Jawel, je krijgt in de grote steden in rap tempo majority-minority samenlevingen. Dwz zeggen dat de oorspronkelijke bevolking een minderheid vormt. Dit voorspelt bijna wel dat gebruiken samenhangend met de oorspronkelijke bewoners iig niet meer de norm zullen zijn. Wanneer? Pakweg 10 jaar met ongewijzigd beleid.quote:
Neuh.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 12:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jawel, je krijgt in de grote steden in rap tempo majority-minority samenlevingen. Dwz zeggen dat de oorspronkelijke bevolking een minderheid vormt. Dit voorspelt bijna wel dat gebruiken samenhangend met de oorspronkelijke bewoners iig niet meer de norm zullen zijn. Wanneer pakweg 10 jaar met ongewijzigd beleid.
In die zin is het goede nieuws dat er zowel veel blanken tegen ZP in deze vorm zijn, en veel zwarten voor het behoud van ZP in deze vorm. Het is gelukkig iets waar je als individu anders over kan denken, ongeacht de eigen huidskleur.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:58 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Inderdaad, het ligt overigens ook natuurlijk aan de ouders van de kinderen die het zo maken.
Zo ben ik zelf bruin, maar hebben mijn ouders NOOIT gezeikt over zwarte piet, heck.. we vierden het elk jaar met plezier... maar daar tegenover ons was een familie waar wij bevriend mee waren die echt volledig anti zwarte piet waren en hun kinderen mochten het nooit vieren, en guess what.. zij huilen ook elk jaar racisme wanneer het weer zo ver is.
Maar tijdens dat zij jong waren wilden ze altijd al mee doen, maar werden ze verplicht thuis gehouden door hun ouders.
Ik heb zoiets van zolang de overgrote meederheid van de donkere/bruine mensen zich niet voelt aangevallen moet het toch echt aan de minderheid liggen en moeten zij zelf maar met hun complex zien te dealen.
p.s nu moet ik helaas wel in zwart en wit termen praten (dat haat ik), maar echt... die blanke gutmenschen die doen alsof ze weten hoe ik mij zou moeten voelen of dat ik het niet begrijp daar kots ik van.. dat geld eveneens ook voor donkere mensen die zeggen dat ik ben gehersenspoeld door de blanke overheerser... fuck outta here.
Ja, dan niet O, grote, wijsgeer. Maar ik denk dus van wel, onderbouwd. Lees je eens in over superdiversiteit anders.quote:
Sinterklaas is het enige niet-religieuze/atheistische feestje dat we hebben. Daarom.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 12:43 schreef BarryOSeven het volgende:
zaterdag 28 mei 2016 @ 12:41 • 300
BarryOSeven
Zp is het topje van de ijsberg van een onderliggend veel groter probleem hierboven bedchreven
Jaja, jij ziet het grote allochtone gevaar. Al die enge buitenlanders komen hierheen en pakken dan onze kerstboom af.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 12:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dan niet O, grote, wijsgeer. Maar ik denk dus van wel, onderbouwd. Lees je eens in over superdiversiteit anders.
Nee, dat heeft niets met het grote allochtone gevaar te maken. Nogmaals we zijn op weg om van de grote steden zogenaamde majority-minority samenlevingen te maken. Dit worden lappendekentjes van verschillende minderheidsculturen met ieder de eigen gebruiken. Aangezien we in NL niet, net zoals in de VS, een stevig verankerde NLse cultuur hebben en in die grote steden de NLse cultuur van autochtonen ook niet meer leidend zal zijn, zullen ook gebruiken als het kerstfeest verdwijnen c.q. veranderen in die majority-minority micro-samenlevingen.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 12:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jaja, jij ziet het grote allochtone gevaar. Al die enge buitenlanders komen hierheen en pakken dan onze kerstboom af.
Tuurlijk Ryan.
Het feest verandert niet als pieten een andere kleur krijgen, hoor.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 12:47 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Sinterklaas is het enige niet-religieuze/atheistische feestje dat we hebben. Daarom.
En als in grote steden straks een allochtone meerderheid is, mag ik hier op de Veluwe geen kerstboom meer in m'n huis zetten?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 12:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, dat heeft niets met het grote allochtone gevaar te maken. Nogmaals we zijn op weg om van de grote steden zogenaamde majority-minority samenlevingen te maken. Dit worden lappendekentjes van verschillende minderheidsculturen met ieder de eigen gebruiken. Aangezien we in NL niet, net zoals in de VS, een stevig verankerde NLse cultuur hebben, zullen ook gebruiken als het kerstfeest verdwijnen c.q. veranderen in die majority-minority micro-samenlevingen.
Lees jij wel wat er staat?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 12:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En als in grote steden straks een allochtone meerderheid is, mag ik hier op de Veluwe geen kerstboom meer in m'n huis zetten?
zolang de meeste autochtonen bewust kinderloos willen zijn - want carriere - doe je er niets tegen.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 12:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, dat heeft niets met het grote allochtone gevaar te maken. Nogmaals we zijn op weg om van de grote steden zogenaamde majority-minority samenlevingen te maken. Dit worden lappendekentjes van verschillende minderheidsculturen met ieder de eigen gebruiken. Aangezien we in NL niet, net zoals in de VS, een stevig verankerde NLse cultuur hebben en in die grote steden de NLse cultuur van autochtonen ook niet meer leidend zal zijn, zullen ook gebruiken als het kerstfeest verdwijnen c.q. veranderen in die majority-minority micro-samenlevingen.
carnaval gaat er ook wel aan en verkoop van alcoholquote:Op zaterdag 28 mei 2016 12:47 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Sinterklaas is het enige niet-religieuze/atheistische feestje dat we hebben. Daarom.
Ik lees wat op los zand gebaseerde voorspellingen.quote:
Sinterklaas niet religieus?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 12:47 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Hahaha.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 12:56 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
carnaval gaat er ook wel aan en verkoop van alcohol
En wat is daar mis mee?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 12:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jawel, je krijgt in de grote steden in rap tempo majority-minority samenlevingen. Dwz zeggen dat de oorspronkelijke bevolking een minderheid vormt. Dit voorspelt bijna wel dat gebruiken samenhangend met de oorspronkelijke bewoners iig niet meer de norm zullen zijn. Wanneer? Pakweg 10 jaar met ongewijzigd beleid.
Hier doe je ook weinig tegen, denk ik. Dit proces is al volop aan de gang in alle grote steden van West-Europa. Sociale wetenschappers zijn al vanaf 2007, toen de theorie van de superdiversiteit werd voorgesteld, aan het nadenken over wat de impact ervan zal zijn. Dat is nog onduidelijk.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 12:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zolang de meeste autochtonen bewust kinderloos willen zijn - want carriere - doe je er niets tegen.
Het is een kleine groepje niet-ingelezen labiel linksvolk met pathologische identiteitsproblematiek. De oplossing is onderwijs en geestelijke gezondheidszorg.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 12:52 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
zwarte poet roept afkeer op. En dat bij steeds meer mensen. Ongeacht de huidskleur. Het is geen kleine groep (meer).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |