quote:
goede vraagquote:Op zaterdag 28 mei 2016 03:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hoi!
Waar kan ik je blij mee maken Murdera![]()
Slaap lekker Elf.. enne .. misschien XiiaLive oidquote:
metal is goedquote:Op zaterdag 28 mei 2016 03:33 schreef knokkels het volgende:
Ik gok dat deze gozer niet blij is met zijn ex
vt nationquote:Op zaterdag 28 mei 2016 03:38 schreef knokkels het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Gijzeling_van_Gladbeck
Op de valreepquote:
VNV Nation, en ook nee trouwensquote:
Nee, in 1988 hebben 2 mannen een bankoverval gepleegd (Inb4 Bababanküberfall). Ze werden door de politie klemgezet, daarop volgde een gijzeling, daarop volgde een schietpartij, en daarop volgde helaas een kogel voor Silke Bisschoff. Was toen ook op de NL tvquote:Op zaterdag 28 mei 2016 03:39 schreef chufi het volgende:
Niet helemaal gevolgd// Was dat de Rote Arme Fraktion?
quote:De gijzeling van Gladbeck of het Gladbecker gijzeldrama was een ophefmakende misdaad in augustus 1988, waarbij drie mensen omkwamen.
’s Ochtends op 16 augustus 1988 overvielen Dieter Degowski en Hans-Jürgen Rösner een kantoor van de Deutsche Bank in het Noordrijn-Westfaalse Gladbeck, waarna zij een aantal mensen in gijzeling namen en twee dagen lang met hen vluchtten door Duitsland en Nederland. De gijzeling eindigde op 18 augustus 1988 met een controversiële ingreep van de politie op de Bundesautobahn 3.
Tijdens de vlucht door Nederland was daarbij reeds een politieagent omgekomen toen deze op een vrachtwagen botste. Degowski had een lijnbus gekaapt en schoot de 15-jarige Italiaan Emanuele de Giorgi dood. Bij de bevrijdingsactie ten slotte kwam de 18-jarige Silke Bischoff om het leven; volgens het politieonderzoek was het dodelijke schot uit het wapen van Rösner afkomstig.
De hele geschiedenis werd gekenmerkt door een sterk doorgedreven sensatiejournalistiek. Rösner en Degowski gaven live-interviews voor de radio en televisie, en lieten reporters bij hen in de vluchtwagen plaatsnemen. De voortdurende nabijheid van journalisten hinderde het optreden van de politie; in meerdere debatten na het voorval werd dientengevolge gediscussieerd omtrent de grenzen van de journalistiek. Ook de slechte coördinatie van het politieoptreden lokte kritiek uit.
hij foet ut?quote:
quote:
meeste mensen gaan dood in bedquote:Op zaterdag 28 mei 2016 03:45 schreef tailfox het volgende:
Waarom zei ik ookalweer ja ik sta wel zo vroeg op tegen mijn vriendin?
OK ik was nog van de Baader Meinhof tijdperk... ooit een lezing in de RUG gehad van Rudi Dutschkequote:Op zaterdag 28 mei 2016 03:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nee, in 1988 hebben 2 mannen een bankoverval gepleegd (Inb4 Bababanküberfall). Ze werden door de politie klemgezet, daarop volgde een gijzeling, daarop volgde een schietpartij, en daarop volgde helaas een kogel voor Silke Bisschoff. Was toen ook op de NL tv
[..]
Is wat voor mijn tijd inderdaad.. Maar damn, voor je eigen overtuigingen een kogel in je kop krijgen...quote:
Ik lazer nog net niet van mijn stoel afquote:
when i first met youquote:Op zaterdag 28 mei 2016 03:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik lazer nog net niet van mijn stoel af![]()
allll right nowquote:Op zaterdag 28 mei 2016 03:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik lazer nog net niet van mijn stoel af![]()
Tailfox neemt het dan ook zo overquote:
Shit nu moet ie welquote:Op zaterdag 28 mei 2016 03:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Tailfox neemt het dan ook zo overToch, vosje?
Gelukkig doet ie het net zo graag als ikquote:
Something Something In Their Massesquote:
Ah zo eentje ...quote:Op zaterdag 28 mei 2016 03:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gelukkig doet ie het net zo graag als ik
Ga je geen Monaco kijken?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 03:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah zo eentje ...
Wie zet hem op het rooster?
Alstuquote:
Jij als erkent draaier weet perfect de juiste rondjes te draaien...quote:Op zaterdag 28 mei 2016 04:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Da's beetje trainen nog, dat boeit niet zoveel.
Snelle upload cohost die nummers klaarzet in gedeelde netwerkmapquote:Op zaterdag 28 mei 2016 04:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
AlstuWeer fijn gedraaid. Hopelijk volgende keer met een virtuele cohost maar daar moet ik mijn gedachten nog even over laten gaan hoe ik dat ga doen
Kan op de motor en in snelle auto's ook aardig uit de voeten.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 04:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij als erkent draaier weet perfect de juiste rondjes te draaien...
Nee, net wat andersquote:Op zaterdag 28 mei 2016 04:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Snelle upload cohost die nummers klaarzet in gedeelde netwerkmap
Ik kan via VPN muziek draaien die bij schoonzoon op server staat of film streamen.quote:
vocoderquote:Op zaterdag 28 mei 2016 04:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kan via VPN muziek draaien die bij schoonzoon op server staat of film streamen.
Echt 2 DJ's tegelijk draaien is wat ingewikkelder.
Ja daarom ook virtuele cohostquote:Op zaterdag 28 mei 2016 04:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat heeft weinig met cohost te maken. Da's meer een effect.
Wanneer ik mijn schoonzoon de muziek laat uitzoeken en ik mix ze aan elkaar dan is het ook virtuele cohost.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 04:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja daarom ook virtuele cohost![]()
ik ben het, maar toch niet.
inderdaadquote:Op zaterdag 28 mei 2016 04:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer ik mijn schoonzoon de muziek laat uitzoeken en ik mix ze aan elkaar dan is het ook virtuele cohost.
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 07:36 schreef MadMaster het volgende:
Vandaag waren het 2 luid kakelende Spaanse dames op straat die besloten dat ik niet langer hoefde te slapen...
Elke dag feest hier...quote:
Ben je op vakantie, is het nog elke dag feest.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 07:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Elke dag feest hier...![]()
Vandaag een verjaardag hier, vanmiddag weer via Whatsapp het honkbal volgen...
Fiësta, best leuk.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 07:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben je op vakantie, is het nog elke dag feest.
Van de één op andere dag een privé zwembad.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 07:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fiësta, best leuk.
Maar niet om 7.00 uur 's ochtends...
In NL is het nu ook best lekker weer, begreep ik.
Hoewel in Limburg wat kelders volgelopen zijn. Gratis binnenbad...
Mooi, beetje zon is altijd wel lekker.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 07:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Van de één op andere dag een privé zwembad.
Maar inderdaad... het is hier nu goed toeven.
Oh.... jij bent in Spanje om te verbranden?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 07:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi, beetje zon is altij wel lekker.
Hoewel ik er gisteren deels door verbrand ben. Even niet opgelet, in slaap gevallen op het strand en niet gesmeerd. Nu is de binnenkant van mijn bovenarm knalrood. Dan weet je weer waarom je hier bent...
Ik moest van Geo4kant wat kleur op doen.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 07:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Oh.... jij bent in Spanje om te verbranden?Jij liever dan ik.
En ik maar denken dat het vakantie was.;)
Opdracht voldaan. Je kan weer terug komen dus.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 07:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moest van Geo4kant wat kleur op doen.
Ik doe hard mijn best...
Even wachten nog, boarding is nog lang niet begonnen...quote:Op zaterdag 28 mei 2016 07:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Opdracht voldaan. Je kan weer terug komen dus.
Doen jullie aan waterboarding?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 07:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even wachten nog, boarding is nog lang niet begonnen...
En ligt dat er ook?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 08:00 schreef MadMaster het volgende:
Vandaag maar even geen strand, denk dat we de bergen in gaan.
De sneeuw opzoeken...
Ja, in de Sierra Nevada richting Grenada ligt nog genoeg.quote:
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 08:02 schreef MadMaster het volgende:
Ik kan vanuit ons appartement bij de zee de witte bergtoppen zien...
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 08:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Verse beats, altijd goed...
Goedemorgen!
De ene dag wat beter dan de andere.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 08:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gaat het al iets beter met je rug nu, Melt?
Nee, dat zit er niet in dit weekend.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 08:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op en neer karren naar Amsterdam weer?
fok werkte gisteren niet mee.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 03:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Tailfox neemt het dan ook zo overToch, vosje?
alleen mijn muziek collectie niet. Helaas ga kan ik vandaag niet met mijn controller schatje spelen. Vriendin wil gaan growgolvenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 09:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Goedemorgen, tail. Heb je de controller al een beetje onder controle?
het is weekend hè en dan kan hetquote:Op zaterdag 28 mei 2016 10:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Goedemorgen, just me. Wat ben je laat tegenwoordig?
Niet gelukt?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 10:19 schreef just me het volgende:
[..]
het is weekend hè en dan kan het
ik had afgelopen week week slecht geslapen en nu geprobeerd het in te halen...
Beetje geluktquote:
Vannacht weer een poging maar eerst van het mooie weer genietenquote:
Het kan doordeweeks ook prima.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 10:19 schreef just me het volgende:
[..]
het is weekend hè en dan kan het
ik had afgelopen week week slecht geslapen en nu geprobeerd het in te halen...
dan moet ik eerder naar bedquote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 10:30 schreef tailfox het volgende:
Heerlijk de NS. Trein was druk dus maar eerste klas gekocht. Voor mij als student scheelt dat niet eens veel. Ik ga toch niet staan
Waarom heb je het spelletje niet gewoon meegespeeld?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:24 schreef MadMaster het volgende:
Ik werd gisteren nog door Dynalogic gebeld. Ze wilden een afspraak maken om mijn gerepareerde telefoon terug te bezorgen.
Die heb ik 2 weken geleden dus al ontvangen...
kost mij 2 euro extra.(nog steeds onder de prijs ban een normaal kaartje) beetje mezelf verwennenquote:
Stufi is hardstikke fijn, tot het moment dat je terug moet gaan betalen.quote:
jezelf verwennen voor ¤ 2 euro is niet gekquote:Op zaterdag 28 mei 2016 10:35 schreef tailfox het volgende:
[..]
kost mij 2 euro extra.(nog steeds onder de prijs ban een normaal kaartje) beetje mezelf verwennen
Ow, ow, ow, wat klinkt dit weer fout.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 10:36 schreef just me het volgende:
[..]
jezelf verwennen voor ¤ 2 euro is niet gek
gisteren een klant van 6uur gehad en het iets te laat gemaakt met vrienden.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 10:36 schreef just me het volgende:
[..]
jezelf verwennen voor ¤ 2 euro is niet gek
60 euro verdient, dat is niet slecht voor een student.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 10:37 schreef tailfox het volgende:
[..]
gisteren een klant van 6uur gehad en het iets te laat gemaakt met vrienden.
had zelfs meerdere jpbs die dagquote:Op zaterdag 28 mei 2016 10:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
60 euro verdient, dat is niet slecht voor een student.
eigenlijk wel hèquote:Op zaterdag 28 mei 2016 10:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ow, ow, ow, wat klinkt dit weer fout.
ow jee ?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:52 schreef tailfox het volgende:
Ik had thuis moeten blijven en gaan draaien
Ik had wat opstartproblemen vandaagquote:
helleu danquote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
helleu dan![]()
Zo, maar eens iets met ontbijt gaan doen ofzo
Ha, vroegequote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:34 schreef just me het volgende:
[..]het zal perverdorie eens tijd gaan worden
touwtje spannen, wat handdoeken daaraan ophangen en die aan de onderkant verzwaren of ergens aan vastmaken?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 16:17 schreef MadMaster het volgende:
Heeft iemand een windscherm te leen?
Windkracht 7 hier, de steentjes waaien vanaf het strand het terras op...
Touwtje spannen aan wat?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 16:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
touwtje spannen, wat handdoeken daaraan ophangen en die aan de onderkant verzwaren of ergens aan vastmaken?
On Topic: Nee
Oh ja dat heb je dan ook weer natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 16:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Touwtje spannen aan wat?
Het is hier allemaal steenstrand...
Ze hebben hier alleen parasols die ze eventueel neerleggen.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 16:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oh ja dat heb je dan ook weer natuurlijk.![]()
Hebben ze daar dan geen windschermen? Lijkt me een gat in de markt
Jouw vakantie is nu al geslaagd merk ikquote:Op zaterdag 28 mei 2016 16:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze hebben hier alleen parasols die ze eventueel neerleggen.
Maar die vliegen overal in het rond, tot op de parkeerplaatsen aan toe.
Om eerlijk te zijn denk ik dat niks helpt nu, behalve achter het terras (achterzijde) plaatsnemen om beschut te zitten...
Vanmorgen trouwens nog wat koopjes aan whisky gevonden in de bergen.
Glenfarclas uit 1990 voor 46 euro per fles en ze hadden er nog 4...![]()
Nu is het schap leeg.
Gelukkig hebben we hier niet altijd last van winderigheid...quote:Op zaterdag 28 mei 2016 16:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jouw vakantie is nu al geslaagd merk ik
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 16:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we hier niet altijd last van winderigheid...
Gup hikt hier ook.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 18:33 schreef ToT het volgende:
Zit Gup te hikken, of ligt het weer aan mijn verbinding?
Misschien is Gup allergisch voor glas?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 18:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gup hikt hier ook.
Wie heeft Gup dronken gevoerd?!
Uhoh!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |