SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sOp zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Vroeger in Tilburg op straat was mijn bijnaam "D'n Junk"quote:
Whehe! Ik was onlangs in Tilburg trouwens, wat bier gedronken daar.quote:Op donderdag 26 mei 2016 23:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vroeger in Tilburg op straat was mijn bijnaam "D'n Junk"
Dat kan daar prima. Iedereen die daar vaak in de kroegen komt heeft een bijnaam.quote:Op donderdag 26 mei 2016 23:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Whehe! Ik was onlangs in Tilburg trouwens, wat bier gedronken daar.
quote:Op donderdag 26 mei 2016 23:41 schreef tailfox het volgende:
mijn speeltje doet het. damn die had ik sneller door dan verwacht
Ik was diegene zonder vingersquote:Op donderdag 26 mei 2016 23:52 schreef Fogel het volgende:
Ik was "(de) stadse", omdat ik als enige in het dorp weigerde om dialect te spreken
best wel alles van traktor zit er logisch inquote:Op donderdag 26 mei 2016 23:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Klonk best pittig om door te hebben maar dat viel dus mee?
Dat scheeltquote:Op donderdag 26 mei 2016 23:57 schreef tailfox het volgende:
[..]
best wel alles van traktor zit er logisch in
quote:Op donderdag 26 mei 2016 23:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In Tilburg was het "D'n Knokkel" geworden.
Geitenhoofd is niet gedraaidquote:
ik bespeur sowieso molokoquote:
Nog meer herrie?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 00:16 schreef knokkels het volgende:
Ik krijg wel een GTA vibe hier
Priet_Praat, wanneer horen we jouw stem nou eens?
Die wil je niet horenquote:Op vrijdag 27 mei 2016 00:16 schreef knokkels het volgende:
Ik krijg wel een GTA vibe hier
Priet_Praat, wanneer horen we jouw stem nou eens?
ToTquote:Op vrijdag 27 mei 2016 00:21 schreef ToT het volgende:
Kort bezoekje vanavond, maar ik ben kapot!Trusten folks!
![]()
En fijne avond verder!
Slaap lekker ToTquote:Op vrijdag 27 mei 2016 00:21 schreef ToT het volgende:
Kort bezoekje vanavond, maar ik ben kapot!Trusten folks!
![]()
En fijne avond verder!
Ik drink altijd rustig een biertje, 1 tegelijk.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 00:25 schreef knokkels het volgende:
Ik had volgens mij wel heel veel op toen we de Dropshot bar ontdekten... Ik kan nu nog een rechte lijn lopen
Wat zei ie?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 00:27 schreef knokkels het volgende:
Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiice Piet
Ik drink ook rustig hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2016 00:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik drink altijd rustig een biertje, 1 tegelijk.
Het is en blijft een nazaat van Pietquote:
Ik hou het ook voor gezienquote:Op vrijdag 27 mei 2016 00:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw ga niet verlengen hierna, genoeg herrie wel.
Ik ben wel ,gaar hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2016 00:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw ga niet verlengen hierna, genoeg herrie wel.
Daar was ik al bang voor.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 02:22 schreef tailfox het volgende:
[..]
hij bevalt heel goeddd. De 4 decks werken heerlijk.
grote mokquote:Op vrijdag 27 mei 2016 08:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Waarom drink jij 2 bakken koffie tegelijk, heb je al visite?
Dat dusquote:Op vrijdag 27 mei 2016 08:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Beter. Met die kleine kopjes blijf je lopen.
Sinds een paar weken drink ik het uit een klein emmertje, maar dan merk je toch dat het sneller afkoelt, ondanks de grotere hoeveelheid.quote:
je kunt een dompelaar gebruikenquote:Op vrijdag 27 mei 2016 08:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sinds een paar weken drink ik het uit een klein emmertje, maar dan merk je toch dat het sneller afkoelt, ondanks de grotere hoeveelheid.
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 08:10 schreef just me het volgende:
Mijn laptop maakt normaal het geluid van een straaljager, gisterenavond eens goed schoongemaakt en ik schrok me vanmorgen rot.... ik dacht dat ie dood was, maar de laptop is nu heel stil geworden
dat is wel handig voor de wintermaandenquote:Op vrijdag 27 mei 2016 08:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]De ventilator zuigt stof aan. Daar trek je na verloop van tijd een berg stof uit waar je een sok van kan breien.
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 08:11 schreef just me het volgende:
[..]
je kunt een dompelaar gebruiken
[ afbeelding ]
Ja ik zie het voor mequote:Op vrijdag 27 mei 2016 08:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Zie je het voor je? Dat ding in een emmer met koffie en slobberen maar.
Mooi knokkels concept wel.
just me heeft ook 2 breipennen uit de laptop gehaald...quote:Op vrijdag 27 mei 2016 08:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]De ventilator zuigt stof aan. Daar trek je na verloop van tijd een berg stof uit waar je een sok van kan breien.
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 08:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
just me heeft ook 2 breipennen uit de laptop gehaald...
Dat zei ik net, ik heb voor mijn doen uit kunnen slapen.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 08:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Moggùh, Mad. Beetje langer kunnen slapen nu?
die gebruik ik als verbinding van de laptop naar het stopcontactquote:Op vrijdag 27 mei 2016 08:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
just me heeft ook 2 breipennen uit de laptop gehaald...
Ah ja, die post had ik nog niet gezien.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 08:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zei ik net, ik heb voor mijn doen uit kunnen slapen.
Om 8 uur wakker, vanaf 23.30 uur, is voor mij uniek...
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 08:22 schreef just me het volgende:
[..]
die gebruik ik als verbinding van de laptop naar het stopcontact![]()
![]()
Ja, dat kussen is mijn redding.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 08:22 schreef just me het volgende:
[..]
die gebruik ik als verbinding van de laptop naar het stopcontact![]()
bevalt je nieuwe kussen goed ?
deze neem je dan ook mee terug naar huis...quote:Op vrijdag 27 mei 2016 08:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat kussen is mijn redding.
En die van mw. MM, want de eerste nacht heb ik alleen maar liggen draaien door die zachte kussens en daardoor sliep zij ook niet.
Ik heb nog overwogen om mijn kussen uit NL mee te nemen, maar dat had ik dus uiteindelijk niet gedaan...
Die honingzooi is hier traditie bij de koffie.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 08:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ah ja, die post had ik nog niet gezien.![]()
Mooi dat je voor jouw doen een lange nacht had.Komt vast door die honingzooi.
Nee, die gaat hier de kast in voor volgend jaar...quote:Op vrijdag 27 mei 2016 08:26 schreef just me het volgende:
[..]
deze neem je dan ook mee terug naar huis...
Werk ze.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 08:27 schreef just me het volgende:
* just me gaat eens actie ondernemen, er moet toch weer geld verdiend worden vandaag!
Dan blijf ik toch maar thuis, want mok 4 gaat er nu in.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 08:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die honingzooi is hier traditie bij de koffie.
En die moet je in ere houden.
Neus dicht en achterover slaan...
Kalm aan, just me en tot later.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 08:27 schreef just me het volgende:
* just me gaat eens actie ondernemen, er moet toch weer geld verdiend worden vandaag!
Hier de 4e cafe solo...quote:Op vrijdag 27 mei 2016 08:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan blijf ik toch maar thuis, want mok 4 gaat er nu in.
Lekker! Veel plezier weer vandaag.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 08:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier de 4e cafe solo...
En dan douchen en op pad.
Mazzel!
Verhuizen is al een hele beste klus op zich, maar als je zo beroerd slaapt steeds, praat je meer over roofbouw. Rustig aan hoor, anders ben je straks maanden bezig om een beetje bij te komen. Jij op plaats 1 en het huis als laatste.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kon niet meer slapen, dus ik heb een planning voor de werkzaamheden voor het nieuwe huis gemaakt voor de komende 2,5 week. Daar tussendoor zal ik toch ook echt in mijn eigen huis aan de slag moeten met inpakken enzo, dat wordt nog best ingewikkeld want ik ben halfdood.
was het niet lekker dan? ... yummy, drankjes met honingquote:Op vrijdag 27 mei 2016 08:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die honingzooi is hier traditie bij de koffie.
En die moet je in ere houden.
Neus dicht en achterover slaan...
Herinner je haar naam nog?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:46 schreef knokkels het volgende:
En dan word je dus wakker he.
rechterschoen uit, voet tegen de muur en voor de rest onder de dekens, compleet gekleed
Anouk!quote:
tegen de muur van een cel?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:46 schreef knokkels het volgende:
rechterschoen uit, voet tegen de muur en voor de rest onder de dekens, compleet gekleed
quote:
dat gaat helaas niet, er moeten dingen gedaan worden met een deadline en Symph heeft het idioot druk op zijn werk, werkt veel over en staat inmiddels ook elke dag fiks in de file 's middags. Er komt meer op mij neer dan verwacht, maar het moet toch echt gebeuren. Dat het gekkenwerk is is overduidelijk en maanden bijkomen is ingecalculeerd. Ik zou geen behang afsteken en zo min mogelijk schroefbewegingen maken, dat was het uitgangspunt. Leuk in theorie, maar de praktijk haalt ons helaas in.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Verhuizen is al een hele beste klus op zich, maar als je zo beroerd slaapt steeds, praat je meer over roofbouw. Rustig aan hoor, anders ben je straks maanden bezig om een beetje bij te komen. Jij op plaats 1 en het huis als laatste.
quote:
Heb je hulp nodig?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat gaat helaas niet, er moeten dingen gedaan worden met een deadline en Symph heeft het idioot druk op zijn werk, werkt veel over en staat inmiddels ook elke dag fiks in de file 's middags. Er komt meer op mij neer dan verwacht, maar het moet toch echt gebeuren. Dat het gekkenwerk is is overduidelijk en maanden bijkomen is ingecalculeerd. Ik zou geen behang afsteken en zo min mogelijk schroefbewegingen maken, dat was het uitgangspunt. Leuk in theorie, maar de praktijk haalt ons helaas in.
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:46 schreef knokkels het volgende:
Zitten jullie straks gesloopt op je nieuwe stek.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat gaat helaas niet, er moeten dingen gedaan worden met een deadline en Symph heeft het idioot druk op zijn werk, werkt veel over en staat inmiddels ook elke dag fiks in de file 's middags. Er komt meer op mij neer dan verwacht, maar het moet toch echt gebeuren. Dat het gekkenwerk is is overduidelijk en maanden bijkomen is ingecalculeerd. Ik zou geen behang afsteken en zo min mogelijk schroefbewegingen maken, dat was het uitgangspunt. Leuk in theorie, maar de praktijk haalt ons helaas in.
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Wat heb je deze keer uitgevreten?
Dat is toch normaal?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zitten jullie straks gesloopt op je nieuwe stek.
Sommige mensen vinden dat ook ******** werkquote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Sommige mensen schijnen geen weken te doen over het afsteken van behang.
da's het lastige, die hulp hadden we de eerste week nodig en toen liet iemand het afweten en zat er ook nog vanalles tegen waardoor we nu halfdood zijn omdat we veel te veel moesten doen. Iedereen kan nu weer verder qua werkzaamheden ( aannemer en zijn mensen en straks onze schilder en behanger). Even een uurtje sjouwen hier en daar, dat hadden we nodig (gelukkig sprong de nieuwe buurman ongevraagd 2 keer bij). Maar dan heb je dus dat de wandtegels opeens maar tot op de stoep worden geleverd en je dus ongepland opeens 30 m2 aan tegels door de tuin je huis in moet zien te sjouwen omdat je ze niet onbeheerd op straat wilt laten staan. Dat soort dingen nekt je en daar valt geen hulp voor in te plannen.quote:
Al die tegels in een kruiwagen en rossen, toch?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
da's het lastige, die hulp hadden we de eerste week nodig en toen liet iemand het afweten en zat er ook nog vanalles tegen waardoor we nu halfdood zijn omdat we veel te veel moesten doen. Iedereen kan nu weer verder qua werkzaamheden ( aannemer en zijn mensen en straks onze schilder en behanger). Even een uurtje sjouwen hier en daar, dat hadden we nodig (gelukkig sprong de nieuwe buurman ongevraagd 2 keer bij). Maar dan heb je dus dat de wandtegels opeens maar tot op de stoep worden geleverd en je dus ongepland opeens 30 m2 aan tegels door de tuin je huis in moet zien te sjouwen omdat je ze niet onbeheerd op straat wilt laten staan. Dat soort dingen nekt je en daar valt geen hulp voor in te plannen.
Met het schoonmaakwerk straks staat mijn schoonmoeder weer klaar en voor het fysieke verhuizen hebben we echte verhuizers.
Hier nog een. Alles aan de kant moeten schuiven om aan de slag te kunnen en eenmaal af is het binnen een jaar weer een mokka kleur van het roken. Volgende keer meteen in de juiste rookkleur behangen.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden dat ook ******** werk![]()
Ik geef die groep gelijk
nou, we hadden een steekwagentje en een plat karretje, maar dat werkte niet zo goed. Oh en Symph kan niet goed door zijn knieen, dat bemoeilijkt het nog wat. Maar as we speak heeft de tegelzetter de muren af en is aan de vloer begonnen. Foto's volgen nog.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Al die tegels in een kruiwagen en rossen, toch?![]()
Hoi, ik ben knokkels. Ik kan vet goed achteraf dingen inschatten
Hindsight = insightquote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Al die tegels in een kruiwagen en rossen, toch?![]()
Hoi, ik ben knokkels. Ik kan vet goed achteraf dingen inschatten
Die mokkakleur he... die is leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee-lijckquote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hier nog een. Alles aan de kant moeten schuiven om aan de slag te kunnen en eenmaal af is het binnen een jaar weer een mokka kleur van het roken. Volgende keer meteen in de juiste rookkleur behangen.
Ah! #Teamnietafstekersquote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Behang afsteken doe ik noooooit meer, dat was echt eenmalig. Ons volgende huis ooit wordt gewoon nieuwbouw
quote:
het waren maar 5 lagen...quote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Behang afsteken doe ik noooooit meer, dat was echt eenmalig. Ons volgende huis ooit wordt gewoon nieuwbouw
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het waren maar 5 lagen...
Dat werd gelukkig gecompenseerd door de volledig verlijmde vloerbedekking
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Iemand is wijzer geworden in de ICT-gerelateerde zaken door oôs Vosje. Goed bezigquote:
Wat schuift dat nouquote:
Wel veilig gedaan hoop ik.quote:
printer deed het niet.de easy cashingquote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
Iemand is wijzer geworden in de ICT-gerelateerde zaken door oôs Vosje. Goed bezig
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
KAAALlquote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:24 schreef knokkels het volgende:
Groetjes, ik ga me laten knippen en dan nog even een flink rondje fietsen
Emmers water overheen mieteren, 24 uur in laten trekken. Lostrekken.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Later, knok.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:24 schreef knokkels het volgende:
Herkennen we je nog na je knipbeurt of..............quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:24 schreef knokkels het volgende:
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Herkennen we je nog na je knipbeurt of..............
Klantenkring opbouwen om aan je koffie quotum te komen.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:33 schreef tailfox het volgende:
mhh ik heb zin in koffie gelukkig dalijk naar een klant
mijn verdienste zijn dan ook, koffie +2,5 per kwartier+blije oudjesquote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Klantenkring opbouwen om aan je koffie quotum te komen.
Dat ze blij zijn is allang mooi.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:35 schreef tailfox het volgende:
[..]
mijn verdienste zijn dan ook, koffie +2,5 per kwartier+blije oudjes
die 24 uur hadden we niet, gelukkig wel een sterke buurman. En gezien het idiote gedrag qua vastlijmen, vastschroeven en vastspijkeren van de vorige eigenaar was het met 24 uur losweken ook niet gelukt. De lambrisering bijvoorbeeld zat echt bomproef vast, met blote draden van het electra die er uit staken. Echt, wat een knutselaar woonde er voor onsquote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Emmers water overheen mieteren, 24 uur in laten trekken. Lostrekken.
Ik las dat je doodop bent... kun je het weekend een beetje rustig aan doen ?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die 24 uur hadden we niet, gelukkig wel een sterke buurman. En gezien het idiote gedrag qua vastlijmen, vastschroeven en vastspijkeren van de vorige eigenaar was het met 24 uur losweken ook niet gelukt. De lambrisering bijvoorbeeld zat echt bomproef vast, met blote draden van het electra die er uit staken. Echt, wat een knutselaar woonde er voor ons
ik ga er gewon bovenop liggenquote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:04 schreef just me het volgende:
[..]
Ik las dat je doodop bent... kun je het weekend een beetje rustig aan doen ?
veel rustiger dan vorige week in elk gevalquote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:04 schreef just me het volgende:
[..]
Ik las dat je doodop bent... kun je het weekend een beetje rustig aan doen ?
quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
veel rustiger dan vorige week in elk geval
quote:
Nah ja, scheelt weinigquote:
Dat klinkt best lekker..quote:Op vrijdag 27 mei 2016 16:01 schreef MadMaster het volgende:
Iemand nog trek in inktvistentakels?
Anders gaan ze de afvalbak in.
Gratis tapas gaan hier per kilo, lijkt het...
Zoek de knokkels op, daar ben ik redelijk goed aan te herkennenquote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Herkennen we je nog na je knipbeurt of..............
Paroquote:
lolwutquote:
3D PORNOquote:Op vrijdag 27 mei 2016 17:32 schreef knokkels het volgende:
* knokkels is even aan het kwijlen bij het kijken naar een nieuwe TV
in 4K, zodat je alles erg goed ziet natuurlijkquote:
wel wegduiken bij de cumshotsquote:Op vrijdag 27 mei 2016 17:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
in 4K, zodat je alles erg goed ziet natuurlijk
quote:
Toch wel hequote:Op vrijdag 27 mei 2016 17:46 schreef Karzai het volgende:
Ziet er gelikt uit, als je het kan betalen moet je het doen
Damn, heb je 'm NU al?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 17:32 schreef knokkels het volgende:
* knokkels is even aan het kwijlen bij het kijken naar een nieuwe TV
Nopequote:
Denk dat je er twintig jaar mee doet, wij krijgen nog steeds bakbeesten binnen die zijn ook niet stuk te krijgenquote:Op vrijdag 27 mei 2016 17:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
Toch wel he![]()
Hier kan ik de komende decennia ook wel mee vooruit
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 17:44 schreef knokkels het volgende:
http://www.sony.co.uk/electronics/televisions/s8505c-series
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 17:58 schreef ToT het volgende:
[..]HOLYSHITHOLYSHITHOLYSHITHOLYSHITHOLYSHIIIIT!!!!!!
![]()
![]()
mijn idee is interne fraudequote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:02 schreef ToT het volgende:
WGR / Mediamarkt stuurt verkeerd artikel - retour niet geaccepteerdHet zal je maar gebeuren zeg!
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 17:58 schreef ToT het volgende:
[..]HOLYSHITHOLYSHITHOLYSHITHOLYSHITHOLYSHIIIIT!!!!!!
![]()
![]()
En dat doen ze dus niet. Hoe zwaar genaaid ben je dan?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja hoe bewijs je dat, ze moeten je op je woord geloven
nou dat artikel dattie wel gekregen heeft is ook geregistreerd neem ik aan dus het is wel aan te tonenquote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:06 schreef ToT het volgende:
[..]
En dat doen ze dus niet. Hoe zwaar genaaid ben je dan?
Zo dan...quote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:02 schreef ToT het volgende:
WGR / Mediamarkt stuurt verkeerd artikel - retour niet geaccepteerdHet zal je maar gebeuren zeg!
Hoe de vucq kan je trouwens een telefoon verwisselen met een koolmonoxidemelder? Compleet ander apparaat, zal vast niet bij elkaar in het schap staanquote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
nou dat artikel dattie wel gekregen heeft is ook geregistreerd neem ik aan dus het is wel aan te tonen
geld is binnen zoek het maar uitquote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zo dan...
Aftersales van MediaMarkt is dan ook kut, maar dat is een detail
mensenwerk fouten worden gemaaktquote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hoe de vucq kan je trouwens een telefoon verwisselen met een koolmonoxidemelder? Compleet ander apparaat, zal vast niet bij elkaar in het schap staan
Inderdaad.. Toen ik voor Epson werkte, hadden we wel eens retourklanten. MediaMarkt heeft daarvoor hun eigen procedure, maar die stuurden rustig hun eigen klanten naar de Epson helpdesk, die die procedure niet eens MOCHT opstarten. Ik heb daar bij MediaMarkt geen vrienden gemaakt. Nou ja bij de aftersales danquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:24 schreef MadMaster het volgende:
Ik werd gisteren nog door Dynalogic gebeld. Ze wilden een afspraak maken om mijn gerepareerde telefoon terug te bezorgen.
Die heb ik 2 weken geleden dus al ontvangen...
reservetelefoonquote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:24 schreef MadMaster het volgende:
Ik werd gisteren nog door Dynalogic gebeld. Ze wilden een afspraak maken om mijn gerepareerde telefoon terug te bezorgen.
Die heb ik 2 weken geleden dus al ontvangen...
Ey! Lukkiequote:
Voutquote:
Knokkels.quote:
Ga binnenkort weer eens los, met andere stemmen deze keerquote:
Nee, net was er wel even voorzichtig een beetje zon, maar dat was alles.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Eej ToTIs het daar ook zo'n lekker weer? 20 graden en zon nog.
Ja die zon zit bij mijquote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, net was er wel even voorzichtig een beetje zon, maar dat was alles.
Oh ja, netjes delen hequote:
Ik vind dat wel een puik planquote:Op vrijdag 27 mei 2016 19:09 schreef Karzai het volgende:
ik verveel me zal ik een uurtje trance draaien?
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 19:09 schreef Karzai het volgende:
ik verveel me zal ik een uurtje trance draaien?
Waar haal je die stemmen dan?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ga binnenkort weer eens los, met andere stemmen deze keer
vocoder dspquote:
quote:Programma van vandaag
19:15 - 20:15 DJ Karzai - dat dit kan allemaal
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 19:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Leuk, knok! Ben benieuwd wat er uit komt rollen.
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 19:22 schreef Karzai het volgende:
ik heb gewoon zin in electronische beats vandaag
Verlengen maar.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 19:22 schreef Karzai het volgende:
ik heb gewoon zin in electronische beats vandaag
Vind ik ook. Een uurtje is nietsquote:
Daar zeg je wat, knok. De monitor van Piet is vandaag binnengekomen.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 19:18 schreef knokkels het volgende:
[..]Ik ook. Geinige is ook dat ik hem zowel in Cool Edit Pro als SAM Broadcaster werkend heb
Kan iemand anders dus het weerbericht doenZitten jullie niet constant opgescheept met mijn stem.
en ohh had ik al gezegd dat ik deze superkleine geluidskaart ongelooflijk episch vindt?
Draai je het nog een keer met de pitch in de laagste stand.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 19:29 schreef Karzai het volgende:
misschien een uurtje erbij ik heb niet zoveel
klinkt hier best goedquote:Op vrijdag 27 mei 2016 19:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Klinkt het hoog ietwat te hard, of ligt dat aan hier?
quote:Programma van vandaag
19:15 - 21:15 DJ Karzai - dat dit kan allemaal
Ohh you KNOW you want itquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 19:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is maar tot kwart over negen.
Als je in Drenthe zit is het net zo lekker.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 19:40 schreef Karzai het volgende:
lekkere muziek als je in zuid spanje zit jaloers op mad is
Op deze toer verder?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 19:40 schreef knokkels het volgende:
[..]Kijken we tegen die tijd verder
![]()
En misschien gooi ik er ook wat in![]()
geen buren kan je lekker blazenquote:Op vrijdag 27 mei 2016 19:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als je in Drenthe zit is het net zo lekker.
Klinkt als een leuk planquote:
ja dat gaat hardquote:Op vrijdag 27 mei 2016 19:47 schreef knokkels het volgende:
94 GB aan opgenomen shows![]()
Misschien moet ik maar weer eens wat dingen gaan verwijderen
Eigenlijk kan alles wel weg, behalve mijn laatste showquote:
hoe neem je dat op eigenlijk?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 19:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Eigenlijk kan alles wel weg, behalve mijn laatste show![]()
Misschien moet ik toch vaker wat dingen verwijderen. Of er wat vaker naar luisteren om te horen of ik dingen anders kan doen
Edit: En toen snoeide ik tot ik nog 1 GB in die map overhield![]()
Ik was helaas niet adrem genoeg op dat moment...quote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:24 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Meteen een afspraak gemaakt natuurlijk.
Ik heb het hier ook niet makkelijk...quote:Op vrijdag 27 mei 2016 19:40 schreef Karzai het volgende:
lekkere muziek als je in zuid spanje zit jaloers op mad is
In de configuratie van mijn Encoders (Sam Broadcaster) staat Stream Archive.quote:
Waarom neem je eigen shows op, die staan toch al op HD?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 19:47 schreef knokkels het volgende:
94 GB aan opgenomen shows![]()
Misschien moet ik maar weer eens wat dingen gaan verwijderen
Ik luister nu ook naar een eerdere radio show van mezelf...quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waarom neem je eigen shows op, die staan toch al op HD?
Eigengeilerij Testshows, volume checken, content checken.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waarom neem je eigen shows op, die staan toch al op HD?
Als je die honing links laat liggen komt het wel goed.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 19:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb het hier ook niet makkelijk...
Die moet je dan heel lief terugkijkenquote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Durf niet zo hard meer, want buuf keek heel gemeen naar me laatst.
94 Gb test en zo, gaat het zo beroerd?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
Eigengeilerij Testshows, volume checken, content checken.
Ja, dag, dan krijg je een spuitje.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die moet je dan heel lief terugkijken
Hé, Drentse importeurquote:
Ik begin er juist zo weer aan.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als je die honing links laat liggen komt het wel goed.
Lekkere muziekjesquote:
Onderweg heb ik nooit eigen muziek bij.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik luister nu ook naar een eerdere radio show van mezelf...
Vreemd dat je er glashard weer mee begint na die kwade dronk van gisteren.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begin er juist zo weer aan.
Wat je ook zegt...
Kan prima uit de voeten met de monitor, Piet. Dank je!quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Onderweg heb ik nooit eigen muziek bij.
Alleen als ik slaap staat er geen muziek op.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Onderweg heb ik nooit eigen muziek bij.
Kwade dronk?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vreemd dat je er glashard weer mee begint na die kwade dronk van gisteren.
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
94 Gb test en zo, gaat het zo beroerd?
Behang? Witte muurquote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
En zit er een streep op je behang nu?
quote:
Mooi zo.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kan prima uit de voeten met de monitor, Piet. Dank je!
Jij kan de deur heul niet in met al die zakken hout die afgelopen middag voor je voordeur zijn gestort.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik neem wel een fles voor je mee.
En leegzuipen zal je 'm...
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:16 schreef knokkels het volgende:
[..]Muis
![]()
Sorry voor de laatste WordFeudbeurt
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:17 schreef knokkels het volgende:
Ik zag overigens wel een zwarte veeg, maar dat kan ook komen van dat ik achter mijn bed langsga
Dank namens de buren, de vuurkorf pruttelt al een paar uur bij hen...quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jij kan de deur heul niet in met al die zakken hout die afgelopen middag voor je voordeur zijn gestort.
Nawwwwquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |