen worden en dan een juich-artikeltje in de krant zetten? Enfin, zo maar een voorbeeld.
I´m back.
pi_162562966
100 BN'ers......
Schrijf dan gewoon 100 bekende mensen.
Patrick Kluivert, Sylvana Simons, Halina Reijn, Humberto Tan enz enz, sorry hoor, maar de meerderheid van de ondertekenaars zijn misschien bekende mensen, maar bekende nederlanders gaat wat ver, hoeveel van hen hebben er een dubbele nationaliteit?

Misschien moeten we inderdaad stoppen met schimken van mensen, zie er genoeg in de lijst van 100 die zo piet kunnen spelen, zeggen we tegen de kinderen dat sinterklaas ieder jaar uit Spanje komt, maar dat zijn knechten hier blijven.
pi_162562998
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 13:25 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

En nou deze logica ook nog even toepassen op alle buitenlandse folklore en gewoonten die hier ONZE normen en waarden kwetsend over straat gaat.

Hypocriet gelul.
Moeilijk te zeggen of ik ook daar tegen ben zonder voorbeelden.
pi_162563092
En...de culturele genocide woekert voort
pi_162563182
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 13:33 schreef klipper het volgende:
100 BN'ers......
Patrick Kluivert, Sylvana Simons, Halina Reijn, Humberto Tan enz enz, sorry hoor, maar de meerderheid van de ondertekenaars zijn misschien bekende mensen, maar bekende nederlanders gaat wat ver, hoeveel van hen hebben er een dubbele nationaliteit?

Misschien moeten we inderdaad stoppen met schimken van mensen, zie er genoeg in de lijst van 100 die zo piet kunnen spelen, zeggen we tegen de kinderen dat sinterklaas ieder jaar uit Spanje komt, maar dat zijn knechten hier blijven.
:')
Feyenoord Rotterdam
  zaterdag 28 mei 2016 @ 13:47:28 #59
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_162563213
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 13:26 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Omdat de (a)sociale media aanzetten tot hersenloos gedrag. Gewoon meeblaten met de hardste schreeuwers als Wilders en Geenstijl zonder ook maar een moment zelf na te denken.
al eens in je opgekomen dat het voort kan komen uit een verschil van inzicht? Dat heeft met intellect niets van doen.

Sterker nog het gedrag van links begint geesteszieke symptomen te vertonen. Totaal het besef met de realiteit kwijt.

Alleen het zelfbenoemde intellectuele monopolie stond nog omdat ze het maar zelf blijven volhouden naar na die tweet van van muiswinkel staat ook dat gelijk aan de tokkie.

Rest de geeftesziekte van links.

Trouwens als ik fam tokkie was zou ik Rutte aanklagen voor smaad, just a tip. Who's stupid now?
pi_162564803
quote:
3s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 12:59 schreef Dagonet het volgende:
Plaats je ook even de context rond die tweet van van Muiswinkel? Het is niet alsof hij lukraak begint te schelden.
Nou, jawel. Dat is juist het hele punt. Hij begon te kankeren tegen iemand die nuance voorstaat omdat hij dacht met een tegenstander te maken te hebben.

Daarom is Erik de grootste pleurismongool van allemaal, bijna erger dan Quinsy.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_162564827
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 13:25 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

En nou deze logica ook nog even toepassen op alle buitenlandse folklore en gewoonten die hier ONZE normen en waarden kwetsend over straat gaat.

Hypocriet gelul.
Dat doet de hypocriete Gutmensch niet, en O wee als je hem daarop wijst, dan heeft hij een flinke butthurt en gaat hij schelden. zo rolt de Gutmensch nu eenmaal.
pi_162564865
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 13:35 schreef Pandorado het volgende:

[..]

Moeilijk te zeggen of ik ook daar tegen ben zonder voorbeelden.
Homo's in elkaar slaan is er eentje van. Ik mis de open brieven ondertekent door 200 B-artiesten wel tegemoet.

Oh wacht, dat laffe stel hersenloze hypocriete inteeltvolk komt de grachtengordel niet uit.
  zaterdag 28 mei 2016 @ 15:12:34 #63
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_162565434
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 13:33 schreef klipper het volgende:
100 BN'ers......

Maar verder heeft het allemaal niets met racisme van doen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 28 mei 2016 @ 15:15:08 #64
440653 BarryOSeven
pi_162565504
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 14:48 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Dat doet de hypocriete Gutmensch niet, en O wee als je hem daarop wijst, dan heeft hij een flinke butthurt en gaat hij schelden. zo rolt de Gutmensch nu eenmaal.
of hij kijkt snel weg, sluit het stukje realiteit uit zijn existentie en loopt zijn domme geblaat in de volgende discussie te etaleren

goto 1
pi_162565520
Volgens mij wakker je het racisme zo alleen maar aan.
Zwarte piet bestaat over een aantal jaar niet meer...een klein groepje lijkt het voor elkaar te krijgen om zijn gelijk te krijgen.
Achterlijk gedoe. :')
pi_162565585
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 15:12 schreef Copycat het volgende:

[..]

Sterk argument wel van de anti-pietjes.

Je moet eens zo reageren over Muiswinkel zijn tweet. Oh nee, dat vind jij heel normaal.
  zaterdag 28 mei 2016 @ 15:27:50 #67
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_162565863
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 13:03 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Nogmaals: ik begrijp de frustratie en angst niet.
Glijdende schaal. Wat is het volgende wat beledigend/racistisch/onbehoorlijk/ongemakkelijk/... is voor de allochtone medemens?
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  zaterdag 28 mei 2016 @ 15:27:57 #68
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_162565870
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 15:18 schreef JeSuisDroppie het volgende:

Sterk argument wel van de anti-pietjes.

Je moet eens zo reageren over Muiswinkel zijn tweet. Oh nee, dat vind jij heel normaal.
Ik heb me in de achtergrond van die tweet ingelezen. Begrijp zijn bedoeling, maar vind de uitwerking enorm dom. Had-ie nooit moeten doen.

Maar dat zegt verder natuurlijk niets over het racistische gehalte van de post waarop ik reageerde.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 28 mei 2016 @ 15:53:59 #69
198365 Morendo
The Real Deal
pi_162566402
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 13:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
Mocht men de ware aard van de politiek die PvdA/VVD heeft ingezet inzien wordt de SP makkelijk de grootste.
Want dan zal de heilstaat aanbreken!
Die Lebenslust bringt dich um.
  zaterdag 28 mei 2016 @ 16:03:35 #70
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_162566542
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 13:47 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

al eens in je opgekomen dat het voort kan komen uit een verschil van inzicht? Dat heeft met intellect niets van doen.

Sterker nog het gedrag van links begint geesteszieke symptomen te vertonen. Totaal het besef met de realiteit kwijt.

Alleen het zelfbenoemde intellectuele monopolie stond nog omdat ze het maar zelf blijven volhouden naar na die tweet van van muiswinkel staat ook dat gelijk aan de tokkie.

Rest de geeftesziekte van links.

Trouwens als ik fam tokkie was zou ik Rutte aanklagen voor smaad, just a tip. Who's stupid now?
Ah Rutte is nu ook al geestesziek.

Tuurlijk joh.
  zaterdag 28 mei 2016 @ 16:43:44 #71
168739 Red_85
'echt wel'
pi_162567219
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 16:03 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Tuurlijk joh.
Ah, je hebt geen argumenten meer en begint iemand anders maar woorden in de mond te leggen. Typisch weer...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zaterdag 28 mei 2016 @ 16:48:47 #72
440653 BarryOSeven
pi_162567329
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 16:03 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Tuurlijk joh.
als je wat had opgelet had je gisteren in zijn persco opgevangen dat hij de familienaam tokkie in zijn mond nam, dat hoort een mp niet te doen

Verder blijft lezen een kunst blijkbaar
pi_162567452
Waar maken wij ons druk om? 100 mensen zeggen iets, so be it!
Het probleem is dat er zo veel aandacht aan geschonken wordt.
pi_162569438
Arzuaslanistisch commentaar was er ook:

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 28-05-2016 18:56:24 ]
I´m back.
pi_162570267
quote:
3s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 12:59 schreef Dagonet het volgende:
Plaats je ook even de context rond die tweet van van Muiswinkel? Het is niet alsof hij lukraak begint te schelden.
Ik heb desondanks hartelijk gelachen. _O-
pi_162570301
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 15:15 schreef aloa het volgende:
Volgens mij wakker je het racisme zo alleen maar aan.
Zwarte piet bestaat over een aantal jaar niet meer...een klein groepje lijkt het voor elkaar te krijgen om zijn gelijk te krijgen.
Achterlijk gedoe. :')
Ach dit kan alleen in NL, in Belgie doen ze nergens moeilijk over, zelfs in Suriname niet.

Wat tolerantie betreft zijn we hier veel te ver doorgeschoten.

Zat landen waar ze helemaal niet zo tolerant zijn.

Kijk bijvoorbeeld naar het chinese filmpje van het wasmiddel, waar ze een donker getinte man in een wasmachine doen, deze komt er geel uit, draaide al een maand in China, hoorde je hiemand over totdat het viraal ging.
pi_162570446
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 15:12 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee, heb alleen graag dat Piet normale kleuren heeft en geen stroopwafelgezicht, roetpiet of roetvegen is ook goed als schminken niet meer kan.

Maar als we alleen witte pieten nemen is dat ook weer rasistisch, dan heb je weer mensen die beweren dat getinte mensen lui zijn of dergelijke.

Ben je er tegen, pleur op, je hoeft hier hiet te blijven, ik ga ook niet naar Irak toe als christen, heb ik niets te zoeken.
pi_162570447
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 18:53 schreef klipper het volgende:

[..]

Ach dit kan alleen in NL, in Belgie doen ze nergens moeilijk over, zelfs in Suriname niet.

Zat landen waar ze helemaal niet zo tolerant zijn.

Kijk bijvoorbeeld naar het chinese filmpje van het wasmiddel, waar ze een donker getinte man in een wasmachine doen, deze komt er geel uit, draaide al een maand in China, hoorde je hiemand over totdat het viraal ging.
In België doen ze niet moeilijk. :') Daar is de hele samenleving nog gesegregeerder dan in Nederland en daar bestaat sowieso al een cultuur waarbij je geacht wordt je mond te houden. Ze demonstreren veel vaker en effectiever dan in Nederland, maar dit gebeurt alleen bij economische wantoestanden.

En het is nogal wiedes dat er geen protest is ontstaan tegen die reclame voordat het viraal ging omdat de Chinese cultuur wellicht nog verder van ons afstaat dan de Afrikaanse of Arabische cultuur.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2016 19:01:59 ]
pi_162571610
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 18:53 schreef klipper het volgende:

[..]

Vandaar dat mensen Zwarte Piet in deze vorm niet meer willen tolereren.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zaterdag 28 mei 2016 @ 21:56:36 #80
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_162575741
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 16:43 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Ah, je hebt geen argumenten meer en begint iemand anders maar woorden in de mond te leggen. Typisch weer...
Ik heb altijd maar één argument gehad en dat heb ik nog steeds: discriminatie is bij wet verboden en terecht.
  zaterdag 28 mei 2016 @ 21:57:18 #81
440653 BarryOSeven
pi_162575781
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 21:56 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Ik heb altijd maar één argument gehad en dat heb ik nog steeds: discriminatie is bij wet verboden en terecht.
:') op basis van huidskleur ja.
pi_162575797
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 19:53 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Vandaar een zeer kleine minderheid Zwarte Piet in deze vorm niet meer willen tolereren.
Even gefixed voor je.
  zaterdag 28 mei 2016 @ 22:00:25 #83
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_162575914
quote:

[..]

Wie en hoe wordt er gediscrimineerd dan? Mensen met een donkere huidskleur mogen geen Zwarte Piet spelen? Of hoe zit het?
  zaterdag 28 mei 2016 @ 22:00:30 #84
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_162575918
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 21:57 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

:') op basis van huidskleur ja.
Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.
pi_162575922
quote:

[..]

Ja, mensen discrimineren de moeder, of heb je een lelijke vriendin?
I´m back.
pi_162575964
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 22:00 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.
In ZP's geval ben je in de war met racisme.
  zaterdag 28 mei 2016 @ 22:01:56 #87
440653 BarryOSeven
pi_162575977
quote:

[..]

Oh vertel eens: hoe zit dat met het buitensluiten van rechtse tokkies?
  zaterdag 28 mei 2016 @ 22:03:26 #88
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_162576039
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 22:00 schreef Zelva het volgende:

[..]

Wie en hoe wordt er gediscrimineerd dan? Mensen met een donkere huidskleur mogen geen Zwarte Piet spelen? Of hoe zit het?
Er zijn gekleurde mensen die zich gediscrimineerd voelen door het gebruik van de blackface karikatuur voor Zwarte Piet en dat kan ik me goed voorstellen.
pi_162576056
quote:

[..]

Okee, laten we alle zwarte pieten dan gelijk behandelen. Allemaal zwart!

Bovendien is het behoorlijk racistisch om zwarten te verbieden te werken als goedaardige hulp!

Even meegaan in jouw denkwijze. :P
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_162576069
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 22:03 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Er zijn gekleurde mensen die zich gediscrimineerd voelen door het gebruik van de blackface karikatuur voor Zwarte Piet en dat kan ik me goed voorstellen.
Zwarte piet is geen blackface karikatuur.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zaterdag 28 mei 2016 @ 22:05:21 #91
39333 Zelva
pi_162576116
quote:

[..]

Dat is geen antwoord op mijn vraag. Hoe zou een blackfacezwartepiet (en dat is het niet) mensen discrimineren dan. Wat kunnen ze daardoor niet doen, wat mensen met een andere huidskleur wel kunnen?
  zaterdag 28 mei 2016 @ 22:05:35 #92
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_162576126
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 22:01 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Oh vertel eens: hoe zit dat met het buitensluiten van rechtse tokkies?
Die zijn meestal al te dom om te poepen.
  zaterdag 28 mei 2016 @ 22:06:37 #93
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_162576172
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 22:05 schreef Zelva het volgende:

[..]

Dat is geen antwoord op mijn vraag. Hoe zou een blackfacezwartepiet (en dat is het niet) mensen discrimineren dan. Wat kunnen ze daardoor niet doen, wat mensen met een andere huidskleur wel kunnen?
Als je dat al niet snapt is een discussie met jou volkomen zinloos want dan heb je kennelijk het intellect van een deur.
  zaterdag 28 mei 2016 @ 22:07:12 #94
39333 Zelva
pi_162576199
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 22:06 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Als je dat al niet snapt is een discussie met jou volkomen zinloos want dan heb je kennelijk het intellect van een deur.
Oké duidelijk. Je hebt dus geen enkel idee wat discriminatie nou echt is. Ga je schamen!

Of beantwoord die vraag gewoon!

[ Bericht 2% gewijzigd door Zelva op 28-05-2016 22:17:52 ]
  zaterdag 28 mei 2016 @ 22:08:07 #95
440653 BarryOSeven
pi_162576229
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 22:05 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Die zijn meestal al te dom om te poepen.
Ik denk dat het niet echt veel verschilt qua mate van discriminatie, behalve dat een groep enorm probeert te profiteren van medelijden met hun zogenaamde discriminatie gejank
pi_162576419
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 22:06 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Vermaak ons in dit topic eens en leg eens uit wat je bedoelde toen je zei dat ZP discriminatie was.
pi_162576428
quote:
99s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 12:43 schreef BarryOSeven het volgende:
Tv-makers: Sinterklaasjournaal moet piet aanpassen

Ruim 100 schrijvers, acteurs en televisiemakers hebben in een open brief aan de NTR gevraagd of de omroep het uiterlijk van Zwarte Piet in het Sinterklaasjournaal wil veranderen. Volgens de briefschrijvers is Zwarte Piet in zijn huidige vorm een karikatuur die racisme uitdraagt.

Is het ook bekend om welk RAS het hier gaat ?
En welk RAS word hier zo belachelijk gemaakt dat het woord racisme word ingezet ?
Ik was er niet van op de hoogte dat Zwarte piet tot een bepaald RAS behoorde :W
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_162576561
Even wat olie op het vuur gooien :P

Verbijstering over tweet Erik van Muiswinkel

Erik van Muiswinkel heeft zich de woede van ‘Twitterend’ Nederland op de hals gehaald door iemand vreselijk uit te schelden op social media.

De 'oud-Hoofdpiet’ heeft het te bont gemaakt op social media. "Nou Ruben, als jij t verschil niet wil zien tussen ons betoog en dat van 'hun', ben je denk ik een domme kankerlul", reageerde Erik van Muiswinkel vrijdag op Twitter.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_162576621
quote:
6s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 22:17 schreef Kijkertje het volgende:
Even wat olie op het vuur gooien :P

Verbijstering over tweet Erik van Muiswinkel

Erik van Muiswinkel heeft zich de woede van ‘Twitterend’ Nederland op de hals gehaald door iemand vreselijk uit te schelden op social media.

De 'oud-Hoofdpiet’ heeft het te bont gemaakt op social media. "Nou Ruben, als jij t verschil niet wil zien tussen ons betoog en dat van 'hun', ben je denk ik een domme kankerlul", reageerde Erik van Muiswinkel vrijdag op Twitter.
Hij wordt aardig uitgekotst ja. En terecht, misselijk kutventje.
pi_162576672
quote:

[..]

Dat kan ik me zelf ook goed voorstellen. Ik kan me echter ook goed voorstellen dat er gereformeerden zijn die in net zo'n grote mate aanstoot nemen aan popmuziek, wordt het dan maar eens tijd om de programmering van Pinkpop en Lowlands vol te stoppen met Christian Rock zodat ook zij zich beter thuis kunnen voelen in de samenleving?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')