SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sOp zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Vroeger in Tilburg op straat was mijn bijnaam "D'n Junk"quote:
Whehe! Ik was onlangs in Tilburg trouwens, wat bier gedronken daar.quote:Op donderdag 26 mei 2016 23:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vroeger in Tilburg op straat was mijn bijnaam "D'n Junk"
Dat kan daar prima. Iedereen die daar vaak in de kroegen komt heeft een bijnaam.quote:Op donderdag 26 mei 2016 23:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Whehe! Ik was onlangs in Tilburg trouwens, wat bier gedronken daar.
quote:Op donderdag 26 mei 2016 23:41 schreef tailfox het volgende:
mijn speeltje doet het. damn die had ik sneller door dan verwacht
Ik was diegene zonder vingersquote:Op donderdag 26 mei 2016 23:52 schreef Fogel het volgende:
Ik was "(de) stadse", omdat ik als enige in het dorp weigerde om dialect te spreken
best wel alles van traktor zit er logisch inquote:Op donderdag 26 mei 2016 23:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Klonk best pittig om door te hebben maar dat viel dus mee?
Dat scheeltquote:Op donderdag 26 mei 2016 23:57 schreef tailfox het volgende:
[..]
best wel alles van traktor zit er logisch in
quote:Op donderdag 26 mei 2016 23:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In Tilburg was het "D'n Knokkel" geworden.
Geitenhoofd is niet gedraaidquote:
ik bespeur sowieso molokoquote:
Nog meer herrie?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 00:16 schreef knokkels het volgende:
Ik krijg wel een GTA vibe hier
Priet_Praat, wanneer horen we jouw stem nou eens?
Die wil je niet horenquote:Op vrijdag 27 mei 2016 00:16 schreef knokkels het volgende:
Ik krijg wel een GTA vibe hier
Priet_Praat, wanneer horen we jouw stem nou eens?
ToTquote:Op vrijdag 27 mei 2016 00:21 schreef ToT het volgende:
Kort bezoekje vanavond, maar ik ben kapot!Trusten folks!
![]()
En fijne avond verder!
Slaap lekker ToTquote:Op vrijdag 27 mei 2016 00:21 schreef ToT het volgende:
Kort bezoekje vanavond, maar ik ben kapot!Trusten folks!
![]()
En fijne avond verder!
Ik drink altijd rustig een biertje, 1 tegelijk.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 00:25 schreef knokkels het volgende:
Ik had volgens mij wel heel veel op toen we de Dropshot bar ontdekten... Ik kan nu nog een rechte lijn lopen
Wat zei ie?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 00:27 schreef knokkels het volgende:
Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiice Piet
Ik drink ook rustig hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2016 00:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik drink altijd rustig een biertje, 1 tegelijk.
Het is en blijft een nazaat van Pietquote:
Ik hou het ook voor gezienquote:Op vrijdag 27 mei 2016 00:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw ga niet verlengen hierna, genoeg herrie wel.
Ik ben wel ,gaar hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2016 00:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw ga niet verlengen hierna, genoeg herrie wel.
Daar was ik al bang voor.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 02:22 schreef tailfox het volgende:
[..]
hij bevalt heel goeddd. De 4 decks werken heerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |