Omdat de (a)sociale media aanzetten tot hersenloos gedrag. Gewoon meeblaten met de hardste schreeuwers als Wilders en Geenstijl zonder ook maar een moment zelf na te denken.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 13:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ben niet rechts.
Rechtsen zijn rattenvangertjes imho.
Maar het enige dat links er tegenover stelt is hersenloos roepen dat iedereen een tokkie, nazi, fascist etc. is. Zonder zich af te vragen waarom links aan het leeglopen is.
Waarschijnlijk omdat iets roepen over zwarte piet en buitenlanders beter scoort dan inlezen in de politiek die rechts er door heen heeft gejast en waar juist de laagste klassen het meest mee te maken hebben en krijgen.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 13:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ben niet rechts.
Rechtsen zijn rattenvangertjes imho.
Maar het enige dat links er tegenover stelt is hersenloos roepen dat iedereen een tokkie, nazi, fascist etc. is. Zonder zich af te vragen waarom links aan het leeglopen is.
Jij wil niet weten hoe vaak ik bedekt of pseudo-bedekt word uitgemaakt voor PVV'er, terwijl ik als linksje wel probeer te doorgronden waarom links leegloopt. Kijk naar de topics die ik af en toe in POL open. Ik begrijp bijvoorbeeld nog steeds niet waarom links doelbewust haar seculiere achtergrond gewoon prijs geeft. Dat is al één reden waarom links leegloopt hoor. Het ontbreken daarbij van een sociaaleconomische analyse is echt stuitend, hetgeen mede leidt tot situaties op de arbeidsmarkt die nu ja bijna 19de eeuws zijn. Maar links vindt alles best. PvdA-wethouders die mensen met behoud van uitkering aan het werk zetten (zonder perspectief), waardoor tegelijkertijd mensen die deze banen betaald uitvoerden, ontslagen worden en dan een juich-artikeltje in de krant zetten? Enfin, zo maar een voorbeeld.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 13:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat iets roepen over zwarte piet en buitenlanders beter scoort dan inlezen in de politiek die rechts er door heen heeft gejast en waar juist de laagste klassen het meest mee te maken hebben en krijgen.
Trouwens, wat dat hersenloos roepen betreft: lees je dit forum nog wel eens regelmatig? De termen kutmarokkanen, landverrader, policor, Gutmensch... nee, dat zijn intellectuele uitingen van een ingelezen geest.
Moeilijk te zeggen of ik ook daar tegen ben zonder voorbeelden.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 13:25 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
En nou deze logica ook nog even toepassen op alle buitenlandse folklore en gewoonten die hier ONZE normen en waarden kwetsend over straat gaat.
Hypocriet gelul.
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 13:33 schreef klipper het volgende:
100 BN'ers......
Schrijf dan gewoon 100 bekende mensen.
Patrick Kluivert, Sylvana Simons, Halina Reijn, Humberto Tan enz enz, sorry hoor, maar de meerderheid van de ondertekenaars zijn misschien bekende mensen, maar bekende nederlanders gaat wat ver, hoeveel van hen hebben er een dubbele nationaliteit?
Misschien moeten we inderdaad stoppen met schimken van mensen, zie er genoeg in de lijst van 100 die zo piet kunnen spelen, zeggen we tegen de kinderen dat sinterklaas ieder jaar uit Spanje komt, maar dat zijn knechten hier blijven.
al eens in je opgekomen dat het voort kan komen uit een verschil van inzicht? Dat heeft met intellect niets van doen.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 13:26 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Omdat de (a)sociale media aanzetten tot hersenloos gedrag. Gewoon meeblaten met de hardste schreeuwers als Wilders en Geenstijl zonder ook maar een moment zelf na te denken.
Nou, jawel. Dat is juist het hele punt. Hij begon te kankeren tegen iemand die nuance voorstaat omdat hij dacht met een tegenstander te maken te hebben.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 12:59 schreef Dagonet het volgende:
Plaats je ook even de context rond die tweet van van Muiswinkel? Het is niet alsof hij lukraak begint te schelden.
Dat doet de hypocriete Gutmensch niet, en O wee als je hem daarop wijst, dan heeft hij een flinke butthurt en gaat hij schelden. zo rolt de Gutmensch nu eenmaal.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 13:25 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
En nou deze logica ook nog even toepassen op alle buitenlandse folklore en gewoonten die hier ONZE normen en waarden kwetsend over straat gaat.
Hypocriet gelul.
Homo's in elkaar slaan is er eentje van. Ik mis de open brieven ondertekent door 200 B-artiesten wel tegemoet.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 13:35 schreef Pandorado het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen of ik ook daar tegen ben zonder voorbeelden.
Maar verder heeft het allemaal niets met racisme van doen.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 13:33 schreef klipper het volgende:
100 BN'ers......
Schrijf dan gewoon 100 bekende mensen.
Patrick Kluivert, Sylvana Simons, Halina Reijn, Humberto Tan enz enz, sorry hoor, maar de meerderheid van de ondertekenaars zijn misschien bekende mensen, maar bekende nederlanders gaat wat ver, hoeveel van hen hebben er een dubbele nationaliteit?
Misschien moeten we inderdaad stoppen met schimken van mensen, zie er genoeg in de lijst van 100 die zo piet kunnen spelen, zeggen we tegen de kinderen dat sinterklaas ieder jaar uit Spanje komt, maar dat zijn knechten hier blijven.
of hij kijkt snel weg, sluit het stukje realiteit uit zijn existentie en loopt zijn domme geblaat in de volgende discussie te etalerenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:48 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dat doet de hypocriete Gutmensch niet, en O wee als je hem daarop wijst, dan heeft hij een flinke butthurt en gaat hij schelden. zo rolt de Gutmensch nu eenmaal.
Sterk argument wel van de anti-pietjes.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar verder heeft het allemaal niets met racisme van doen.
Glijdende schaal. Wat is het volgende wat beledigend/racistisch/onbehoorlijk/ongemakkelijk/... is voor de allochtone medemens?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 13:03 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Nogmaals: ik begrijp de frustratie en angst niet.
Ik heb me in de achtergrond van die tweet ingelezen. Begrijp zijn bedoeling, maar vind de uitwerking enorm dom. Had-ie nooit moeten doen.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:18 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Sterk argument wel van de anti-pietjes.
Je moet eens zo reageren over Muiswinkel zijn tweet. Oh nee, dat vind jij heel normaal.
Want dan zal de heilstaat aanbreken!quote:Op zaterdag 28 mei 2016 13:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
Mocht men de ware aard van de politiek die PvdA/VVD heeft ingezet inzien wordt de SP makkelijk de grootste.
Ah Rutte is nu ook al geestesziek.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 13:47 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
al eens in je opgekomen dat het voort kan komen uit een verschil van inzicht? Dat heeft met intellect niets van doen.
Sterker nog het gedrag van links begint geesteszieke symptomen te vertonen. Totaal het besef met de realiteit kwijt.
Alleen het zelfbenoemde intellectuele monopolie stond nog omdat ze het maar zelf blijven volhouden naar na die tweet van van muiswinkel staat ook dat gelijk aan de tokkie.
Rest de geeftesziekte van links.
Trouwens als ik fam tokkie was zou ik Rutte aanklagen voor smaad, just a tip. Who's stupid now?
Ah, je hebt geen argumenten meer en begint iemand anders maar woorden in de mond te leggen. Typisch weer...quote:Op zaterdag 28 mei 2016 16:03 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ah Rutte is nu ook al geestesziek.
Tuurlijk joh.
als je wat had opgelet had je gisteren in zijn persco opgevangen dat hij de familienaam tokkie in zijn mond nam, dat hoort een mp niet te doenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 16:03 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ah Rutte is nu ook al geestesziek.
Tuurlijk joh.
Ik heb desondanks hartelijk gelachen.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 12:59 schreef Dagonet het volgende:
Plaats je ook even de context rond die tweet van van Muiswinkel? Het is niet alsof hij lukraak begint te schelden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |