abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 mei 2016 @ 02:05:21 #181
28033 Pek
je moet wat
pi_162557846
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 00:21 schreef Anoonumos het volgende:
Hoofdpiet wat zegt u nu
Moest lachen _O-
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_162557855
En terecht.

#DecolonizeHistory
pi_162557949
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 20:54 schreef luxerobots het volgende:
Dit zijn de BN'ers die de brief ondertekenden.

Maarten Admorikoro, Akwasi, Robert Alberdingk Thijm, Barbara Barend, Anne Barnhoorn, Luuk van Bemmelen, Sunny Bergman, Samoro Bergtop, Hanna Bervoets, Marnie Blok, Remy Bonjasky, Arie Boomsma, Berend Boorsma, Roel Boorsma, Tamara Bos, Willem Bosch, Mano Bouzamour, Hans Maarten van den Brink, David-Jan Bronsgeest, Erik de Bruyn, Job ter Burg, Daphne Bunskoek, Monique Busman, Nasrdin Dchar, Maurice Dekkers, Pieter Derks, Tofik Dibi, Anna Drijver, Candy Dulfer, Michiel van Erp, Raja Felgata,Tygo Gernandt, Frans van Gestel, Maria Goos, Malou Gorter, Job Gosschalk, Glennis Grace, Renske de Greef, Hanneke Groenteman, Arnon Grunberg, Norbert ter Hall, Femke Halsema, Sallie Harmsen, Sanne den Hartogh, Anneloor van Heemstra, Glen Helder, Isa Hoes, Marc de Hond, Tanja Jess, Monic Hendrickx, Mieke de Jong, Lenny Keylard, Rossana en Patrick Kluivert, Victoria Koblenko, Sytske Kok, Irene de Kom-Avogadri, Howard Komproe, Martin Koolhoven, Esmé Lammers, Paul de Leeuw, Nanouk Leopold, Evgeniy Levchenko, Lieke van Lexmond, Cecilie Levy, Alvin Lewis, Berget Lewis, Marc van der Linden, Teun Luijkx, Charly Luske, Hadewych Minis, Cornald Maas, Geert Mak, Andrew Makkinga, Jetty Mathurin, Diana Matroos, Rick Paul van Mulligen, Erik van Muiswinkel, Dana Nechushtan, Jorien van Nes, Nada van Nie, Stephan Nugter, Anousha Nzume, Paula van der Oest, Trijntje Oosterhuis, Khalid Ouazis, Roos Ouwehand, Urmy Plein, Maria Peters, Jörgen Raymann, Halina Reijn, Rutger Remkes, Edsilia Rombley, Melle Runderkamp, Simone van Saarloos, Ruud Satijn, Michael Schaap, Ariane Schluter, Dave Schram, Reint Schölvinck, Tallulah Schwab, Jasmine Sendar, Sylvana Simons, Lotte Tabbers, Humberto Tan, Glynis Terborg, Arne Toonen, Waldemar Torenstra, Maarten Treurniet, Els Vandevorst, Georgina Verbaan, Nicolaas Veul, Albert Verlinde, Susan Visser, Peter R. de Vries, Robert Vuijsje, Simon de Waal, Mike Weerts, Frans Weisz, Eva van de Wijdeven, Manoushka Zeegelaar Breeveld
Dus dit is dom, maar bekend NL...samen met zijn allen op een lijstje. :|W
pi_162558020
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 23:58 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Inderdaad, zij en een groot gedeelte van links Nederland maken zich drukken over zwarte piet dan bijvoorbeeld over de mislukkende decentralisatie van de zorg naar de gemeenten waardoor talloze zorgbehoevenden zich moeten behelpen, om maar wat te noemen.
In zekere zin volgen de partijen aan de linkse kant van het politieke spectrum nu precies dezelfde route als de Democraten in de VS dat deden dus misschien is het wel goed om 'What's the Matter with Kansas?' verplicht leesvoer te maken voor hun volksvertegenwoordigers, dan weten ze in ieder geval wat ze niet moeten doen.
pi_162558120
Er zijn van die dagen -O-

Gaat dit weer zo'n topic worden van; deel je mijn mening niet, ben je dom of tokkie? Ja dus

Het is verdorie nog niet eens juni :')

Eerst waren het de kerken die er tegen protesteerden. Is dat eindelijk minder geworden, en hoppah!

Hou dat lekker voor september of oktober ofzo :+

Op de Ned Antillen lijkt me het leuker vieren. Daar speelt deze drama niet zo erg. Of misschien Iran met hun beschermde Hadji Firoez ook een optie :P
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_162558503
Dus we moeten bv de mening van iemand respecteren die het woordje kankerlul bezigt ? nou ik dacht het niet, wat mij betreft mogen zulke personen op een verkeersvliegtuig van Parijs naar Cairo zitten.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_162558506
Fuck al die 100 zogenaamde b.n.'ers in hun reet (sommige zullen dat waarschijnlijk nog erg lekker vinden ook).

Lang leve de roetzwarte piet !! 8} 8} 8} 8} 8} 8} 8} 8} 8} 8}
pi_162558507
Mijn sollicitatie is de deur uit.
pi_162558518
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 00:17 schreef Gutmensch het volgende:
Heel goed, weg met die slaafpiet, zijn we ook van dit gezeik elk jaar af.

Het is een kinderfeest en de kinderen maakt het echt niet uit wie de helpers van sinterklaas zijn, het zijn domme ouders die steeds in een stuip schieten als je iets aan dit kinderfeest wil veranderen,

Hulde aan deze BN'ers.
Komen er eens donkere mensen ongevraagd in je huis en laten ze spullen achter ipv ze mee te nemen is het weer niet goed, pffffffffffffffffff.......

ik zie ze toch liever in het Sinterklaasjournaal dan bij Opsporing Verzocht hoor :)
  zaterdag 28 mei 2016 @ 05:22:30 #190
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_162558523
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 20:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Tv-makers: Sinterklaasjournaal moet piet aanpassen

Ruim 100 schrijvers, acteurs en televisiemakers hebben in een open brief aan de NTR gevraagd of de omroep het uiterlijk van Zwarte Piet in het Sinterklaasjournaal wil veranderen. Volgens de briefschrijvers is Zwarte Piet in zijn huidige vorm een karikatuur die racisme uitdraagt.

[ afbeelding ]
Ruim honderd televisiemakers, acteurs, schrijvers en andere prominenten hebben in een open brief aan de NTR gevraagd of de omroep het uiterlijk van Zwarte Piet in het Sinterklaasjournaal wil veranderen: “Beste NTR: maak Sinterklaas weer speciaal voor iedereen!” Volgens de briefschrijvers is Zwarte Piet in zijn huidige vorm een karikatuur die racisme uitdraagt.

Onder de briefschrijvers zitten vele bekende namen als Arie Boomsma, Arnon Grunberg, Femke Halsema, Isa Hoes, Patrick Kluivert, Paul de Leeuw, Halina Reijn, Humberto Tan en Sylvana Simons.

De NTR verkondigt al een paar jaar het standpunt dat de pieten in het populaire tv-programma, dat in de aanloop van het Sinterklaasfeest wordt uitgezonden, niet van uiterlijk zullen veranderen, zolang de meerderheid van Nederland dit niet wil. Volgens de NTR is het niet zijn taak om een standpunt in de discussie hierover in te nemen. Een minderheid neemt aanstoot aan Zwarte Piet als uiting van racisme. Sinds een jaar of vier zijn er rond Sinterklaas demonstraties tegen Zwarte Piet.

Het Sinterklaasjournaal van de NTR speelt in dit debat een belangrijke rol: dit
programma brengt immers de enige echte Sinterklaas in de huiskamers van Nederland. [...] De NTR lijkt niet in te zien dat ze juist wél een standpunt inneemt met het handhaven van een Zwarte Piet in zijn huidige vorm- ondanks de gefundeerde kritiek en roep om verandering. [...] Nu onttrekt de NTR zich aan haar verantwoordelijkheid als taakomroep en als spil in de Sinterklaasviering op een moment dat morele stellingname gevraagd wordt.

De brief komt daags na het vertrek van acteurs Erik van Muiswinkel en Jochem Myjer, die respectievelijk Hoofdpiet en Pietje Paniek speelden. Van Muiswinkel liet weten dat de discussie rond Zwarte Piet de reden was. Hij vertelde vrijdag in de Volkskrant dat hij had voorgesteld om te vertrekken, om plaats te maken voor een Hoofdpiet met “een nieuw uiterlijk”. Volgens hem had de NTR hierop niet gereageerd. Eerder al sprak presentatrice Dieuwertje Blok zich uit tegen Zwarte Piet in zijn hudige vorm.

De leiding van de NTR wil er even goed over nadenken en maandag reageren.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-moet-piet-aanpassen

[ afbeelding ]
https://twitter.com/erikvmuiswinkel/status/736296967064694785
Wat is de context van die tweet?
pi_162558532
Ik vertrouw die Sinterklaas niet.

pi_162558634
Man man man kan het nog triester? :'( <O) 8} oO/ oO/
pi_162558677
quote:
99s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 05:22 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Wat is de context van die tweet?
Die Ruben van Koningsveld vond dat tegenstanders niet met zulke harde acties als dit moeten komen en zp op een meer natuurlijke manier moesten laten veranderen.

Van Muiswinkel noemde hem vervolgens een domme kankerlul.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_162558682
quote:
11s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 05:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik vertrouw die Sinterklaas niet.

[ afbeelding ]
Tsss dit is duidelijk een nep sinterklaas. :{w
  zaterdag 28 mei 2016 @ 07:36:12 #195
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_162558692
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 05:10 schreef TLC het volgende:
Dus we moeten bv de mening van iemand respecteren die het woordje kankerlul bezigt ? nou ik dacht het niet, wat mij betreft mogen zulke personen op een verkeersvliegtuig van Parijs naar Cairo zitten.
Zolang het maar dan niet met Egypt Air is dan.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zaterdag 28 mei 2016 @ 07:43:30 #196
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_162558709
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 20:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Tofik Dibi, Hanneke Groenteman, Erik van Muiswinkel en Anousha Nzume staan er uiteraard ook op :')
Gewoon iedereen die ooit in DWDD aan tafel heeft gezeten. Negeren dus.
a man convinced against his will is of the same opinion still
pi_162558712
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 23:22 schreef Morendo het volgende:
Dat lijstje bevat wel weer de gebruikelijke incestueuze kliek van talentlozen en dombo's.

Net als dit draadje, eigenlijk.

Maar zo beroemd zijn ze toch niet allemaal. Kan ik er ook op? Zou het echt leuk vinden als Sinterklaas een feest wordt voor alle kinderen, ipv het cluppie autistische aasgieren wat zich er nu in verschanst omdat het volwassen leven anders nog betekenislozer wordt. Je houdt 't toch niet tegen he, die vooruitgang.
Jusqu'ici tout va bien...
  zaterdag 28 mei 2016 @ 07:47:10 #198
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_162558722
Legt het evenveel gewicht in de schaal als ik 100 namen verzamel van Onbekende Nederlanders en die toestuur naar de NTO om niet te buigen voor de oproep van die zelfverklaarde BN'ers?
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_162558770
Zie nu pas Arnon Grunberg z'n naam er tussen staan. Wat een simpel mannetje is het ook.
pi_162558788
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 07:36 schreef Megumi het volgende:
[..]
Zolang het maar dan niet met Egypt Air is dan.
Inderdaad, de kans dat 2 vliegtuigen van dezelfde maatschappij in korte tijd een duik nemen is nogal klein.
Maarre, is dit de lijst van mensen die "het allemaal een keer met elkaar gedaan hebben?"
Racist
  zaterdag 28 mei 2016 @ 08:14:05 #201
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_162558826
Maarten Atmodikoro? Telt die nog als BN'er?
Zijn enige claims to fame zijn met een 16-jarige Sylvie Meis te hebben geneukt en op een TopShot te hebben gestaan in midden jaren 90.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zaterdag 28 mei 2016 @ 08:16:16 #202
17121 Rica
Mais, je ręve!
pi_162558837
Voor de anti-pieters heb ik nog een tip.

zelfbruiningscreme!

Je reinste blackface!
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  zaterdag 28 mei 2016 @ 08:16:17 #203
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_162558838
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_162558886
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 08:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maarten Atmodikoro? Telt die nog als BN'er?
Zijn enige claims to fame zijn met een 16-jarige Sylvie Meis te hebben geneukt en op een TopShot te hebben gestaan in midden jaren 90.
_O-
pi_162558966
Het wordt tijd voor meer open brieven. Er zijn heel veel programma's die aangepast moeten worden.
pi_162559135
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 20:54 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ik zou deze 'BN'ers' op straat trouwens straal voorbij lopen, maargoed.

Maarten Admorikoro, Akwasi, Robert Alberdingk Thijm, Anne Barnhoorn, Luuk van Bemmelen, Samoro Bergtop, Hanna Bervoets, Marnie Blok, Berend Boorsma, Roel Boorsma, Tamara Bos, Willem Bosch, Mano Bouzamour, Hans Maarten van den Brink, David-Jan Bronsgeest, Erik de Bruyn, Job ter Burg, Monique Busman, Maurice Dekkers, Candy Dulfer, Raja Felgata, Frans van Gestel, Maria Goos, Malou Gorter, Job Gosschalk, Renske de Greef, Norbert ter Hall, Sallie Harmsen, Sanne den Hartogh, Anneloor van Heemstra, Glen Helder, Monic Hendrickx, Mieke de Jong, Lenny Keylard, Sytske Kok, Irene de Kom-Avogadri, Esmé Lammers, Nanouk Leopold, Cecilie Levy, Alvin Lewis, Berget Lewis, Teun Luijkx, Andrew Makkinga, Jetty Mathurin, Rick Paul van Mulligen, Dana Nechushtan, Jorien van Nes, Nada van Nie, Stephan Nugter, Paula van der Oest, Khalid Ouazis, Roos Ouwehand, Urmy Plein, Maria Peters, Rutger Remkes, Melle Runderkamp, Ruud Satijn, Michael Schaap, Ariane Schluter, Dave Schram, Reint Schölvinck, Tallulah Schwab, Jasmine Sendar, Lotte Tabbers, Glynis Terborg, Arne Toonen, Maarten Treurniet, Els Vandevorst, Nicolaas Veul, Simon de Waal, Mike Weerts, Frans Weisz, Manoushka Zeegelaar Breeveld
Onthoud deze namen. Over 100 jaar gaan ze de boeken in als de nieuwe verzetsstrijders. Onze kinderen's kinderen zullen met enthousiasme en patriottisme vertellen over Arne Toonen. Hoe hij in zijn eentje (+99) geen kans leek te hebben op victorie, maar dankzij zijn onverzettelijkheid toch overwinnaar werd in een strijd tegen het kwaad, tegen droefenis en donkere tijden, tegen een duivel uit moderne tijden: Zwarte Piet.

:').

Ik vraag me overigens af hoeveel van deze 100 "BN'ers" daadwerkelijk weet wat ze ondertekend hebben. Ik kan me niet voorstellen dat Patrick Kluivert kan lezen bijvoorbeeld. Hij heeft namelijk ook aantoonbaar moeite met het lezen van verkeersborden.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2016 09:06:49 ]
  Trouwste user 2022 zaterdag 28 mei 2016 @ 09:06:04 #207
7889 tong80
Spleenheup
pi_162559157
Wat is er mis met zwart :?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_162559163
Ik wil terug naar de tijd dat kindjes nog in hun broek poepten voor zwarte piet. Met trillende beentjes vertellen dat je braaf bent geweest zodat je niet met de roe kreeg. :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edensnator over 'n out
pi_162559177
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 09:06 schreef Edensnator het volgende:
Ik wil terug naar de tijd dat kindjes nog in hun broek poepten voor zwarte piet. Met trillende beentjes vertellen dat je braaf bent geweest zodat je niet met de roe kreeg. :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je mond staat open.

HAHAHAHA, 1 APRIL!
pi_162559285
Alsof die meningen zwaarder tellen. Maar ik begrijp dat zwarte piet zo langzamerhand echt vervangen moet worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')