Jij als erkent draaier weet perfect de juiste rondjes te draaien...quote:Op zaterdag 28 mei 2016 04:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Da's beetje trainen nog, dat boeit niet zoveel.
Snelle upload cohost die nummers klaarzet in gedeelde netwerkmapquote:Op zaterdag 28 mei 2016 04:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
AlstuWeer fijn gedraaid. Hopelijk volgende keer met een virtuele cohost maar daar moet ik mijn gedachten nog even over laten gaan hoe ik dat ga doen
Kan op de motor en in snelle auto's ook aardig uit de voeten.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 04:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij als erkent draaier weet perfect de juiste rondjes te draaien...
Nee, net wat andersquote:Op zaterdag 28 mei 2016 04:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Snelle upload cohost die nummers klaarzet in gedeelde netwerkmap
Ik kan via VPN muziek draaien die bij schoonzoon op server staat of film streamen.quote:
vocoderquote:Op zaterdag 28 mei 2016 04:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kan via VPN muziek draaien die bij schoonzoon op server staat of film streamen.
Echt 2 DJ's tegelijk draaien is wat ingewikkelder.
Ja daarom ook virtuele cohostquote:Op zaterdag 28 mei 2016 04:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat heeft weinig met cohost te maken. Da's meer een effect.
Wanneer ik mijn schoonzoon de muziek laat uitzoeken en ik mix ze aan elkaar dan is het ook virtuele cohost.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 04:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja daarom ook virtuele cohost![]()
ik ben het, maar toch niet.
inderdaadquote:Op zaterdag 28 mei 2016 04:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer ik mijn schoonzoon de muziek laat uitzoeken en ik mix ze aan elkaar dan is het ook virtuele cohost.
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 07:36 schreef MadMaster het volgende:
Vandaag waren het 2 luid kakelende Spaanse dames op straat die besloten dat ik niet langer hoefde te slapen...
Elke dag feest hier...quote:
Ben je op vakantie, is het nog elke dag feest.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 07:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Elke dag feest hier...![]()
Vandaag een verjaardag hier, vanmiddag weer via Whatsapp het honkbal volgen...
Fiësta, best leuk.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 07:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben je op vakantie, is het nog elke dag feest.
Van de één op andere dag een privé zwembad.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 07:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fiësta, best leuk.
Maar niet om 7.00 uur 's ochtends...
In NL is het nu ook best lekker weer, begreep ik.
Hoewel in Limburg wat kelders volgelopen zijn. Gratis binnenbad...
Mooi, beetje zon is altijd wel lekker.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 07:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Van de één op andere dag een privé zwembad.
Maar inderdaad... het is hier nu goed toeven.
Oh.... jij bent in Spanje om te verbranden?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 07:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi, beetje zon is altij wel lekker.
Hoewel ik er gisteren deels door verbrand ben. Even niet opgelet, in slaap gevallen op het strand en niet gesmeerd. Nu is de binnenkant van mijn bovenarm knalrood. Dan weet je weer waarom je hier bent...
Ik moest van Geo4kant wat kleur op doen.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 07:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Oh.... jij bent in Spanje om te verbranden?Jij liever dan ik.
En ik maar denken dat het vakantie was.;)
Opdracht voldaan. Je kan weer terug komen dus.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 07:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moest van Geo4kant wat kleur op doen.
Ik doe hard mijn best...
Even wachten nog, boarding is nog lang niet begonnen...quote:Op zaterdag 28 mei 2016 07:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Opdracht voldaan. Je kan weer terug komen dus.
Doen jullie aan waterboarding?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 07:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even wachten nog, boarding is nog lang niet begonnen...
En ligt dat er ook?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 08:00 schreef MadMaster het volgende:
Vandaag maar even geen strand, denk dat we de bergen in gaan.
De sneeuw opzoeken...
Ja, in de Sierra Nevada richting Grenada ligt nog genoeg.quote:
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 08:02 schreef MadMaster het volgende:
Ik kan vanuit ons appartement bij de zee de witte bergtoppen zien...
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 08:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Verse beats, altijd goed...
Goedemorgen!
De ene dag wat beter dan de andere.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 08:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gaat het al iets beter met je rug nu, Melt?
Nee, dat zit er niet in dit weekend.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 08:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op en neer karren naar Amsterdam weer?
fok werkte gisteren niet mee.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 03:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Tailfox neemt het dan ook zo overToch, vosje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |